Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 38 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #11
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Er zijn er hier aardig wat die er heel anders over denken . Dat jij op het posten van een demonstratie van een choruspedaal reageert als een stier op een rode lap daar kan ik erg weinig aan doen

    Daarvoor moet je toch echt bij jezelf te rade gaan

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Er zijn er hier aardig wat die er heel anders over denken . Dat jij op het posten van een demonstratie van een choruspedaal reageert als een stier op een rode lap daar kan ik erg weinig aan doen

    Daarvoor moet je toch echt bij jezelf te rade gaan
    Nou, jammer dat het topic verwijderd is. Dan had je kunnen lezen dat ik juist helemaal niet als een stier op den roode lap gereageert heb. Jij bent weer alles aan het verdraaien!

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Er zijn er hier aardig wat die er heel anders over denken . Dat jij op het posten van een demonstratie van een choruspedaal reageert als een stier op een rode lap daar kan ik erg weinig aan doen

    Daarvoor moet je toch echt bij jezelf te rade gaan
    Precies dit soort posts is waarom mensen je niet serieus nemen, Brad. Je hebt het namelijk wel tegen volwassen mensen en probeert iedereen de les te lezen als er ook maar een klein geintje wordt gemaakt, of wanneer iemand het niet met je eens is en je wel 's kritiek krijgt. Je hebt nou eenmaal te maken met bepaalde types en sommige ervan zijn de spiegelende. En zo gauw als dat gebeurt ga jij op en denigrerende wijze posten. Dan kun je verwachten dat mensen je op een gegeven moment niet meer serieus nemen en je de lachers op je hand krijgt, niet in positieve zin. Je kwam al met een belerende toon binnen, om maar niet te spreken over je periode als Bricker. Je raakt steeds gefrustreerder en gefrustreerder en daarmee voed je alleen maar daar waar je tegen ageert. En dat wil je maar niet door krijgen. Sterker nog, omdat er twee zijn geweest die het enigszins voor je opnamen, dat is voor jou alleen maar bevestiging van je gelijk. Misschien toch echt wel 's voor één keertje bij jezelf te rade gaan? Als die mensen waar jij het over hebt zulke trollen zijn, waarom zie je dat dan niet gebeuren jegens andere forumgenoten?

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Pim heeft voorgesteld bepaalde grieven naar andere leden niet meer in de topics te uitten maar via de private mail . En ik weet dus echt niet wat er nou zo intimiderend is aan het posten van een Rocktron chorus pedaal
    Als jij mij uitscheld voor hypocriet zielig mannetje en dat op verzoek van Pim via PB moet doen, dan heb je a. Pim niet goed begrepen en b. andere normen en waarden dan ik. Laat mij één posting zien waarin ik dergelijke krachttermen aan jou richt. Eén.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Kijk en dit krijg ik dan in m'n PM:

    "Ware gezicht

    Heb jij nu je ware gezicht laten zien Brum ? Ik had dus toch gelijk dat jij ook zo een zielig gefrustreerd mannetje was

    En als je weer je periode hebt , probeer dat eens op een andere manier te kanaliseren zou ik zeggen
    "

    Normaal gesproken doe ik geen PM's openbaar maken, maar dit is dus exact waarom je niet serieus genomen wordt. Ik kan mij niet heugen dat ik je ooit dergelijke PM's heb verstuurd. Sterker, ik heb je nog nooit eentje gestuurd. Jij toch inmiddels al de derde, eentje als Bricker en twee als Brad en allemaal met dezelfde strekking. Ga 's bij jezelf te rade joh...

  6. #16
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Precies dit soort posts is waarom mensen je niet serieus nemen, Brad. Je hebt het namelijk wel tegen volwassen mensen en probeert iedereen de les te lezen als er ook maar een klein geintje wordt gemaakt, of wanneer iemand het niet met je eens is en je wel 's kritiek krijgt. Je hebt nou eenmaal te maken met bepaalde types en sommige ervan zijn de spiegelende. En zo gauw als dat gebeurt ga jij op en denigrerende wijze posten. Dan kun je verwachten dat mensen je op een gegeven moment niet meer serieus nemen en je de lachers op je hand krijgt, niet in positieve zin. Je kwam al met een belerende toon binnen, om maar niet te spreken over je periode als Bricker. Je raakt steeds gefrustreerder en gefrustreerder en daarmee voed je alleen maar daar waar je tegen ageert. En dat wil je maar niet door krijgen. Sterker nog, omdat er twee zijn geweest die het enigszins voor je opnamen, dat is voor jou alleen maar bevestiging van je gelijk. Misschien toch echt wel 's voor één keertje bij jezelf te rade gaan? Als die mensen waar jij het over hebt zulke trollen zijn, waarom zie je dat dan niet gebeuren jegens andere forumgenoten?
    Omdat mensen heel goed doorhebben dat ik een outsider ben . Het andere uiterste zijn mensen die als een soort heilige huisjes beschouwd worden
    Mensen kijken wel uit om die te gaan zitten intimideren uit angst persona non grata te worden hier

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Een ding moet je Brad nageven: hij is wel concequent, want hij gebruikt naar Brum als mij toe dezelfde krachttermen

  8. #18
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Als jij mij uitscheld voor hypocriet zielig mannetje en dat op verzoek van Pim via PB moet doen, dan heb je a. Pim niet goed begrepen en b. andere normen en waarden dan ik. Laat mij één posting zien waarin ik dergelijke krachttermen aan jou richt. Eén.
    Nou als je dan toch vind dat dit soort krachttermen niet door de beugel kunnen waar was jij dan toen ik voor zielig mannetje , narcistisch pisventje en nog veel erger werd uitgemaakt ? En dan niet via de private mail maar op het forum ?

    Waar was je toen ? Waarom heb je die mensen niet recht voor zijn raap terecht gewezen ? Of was je soms bang om in ongenade te vallen ?

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Omdat mensen heel goed doorhebben dat ik een outsider ben . Het andere uiterste zijn mensen die als een soort heilige huisjes beschouwd worden
    Mensen kijken wel uit om die te gaan zitten intimideren uit angst persona non grata te worden hier
    Heb je mij ooit wel 's bijval zien zoeken, Brad? Ik heb geen kliekje of trollsquad of weet ik het nodig om m'n mening te geven. Het is allemaal wat je zelf wilt lezen. Maar ik ga verder geen moeite doen, je bent niet te bereiken. Ik heb ook wel 's een handreiking geprobeerd, lukte ook niet. Ergens houdt het dan gewoon een keer op.

    Overigens kom je echt over als een Don Quichotte, dat vecht tegen denkbeeldige heilige huisjes. Ik wens je er veel succes mee.

  10. #20
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht

    Ga 's bij jezelf te rade joh...
    Dat hebben mensen Beck ook geadviseerd . Ik zou zeggen lees zijn laatste posts nog eens door , hij reageert daarop met hele zinnige uiteenzettingen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top