Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 38 EersteEerste ... 3456715 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Wat ik van de pastoor heb geleerd:

    Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.
    Wijze pastoor Han! Uit Dagboek van een Herdershond?

  2. #42
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Dat deed ik omdat ik jou niet serieus kon nemen met je chorus. Actie →reactie,weet je nog?
    Goed nog een laaste post op dit topic . Ik zie echt niet waarom je iemand niet serieus zou moeten nemen wanneer iemand een Rocktron Chorus mooi vind klinken en dat met eventuele geestverwante wil delen

    Er worden hier apparaten de hemel in geprezen die ik en veel anderen met mij vreselijk vind klinken , maar dat is voor mij geen reden om zo iemand niet meer serieus te nemen

    ik respecteer iemands voorkeur , ook al laat ik vaak weten dat ik er anders over denk

    Ik kan er daarom dan ook niet meer van maken dan dat je het bewust op zoekt

    Verder zou ik alleen nog willen verwijzen naar de laatste post van Han
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 augustus 2016 om 20:01

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Wat ik van de pastoor heb geleerd:

    Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.
    Wat zou ik hem graag met een grindtegel tegen zijn muil aan slaan. Helaas zelf ook zonden, dus sluit ik keurig achteraan die hele lange rij aan.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Verder zou ik alleen nog willen verwijzen naar de laatste post van Han
    Je moet wel een narcist zijn om het zo te willen lezen in je eigen voordeel, echt ongelooflijk. Je hebt nu ook al meerdere keren meer dan de helft van de posts genegeerd. Je pikt er elke keer alleen stukjes uit en negeert alles wat te dicht in de buurt komt. Als je dit in je privéleven ook doet, dan heb ik met je te doen, want dan heb je steevast dezelfde problemen. Je ziet het gewoon echt niet, Brad en dan mag je van een structureel probleem spreken. Ergens heb ik serieus met je te doen.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    We spelen nu toch open kaart, dus ik geef weer hoe bij mij dit soort postings overkomen. Aan de hand van de reacties maak ik op dat dit voor meerderen geldt.

    Het is niet zozeer het topic, alswel de reeks van topics waarin lezers zich afvragen wat het nut van het topic is. Er wordt geen vraag gesteld, er wordt niet gezegd dat het een Happy Day is, nee, alleen een posting over een oud pedaaltje dat zonder zinnige toevoeging via een YT-filmpje wordt gepost. Als iedereen dat deed, liep het forum vol en zouden andere postings in het niet vallen.

    Tel daar de andere stokpaartjes bij op, en je hebt het recept dat uitnodigt tot gefronste wenkbrauwen cq tot cynisme.

    Je omschreef jezelf als einzelganger oid en laat ik nu een zwak hebben voor paradijsvogels. Mensen hoeven van mij niet in de pas te lopen, maar een overdaad aan stokpaardjes gaan irriteren.

  6. #46
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Goed nog een laaste post op dit topic . Ik zie echt niet waarom je iemand niet serieus zou moeten nemen wanneer iemand een Rocktron Chorus mooi vind klinken en dat met eventuele geestverwante wil delen

    Er worden hier apparaten de hemel in geprezen die ik en veel anderen met mij vreselijk vind klinken , maar dat is voor mij geen reden om zo iemand niet meer serieus te nemen

    ik respecteer iemands voorkeur , ook al laat ik vaak weten dat ik er anders over denk

    Ik kan er daarom dan ook niet meer van maken dan dat je het bewust op zoekt

    Verder zou ik alleen nog willen verwijzen naar de laatste post van Han
    Zucht, dat is nou een mooi voorbeeld van wat wij nou steeds bedoelen, die laatste regel van je. Je zit alles te verdraaien om het maar naar je eigen hand te zetten. Vreemd dat je reacties krijgt??? Maar goed, iedereen is hier tegen je, en jij bent onschuldig.....

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Dank je maar dat hoeft niet , ik heb een rijk leven en dan vooral innerlijk
    Ja, daar was ik al bang voor. Dat was ook wat ik bedoelde. Ik denk inderdaad dat je innerlijk een heel rijk leven hebt. Je hebt het ook alleen maar over jezelf en betrekt ook alles op jezelf. Het woordje 'ik' is dan ook nogal frequent aanwezig in je posts.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Je moet wel een narcist zijn om het zo te willen lezen in je eigen voordeel, echt ongelooflijk. Je hebt nu ook al meerdere keren meer dan de helft van de posts genegeerd. Je pikt er elke keer alleen stukjes uit en negeert alles wat te dicht in de buurt komt. Als je dit in je privéleven ook doet, dan heb ik met je te doen, want dan heb je steevast dezelfde problemen. Je ziet het gewoon echt niet, Brad en dan mag je van een structureel probleem spreken. Ergens heb ik serieus met je te doen.
    Ik las dit net toen ik mijn post gepost had. Eigenaardig dat we dezelfde mening hebben en we kennen elkaar niet eens!

  9. #49
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Voor alle duidelijkheid: in deze werd een YT-filmpje gepost over een 10 (??) jaar oud pedaaltje. Met als tekst: goede chorus. Geen review, geen instellingstips, geen motivatie, geen HNPD. Vind je het vreemd als dat sls onzinnig wordt bestempeld?

  10. #50
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Zucht, dat is nou een mooi voorbeeld van wat wij nou steeds bedoelen, die laatste regel van je. Je zit alles te verdraaien om het maar naar je eigen hand te zetten. Vreemd dat je reacties krijgt??? Maar goed, iedereen is hier tegen je, en jij bent onschuldig.....
    Is het je niet opgevallen dat ook mensen die hier al lang zijn langzaam maar zeker van mening aan het veranderen zijn en dat soms ook voorzichtig laten doorschemeren ? Feit is dat helemaal niet iedereen hier tegen me is

    Wel is het zo dat die mensen dat niet altijd laten blijken . Ik ga geen namen noemen omdat ik die mensen hier niet bij wil betrekken maar waarom reageren die mensen niet zoals jij dat bijvoorbeeld doet ?

    Denk daar maar eens over na
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 augustus 2016 om 20:14

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top