Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 38 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tijd voor een gezellige meeting.
    Een waar woord. En de eerste vijf biertjes van Brad zijn voor mijn rekening. En dat is niet cynisch bedoeld. Ik kan en wil iedereen recht in de ogen aan kunnen kijken. Degene die mij ontmoet hebben weten wat ze aan mij hebben.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ps TR, bi is toch ook een optie? Dan hoef je het vrouwelijk schoon niet af te zweren

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik ben bang dat Brad dit allemaal niet eens leest en al weer druk aan het graven is in topics om z'n gelijk te halen.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Een waar woord. En de eerste vijf biertjes van Brad zijn voor mijn rekening. En dat is niet cynisch bedoeld. Ik kan en wil iedereen recht in de ogen aan kunnen kijken. Degene die mij ontmoet hebben weten wat ze aan mij hebben.
    Je hoeft jezelf niet te 'verkopen' Joost.....



    dat doen wij wel!

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik vind het allemaal erg lullig, hou er sowieso niet van om met z'n alle op één inhakken en vind dat men einzelgängers moet koesteren. Echter..... zie ik bij jou, Brad een dynamiek die ik niet zo prettig vind. Zo zit er een enorm verschil tussen wat jij accepteert van een ander en wat jij jezelf permitteert naar die ander toe. Verder is jouw coping ook weinig volwassen te noemen. Maar goed, dit is een gitaar forum. Op dat gebied zou je jouw visitekaartje af kunnen geven, maar ook dan toon jij je weer on(be)grijpbaar. Je berijdt stokpaardjes (analoog, Boss), maakt aparte keuzes (zoals het weigeren om merknamen te noemen) en komt met soundclips die zowel qua sound als spel niet echt veel hout snijden. Wordt je daarop aangesproken dan is het allemaal maar gekkigheid. Zo fiets je tussen alles door, gooit bommetjes en speelt vervolgens de vermoorde onschuld als er (fel) op gereageerd wordt.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Een waar woord. En de eerste vijf biertjes van Brad zijn voor mijn rekening. En dat is niet cynisch bedoeld. Ik kan en wil iedereen recht in de ogen aan kunnen kijken. Degene die mij ontmoet hebben weten wat ze aan mij hebben.
    Ik ben vóór....!

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Ik vind het allemaal erg lullig, hou er sowieso niet van om met z'n alle op één inhakken en vind dat men einzelgängers moet koesteren......
    Normaal gesproken zou ik het hiermee eens zijn maar zo eenvoudig ligt het niet. Brad zit continue te trollen (lees uit te dagen) waarop gereageert wordt. Het is dus eerder iets waar hij zelf om vraagt. Anders zou hij het niet krijgen.

  8. #38
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ja een filmpje posten met een pedaal dat je mooi vind klinken op het effectpedalen forumdat is echt trollen . Die foto die jij hebt gepost met je draagbare elektriciteitscentrale , dat komt meer in de buurt van trollen

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ja een filmpje posten met een pedaal dat je mooi vind klinken op het effectpedalen forumdat is echt trollen . Die foto die jij hebt gepost met je draagbare elektriciteitscentrale , dat komt meer in de buurt van trollen
    Dat deed ik omdat ik jou niet serieus kon nemen met je chorus. Actie →reactie,weet je nog?

  10. #40
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.705

    Standaard

    Wat ik van de pastoor heb geleerd:

    Hij die zonder zonden is, werpe de eerste steen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top