Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 38 EersteEerste ... 2101112131422 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #111
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Ik wilde eigenlijk een grapje maken over de innerlijke ik, maar uit vrees dat dat weer uit de hand gaat lopen heb ik het maar gelaten...

    Een serieuze noot dan. Ik vind het wel op z'n minst opmerkelijk dat een moderator een forumlid aanspoort om z'n grieven via PM's te versturen. Ik ben daar niet zo van gediend eigenlijk, temeer omdat ik openheid erg kan waarderen en ik niet elke keer zooi in m'n mail hoef te hebben. Wat mij betreft is een PM box daar niet voor bedoeld. Sorry dat ik het zeg, maar dan heb ik toch liever dat betreffende persoon een keer of drie per uur op de rapporteerknop ramt. Dan had je maar geen moderator moeten worden, met alle respect.

  2. #112
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 augustus 2007
    Locatie
    Doetinchem, NL
    Berichten
    2.761

    Standaard

    Ik was net naar de film, die was 3 keer nix (Suicide Squad). Deze discussie is interessanter. Ik heb het hele verhaal niet gevolgd in het andere topic.

    Als iedereen nou de feedback op zichzelf laat inwerken, en die feedback in alle komende posts die men zal gaan posten in de toekomst toepast, en de discussie laat voor wat het is, hebben we weer een forum waar iedereen zich thuis kan voelen.


  3. #113
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nog geneukt, iemand?
    Vandaag niet, was al weer 2 dagen terug.....

  4. #114
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ik vind dit dus een enorme gemiste kans. Wat mij betreft had hier sprake kunnen zijn van enige rehabilitatie, van enige toenadering, van enig begrip. Brad had bij mij zeker enige sympathie kunnen winnen, en dat nog wel op een dag dat ik door hem wordt uitgescholden. Maar daarvoor is wel iets nodig. Iets dat nu niet geboden wordt. Oprecht jammer........

  5. #115
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arcane Bekijk bericht
    Ik was net naar de film, die was 3 keer nix (Suicide Squad). Deze discussie is interessanter. Ik heb het hele verhaal niet gevolgd in het andere topic.

    Als iedereen nou de feedback op zichzelf laat inwerken, en die feedback in alle komende posts die men zal gaan posten in de toekomst toepast, en de discussie laat voor wat het is, hebben we weer een forum waar iedereen zich thuis kan voelen.

    Met alle respect, maar ik denk dat we dat stadium allang voorbij zijn

  6. #116
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Ik wilde eigenlijk een grapje maken over de innerlijke ik, maar uit vrees dat dat weer uit de hand gaat lopen heb ik het maar gelaten...

    Een serieuze noot dan. Ik vind het wel op z'n minst opmerkelijk dat een moderator een forumlid aanspoort om z'n grieven via PM's te versturen. Ik ben daar niet zo van gediend eigenlijk, temeer omdat ik openheid erg kan waarderen en ik niet elke keer zooi in m'n mail hoef te hebben. Wat mij betreft is een PM box daar niet voor bedoeld. Sorry dat ik het zeg, maar dan heb ik toch liever dat betreffende persoon een keer of drie per uur op de rapporteerknop ramt. Dan had je maar geen moderator moeten worden, met alle respect.
    Dat verbaasde mij ook al

  7. #117
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.
    Er wordt nu door een aantal mensen iets gezegd over spiegel, verantwoordelijkheid, schuld, ga zo maar door. Maar daar gaat het al lang niet meer om. Kijk gewoon even de eerste pagina van dit topic door. Of sorry, ik heb mijn instellingen veranderd: de eerste twee pagina's. Lees de posts niet, maar kijk alleen wie er reageert. Bekend gezelschap toch? Er zijn er nog twee die regelmatig aanschuiven bij het banket, maar dit is wel het clubje. Op de middelbare school hadden we dat ook altijd. 1 of 2 tegen een clubje van 4 tot 6. Dat patroon heb je nog geen beroepsonderwijs voor nodig op welk niveau dan ook.



    Mijn eerste associatie was een primitieve Leslie dus volledig chorus-on topic
    Overigens was er in dit specifieke topic vrij weinig aan de hand. Het Behringer konijn werd weer uit de hoed gehaald, daarna een klein grapje op lange tenen, drie rapportages, verwijderde posts, wedstrijdje Gelijkhebben, same old, same old...

    Maar naar iedereen, zoals ik hierboven al zei: niet interessant, niet reageren. En zéker niet gaan discussiëren over het nut van een topic. Dit hele forum is 90% nutteloos tijdverdrijf, asjeblieft zeg.
    Ik waardeer jouw reactie zeer Mitch.

  8. #118
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nog geneukt, iemand?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Vandaag niet, was al weer 2 dagen terug.....
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik vind dit dus een enorme gemiste kans.

    Ik had het niet beter kunnen zeggen ☺

  9. #119
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.
    Er wordt nu door een aantal mensen iets gezegd over spiegel, verantwoordelijkheid, schuld, ga zo maar door. Maar daar gaat het al lang niet meer om. Kijk gewoon even de eerste pagina van dit topic door. Of sorry, ik heb mijn instellingen veranderd: de eerste twee pagina's. Lees de posts niet, maar kijk alleen wie er reageert. Bekend gezelschap toch? Er zijn er nog twee die regelmatig aanschuiven bij het banket, maar dit is wel het clubje. Op de middelbare school hadden we dat ook altijd. 1 of 2 tegen een clubje van 4 tot 6. Dat patroon heb je nog geen beroepsonderwijs voor nodig op welk niveau dan ook.
    Kijk en dan voel ik me dus wel degelijk aangevallen. Ik heb nog geen post per dag, waarvan het gros echt alleen maar inhoudelijk. Misschien is je middelbare school voorbeeld ook niet zo'n goeie peiler. Wellicht heb je te maken met een clubje dat spiegelt. Die heb je, spiegelende mensen, dat is een type mens.

    Interessant stukje om te lezen en leg dat 's over de telkens terugkerende discussie; http://mens-en-samenleving.infonu.nl...-de-woede.html Herkenbaar niet? En het klopt, eigenlijk zouden mensen er helemaal niet op moeten reageren en dat is wat ik bij betreffende persoon nu ook zeker ga doen, ook niet meer inhoudelijk. Heb het me al eerder voorgenomen en ging me verrot slecht af vandaag, maar bij deze de belofte.

  10. #120
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Gestopt met roken Brum? Je komt wat sentimenteel over!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top