Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 38 EersteEerste ... 3111213141523 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nee, m'n vriendin is vandaag voor een week op vakantie gegaan en ik weet nu al niet meer tegen wie ik aan moet emmeren.

  2. #122
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nee, m'n vriendin is vandaag voor een week op vakantie gegaan en ik weet nu al niet meer tegen wie ik aan moet emmeren.
    Daar is dit forum enorm geschikt voor

  3. #123
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Een serieuze noot dan. Ik vind het wel op z'n minst opmerkelijk dat een moderator een forumlid aanspoort om z'n grieven via PM's te versturen. Ik ben daar niet zo van gediend eigenlijk, temeer omdat ik openheid erg kan waarderen en ik niet elke keer zooi in m'n mail hoef te hebben. Wat mij betreft is een PM box daar niet voor bedoeld. Sorry dat ik het zeg, maar dan heb ik toch liever dat betreffende persoon een keer of drie per uur op de rapporteerknop ramt. Dan had je maar geen moderator moeten worden, met alle respect.
    Nou, dat is niet zo raar of lui. Als dat soort geouwehoer in een topic komt, heeft ieder forumlid daar last van. Forumvervuiling pur sang. Dus is de vraag om het samen op te lossen een vrij normale, mag ik zeggen volwassen manier van communiceren. Als het dan de pot verwijt de ketel wordt is dat in de geest van dit topic 'een gemiste kans'. Maar in een topic, is dat dan beter, want dan kan de moderator het verwijderen? Ik zie de logica niet.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik vind dit dus een enorme gemiste kans. Wat mij betreft had hier sprake kunnen zijn van enige rehabilitatie, van enige toenadering, van enig begrip. Brad had bij mij zeker enige sympathie kunnen winnen, en dat nog wel op een dag dat ik door hem wordt uitgescholden. Maar daarvoor is wel iets nodig. Iets dat nu niet geboden wordt. Oprecht jammer........
    Dit had toenadering kunnen zijn als de tegenpartij een stap had gezet? Hm. Ik zou voor de derde keer willen voorstellen om als je iets niet interessant vindt, niet te reageren in het topic. Een topic heeft geen discussie in zich nodig over het nut van het topic.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.

    Ik denk zelfs nog aan de conservatieve kant hiermee te zijn. Realiseer je dat dit al een jaar aan de gang is. En realiseer je dat 3/4 van de betrokkenen in dit topic nog geen posting hierin hebben gedaan. Dus wat jij als groepje omschrijft, dat is aanmerkelijk groter dan jij nu schetst.

    Ik hoef je toch niet te herinneren aan de vele topics over veganisme, over sociale woningbouw, over rekeningen van nutsbedrijven, over digitaal versus analoog, over de Portugeese vertaling van het woord anus etc etc etc. Het is een enorme reeks van discussies die irritaties hebben opgeroepen omdat er als een kruisvaarder stellingen werden opgeworpen en verdedigd door steeds dezelfde persoon.

    Lang niet al genoemde topics zullen aan de Mods gerapporteerd zijn, maar hebben wel bijgedragen tot de huidige visie. En dat vind ik heel wat genuanceerder dan hetgeen jij schetst.
    Laatst gewijzigd door Joost de Ruig; 14 augustus 2016 om 22:40

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Daar is dit forum enorm geschikt voor
    Maak je borst maar nat dan. Ik heb tevens drie week vakantie.

  6. #126
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.728

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Kijk en dan voel ik me dus wel degelijk aangevallen. Ik heb nog geen post per dag, waarvan het gros echt alleen maar inhoudelijk. Misschien is je middelbare school voorbeeld ook niet zo'n goeie peiler. Wellicht heb je te maken met een clubje dat spiegelt. Die heb je, spiegelende mensen, dat is een type mens.

