Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 38 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Gelukkig ben je niet selectief.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Nou als je dan toch vind dat dit soort krachttermen niet door de beugel kunnen waar was jij dan toen ik voor zielig mannetje , narcistisch pisventje en nog veel erger werd uitgemaakt ? En dan niet via de private mail maar op het forum ?

    Waar was je toen ? Waarom heb je die mensen niet recht voor zijn raap terecht gewezen ? Of was je soms bang om in ongenade te vallen ?
    Dus omdat jij van mij niet de steun kreeg die je wenste, mag jij van jezelf mij vervolgens wel uitschelden? Asterix en Obelix hadden daar een mooie uitspraak over: "rare jongens, die Romeinen".

  3. #23
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Heb je mij ooit wel 's bijval zien zoeken, Brad? Ik heb geen kliekje of trollsquad of weet ik het nodig om m'n mening te geven
    Je maakte anders wel dankbaar gebruik van de interactie met je maatjes , is het weleens bij je opgekomen dat jij alleen maar ziet wat je wilt zien ?

    Maar ik heb jouw handreiking niet nodig , als jij gewoon doet doe ik het ook , maar jij vond het zoals jezelf al hebt toegegeven nodig om te gaan zitten klierem

    Het was sterker dan jezelf zei je toch ? Nou dat is misschien iets om over na te denken

  4. #24
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Dus omdat jij van mij niet de steun kreeg die je wenste, mag jij van jezelf mij vervolgens wel uitschelden? Asterix en Obelix hadden daar een mooie uitspraak over: "rare jongens, die Romeinen".
    Het gaat niet om steun , het gaat erom dat wanneer je vind dat krachttermen en ordinair gescheld niet door de beugel kunnen je het niet kunt maken selectief mensen daar op aan te spreken , vat je hem ?

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Weet je hoe je destijds reageerde toen ik je een handreiking gaf en een goedbedoelde tip, omdat je het van mijlenver kon zien aankomen dat je iedereen over je heen zou krijgen? Ik nog wel. En ja, ik maak wel 's een geintje, stoute ik. Ik geef het ook gewoon ruiterlijk toe als het zo is. Ik heb er ook helemaal geen moeite mee als dat soort posts worden weggehaald. Voor de meesten is het dan ook basta, voor jou is het dan een verhaal waar je het liefst Kamervragen over gesteld ziet worden. En dat is nou het verschil, je neemt jezelf en het gebeuren hier echt te serieus. Ik niet hoor. Voor mij is het straks weer over en uit als ik m'n computer uit doe.

    Zou ik echt maatjes hebben, met nauwelijks een post per dag, Brad? Laat staan dat ik mensen spaar als ik het niet met ze eens ben. Maar dat zeg ik, Brad, je leest bijzonder selectief.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Het gaat niet om steun , het gaat erom dat wanneer je vind dat krachttermen en ordinair gescheld niet door de beugel kunnen je het niet kunt maken selectief mensen daar op aan te spreken , vat je hem ?
    Ik heb jou nog nooit uitgescholden. Niet publiekelijk en niet via PB. Visa versa kan jij dat niet zeggen. Voor 99,9% van de GN'ers zou ik het direct opnemen. Maar jij hebt het inmiddels zover verbruid, dat ik dat in jouw geval nalaat. Excuus, niets menselijks is mij vreemd.

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Jongens, zullen we er maar over ophouden? Brad is, zoals aangegeven, niet te bereiken en het ligt allemaal aan een ander..... We hebben genoeg moeite in dit personage gestoken maar heeft niets teweeg gebracht bij Brad. Hij loopt maar te trollen en ik snap niet dat hij:
    a) zelf niet oprot, want welkom is hij hier niet
    b) een ban voor het leven krijgt

  8. #28
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard

    Tijd voor een gezellige meeting.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tijd voor een gezellige meeting.
    Met Brad erbij?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Jongens. Laat Brad met rust.

    Brad is fokking geniaal. Hij is een held. Hij heeft altijd gelijk. Beste snelste gitarist met de beste set oren en smaak.

    Zou er bijna homo van worden. Wat een overheerlijke geiligheid.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top