Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 38 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #81
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Maar waar ging het nu mis met het chorus topic?
    Het ging mis bij de openingspost, die een herhaling was van eerdere postings: een loos aangemaakt topic, dat in een reeks van eerdere topics van TS irriteerde. Na een x aantal reacties en aanzwellende irritaties werden deze kenbaar gemaakt. Als ik naar mezelf kijk, heb ik postings gedaan die ik in het kader van de wijste zijn, wellicht beter niet had kunnen doen. Maar ik deed dit zonder krachttermen, terwijl ik die van TS wel om mijn oren kreeg.....

  2. #82
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Naar mijn mening ging het mis toen een paar mensen gezamenlijk onnodige flauwe grappen gingen uithalen zoals wel vaker gebeurd

    Ik kan mij herinneren dat Telerocker ook gereageerd heeft en die deed dat bijvoorbeeld wel op een correcte manier . Het is dat verschillende mensen in dat pick up topic het roerend met mij eens waren en dat ook uitgesproken hebben anders was het daar net zo gelopen vrees ik
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 augustus 2016 om 21:10

  3. #83
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik vind het (nogmaals) jammer dat zo'n topic dan gewist wordt. Zo wis je een 'learning curve'..... oftewel zo leren wij er niks van...!!!

  4. #84
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Han, kijk anders zelf ff in het topic, jij kan dat wel, wij niet.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  5. #85
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Naar mijn mening ging het mis toen een paar mensen gezamenlijk flauwe onnodige flauwe grappen gingen uithalen zoals wel vaker gebeurd
    Je zou je kunnen afvragen of de geuitte kritiek heeeeeeeel misschien een bepaalde kern van waarheid heeft en dat je in de toekomst daar heeeeeeel misschien rekening mee zou kunnen houden. Alternatief is naar anderen wijzen. Die optie heb je altijd.

    Als je doet wat je gister deed, krijg je wat je gister kreeg......

  6. #86
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Het ging nergens mis. Het topic had geen bestaansrecht op zich. Het was alleen een loos filmpje zonder info over een oud product.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Het ging mis bij de openingspost, die een herhaling was van eerdere postings: een loos aangemaakt topic, dat in een reeks van eerdere topics van TS irriteerde. Na een x aantal reacties en aanzwellende irritaties werden deze kenbaar gemaakt. Als ik naar mezelf kijk, heb ik postings gedaan die ik in het kader van de wijste zijn, wellicht beter niet had kunnen doen. Maar ik deed dit zonder krachttermen, terwijl ik die van TS wel om mijn oren kreeg.....
    Okay, ben ik het wel mee eens, maar het ging verderop ook al mis en vrij in het begin van het topic. Niet alleen Brad de schuld geven, maar ook jezelf afvragen wat (veel) beter had gekund.

    Ik reageerde als eerste omdat ik het pedaaltje niets bizonders vind en verderop heb ik wat tips gegeven over hoe je voor heel weinig geld sublieme effecten kunt hebben.

    Aan het eind van pagina 1 postte jutte een soort van traptoestel, geintje neem ik aan, maar daarna ging het pas goed mis. De vraag is: komt dat nou door jutter of komt dat door de reacties?

    Zeg het maar.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #87
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dan zie je ook dat het begonnen is met een een tweetje tussen twee personen , later voegden de hulptroepen zich bij de rest zoals wel vaker gebeurd

  8. #88
    Moderator
    Geregistreerd
    8 februari 2002
    Locatie
    Den Haag
    Berichten
    22.707

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Als je doet wat je gister deed, krijg je wat je gister kreeg......
    Wijze woorden

  9. #89
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.709

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Naar mijn mening ging het mis toen een paar mensen gezamenlijk onnodige flauwe grappen gingen uithalen zoals wel vaker gebeurd

    Ik kan mij herinneren dat Telerocker ook gereageerd heeft en die deed dat bijvoorbeeld wel op een correcte manier . Het is dat verschillende mensen in dat pick up topic het roerend met mij eens waren en dat ook uitgesproken hebben anders was het daar net zo gelopen vrees ik
    Zoals ik zei was de eerste grap van jutter en die kun je leuk vinden of irritant, vervelend, onnodig, misplaatst of weetikveel, maar in mijn perceptie was het bedoeld als grap.

    En daar reageer jij dan op met dit:

    Nee , zo wekken bij jou in de buurt elektriciteit op daar krijg je geen choruseffect mee , wel vervelend dat je moet stoppen met televisie kijken als je voet lam is

    Die chorus van Behringer is overigens een prima chorus , uitstekend om erbij te hebben . Een mooi warm geluid wanneer je hem goed afsteld

    Die gebruik ik weleens bij opnames

    Maar ja , apparatuur snobs zullen er wel hun neus voor ophalen omdat het Behringer is
    Ik vraag je beleefd om die quote heel goed te lezen, een keer of drie als je tijd hebt. En vertel mij dan wat je van zo'n reactie vindt en stel je daarbij voor dat zo'n reactie door iemand anders wordt gepost op een van jouw posten.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  10. #90
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Een oprechte vraag aan Brad: zijn er ontspoorde topics waarin jij (een deel) van de oorzaak aan jezelf durft toe te kennen? Want ook in deze discussie doe je werkelijk niets anders dan naar anderen wijzen......

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top