    Interessant stukje om te lezen en leg dat 's over de telkens terugkerende discussie; http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-de-woede.html Herkenbaar niet? En het klopt, eigenlijk zouden mensen er helemaal niet op moeten reageren en dat is wat ik bij betreffende persoon nu ook zeker ga doen, ook niet meer inhoudelijk. Heb het me al eerder voorgenomen en ging me verrot slecht af vandaag, maar bij deze de belofte.
    Je diagnostiseert iemand die je alleen on-line kent, een narcist maar door mijn post over het clubje-dat-altijd-reageert voel je je aangevallen?
    Dude

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik denk zelfs nog aan de conservatieve kant hiermee te zijn. Realiseer je dat dit al een jaar aan de gang is. En realiseer je dat 3/4 van de betrokkenen in dit topic nog geen posting hierin hebben gedaan. Dus wat jij als groepje omschrijft, dat is aanmerkelijk groter dan jij nu schetst.
    ............
    Lang niet al genoemde topics zullen aan de Mods gerapporteerd zijn, maar hebben wel bijgedragen tot de huidige visie. En dat vind ik heel wat genuanceerder dan hetgeen jij schetst.
    Na een hoge schatting als bewijs nu een aanname. Wordt er niet sterker op. Hoe weet jij wanneer er gerapporteerd wordt?
    En ja, er zijn vaak meer mensen bij betrokken geweest. Maar wil je met droge ogen beweren dat er niet al lange tijd een clubje van een man of 6 is die zonder meer het hoogste aantal reacties hebben en helaas ook vaak zelf beginnen met oude koeien uit de sloot te halen? Volgens mij wilde je graag een open discussie en zelf reflectie, maar ik heb het in dit hele topic nog maar een enkele keer gezien.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Nou, dat is niet zo raar of lui. Als dat soort geouwehoer in een topic komt, heeft ieder forumlid daar last van. Forumvervuiling pur sang. Dus is de vraag om het samen op te lossen een vrij normale, mag ik zeggen volwassen manier van communiceren. Als het dan de pot verwijt de ketel wordt is dat in de geest van dit topic 'een gemiste kans'. Maar in een topic, is dat dan beter, want dan kan de moderator het verwijderen? Ik zie de logica niet.
    Misschien heb je het niet meegekregen, maar je weet wat van PM's dat betreffende persoon stuurt? Lees anders in dit topic even terug. Niet dat ik er erg veel zin in heb om energie in te steken, maar mag ik die dan ook rapporteren? Of komen we dan weer op hetzelfde uit. Een gesprek met deze persoon is onmogelijk, dat was toch op zich wel al duidelijk, toch? Is er wel gewoon te communiceren met betreffende persoon, dan heb je helemaal gelijk. Maar deze persoon heeft z'n grieven via PM sturen iets wat letterlijk genomen, wat je natuurlijk van verre had kunnen zien aankomen, gezien de geschiedenis. Nogmaals, ik ben er niet van gediend, het komt namelijk ook in m'n mail terecht. Als dit een verkapte manier is om mensen te doen laten stoppen in hun beklag jegens betreffende persoon, dan is de opzet wellicht geslaagd, maar iets in me zegt dat dit de omgekeerde wereld is.

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Mitch, zowel Brum als ik werden vandaag via PB's uitgemaakt voor zielige hypocriete mannetjes. Enige spijtbetuiging hierover of excuus heb ik nog niet gehoord.......

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Je diagnostiseert iemand die je alleen on-line kent, een narcist maar door mijn post over het clubje-dat-altijd-reageert voel je je aangevallen?
    Dude
    Ja joh... Serieus... Nog een keertje lezen dan. Ik vroeg om dit artikel 's te lezen en dat 's over het gedrag van betreffende persoon te leggen. Dat is wat ik zei. Ik diagnostiseer niet, ik zie wel erg veel overeenkomsten. Maar ik zou het probleem ook verleggen.

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik lees dat Mitch de mensen die zich ergeren aan Brad's posts, daar overheem lezen en verder gewoon doorgaan met posten en communiceren. Aan de andere kant geeft Mitch op geen enkele manier aan hoe Brad dan met de rest op een goede manier in contact kan komen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top