Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 38 EersteEerste ... 91011121321 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 372

Discussie: De rapporteerknop

  1. #101
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Even over de regels van het forum, waar "Algemeen" over gaat. Er worden geen eisen gesteld aan een topic in een subforum, meer dan dat het onderwerp moet passen binnen het subforum.
    Dat houdt in: dat de eerste drie reacties "mwoh, niks bijzonders" mogen zijn zonder dat de topic starter daar over verongelijkt hoeft te zijn. Het houdt ook in dat forumleden zich niet als beschermheren van het forum hoeven op te werpen door in een topic het nut van het topic ter discussie te stellen. Niet interessant: niet reageren. Anders wordt het Team Gelijkhebbert tegen de Solo Gelijkhebbert.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  2. #102
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht

    Als iedereen nou eens bij zichzelf ten rade gaat waarom zo'n topic is ontspoord en wat zijn eigen aandeel is, dan denk ik er over om het tijdelijk weer te openen, zodat iedereen kan zien waar het mis ging en wat zijn aandeel daarin is.

    Ik kreeg binnen een uur drie rapportages en daar zitten wij echt niet op te wachten.
    Bovenstebeste Han, ik waardeer en respecteer je zeer. Ook in dit topic. Ik ben 20 jaar lang manager geweest van een team van 15 MBO en HBO'ers. Als iemand bij meer dan 100 incidenten betrokken zou zijn geweest en werkelijk in niet 1 daarvoor de verantwoording voor dat incident op zich zou nemen, dan had ik subiet een ontslagprocedure opgestart. Als mensen 0 bereid zijn om in de spiegel te kijken, 0 bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedrag en uitsluitend naar anderen wijzen, dan is het een "lost case" waar geen tijd meer in geinvesteerd moet worden.

    Op zich wordt in dit topic een open discussie gevoerd en ik begrijp best dat dat voor Brad als 100 tegen 1 voelt. Maar zelfs in dit topic neemt hij geen verantwoordelijkheid, zelfs niet een heel klein beetje.....

  3. #103
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Oh, it's a pissing contest.....

    Ik kan wel wat melden over mijn professionele omgeving hoor..... van de afgelopen week, als dat interessant is, zelfs.

    Ik ben overigens geen manager momenteel.

  4. #104
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Ben ik ff een half uurtje hier niet, zie ik dat mijn naam een paar keer genoemd wordt.

    Ja, dat plaatje met die trapmachine heb ik geplaatst. Gewoon als geintje, zonder bijbedoelingen. Dat was deze:


    Reden is dat ik het vaak luchtig probeer te houden omdat ik al aanvoel dat er een spanning hangt: ik hou namelijk helemaal niet van geruzie. Brad ging daarop een beetje over de zeik. Kan gebeuren en hindert niks. Maar vervolgens geven anderen kritiek en het hek is van de dam. Wat ik niet snap, of beter gezegd wel snap, zijn de reacties op Brad. Elke keer is het raak en dat Pimmetje de rol van PamperPapa moet vervullen snap ik niet. Want het draait allemaal om 1 persoon die anderen mateloos weet te irriteren...

  5. #105
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Wat een onsamenhangend verhaal trouwens

  6. #106
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Wat een onsamenhangend verhaal trouwens
    Je schreef het zelf.

  7. #107
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Nog geneukt, iemand?

  8. #108
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Je schreef het zelf.
    Maar je begrijpt het wel?

  9. #109
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brum Bekijk bericht
    Nog geneukt, iemand?
    Neuken? Bah,wat ouderwets!

  10. #110
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.726

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Bovenstebeste Han, ik waardeer en respecteer je zeer. Ook in dit topic. Ik ben 20 jaar lang manager geweest van een team van 15 MBO en HBO'ers. Als iemand bij meer dan 100 incidenten betrokken zou zijn geweest en werkelijk in niet 1 daarvoor de verantwoording voor dat incident op zich zou nemen, dan had ik subiet een ontslagprocedure opgestart. Als mensen 0 bereid zijn om in de spiegel te kijken, 0 bereid zijn verantwoordelijkheid te nemen voor hun eigen gedrag en uitsluitend naar anderen wijzen, dan is het een "lost case" waar geen tijd meer in geinvesteerd moet worden.
    Volgens mij wordt dat getal 100+ alleen door jou gebruikt? Ik zie al die klote rapportage voorbij komen, maar het zal de helft zijn.
    Er wordt nu door een aantal mensen iets gezegd over spiegel, verantwoordelijkheid, schuld, ga zo maar door. Maar daar gaat het al lang niet meer om. Kijk gewoon even de eerste pagina van dit topic door. Of sorry, ik heb mijn instellingen veranderd: de eerste twee pagina's. Lees de posts niet, maar kijk alleen wie er reageert. Bekend gezelschap toch? Er zijn er nog twee die regelmatig aanschuiven bij het banket, maar dit is wel het clubje. Op de middelbare school hadden we dat ook altijd. 1 of 2 tegen een clubje van 4 tot 6. Dat patroon heb je nog geen beroepsonderwijs voor nodig op welk niveau dan ook.


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Ben ik ff een half uurtje hier niet, zie ik dat mijn naam een paar keer genoemd wordt.

    Ja, dat plaatje met die trapmachine heb ik geplaatst. Gewoon als geintje, zonder bijbedoelingen. Dat was deze:


    Reden is dat ik het vaak luchtig probeer te houden omdat ik al aanvoel dat er een spanning hangt: ik hou namelijk helemaal niet van geruzie. Brad ging daarop een beetje over de zeik. Kan gebeuren en hindert niks. Maar vervolgens geven anderen kritiek en het hek is van de dam. Wat ik niet snap, of beter gezegd wel snap, zijn de reacties op Brad. Elke keer is het raak en dat Pimmetje de rol van PamperPapa moet vervullen snap ik niet. Want het draait allemaal om 1 persoon die anderen mateloos weet te irriteren...
    Mijn eerste associatie was een primitieve Leslie dus volledig chorus-on topic
    Overigens was er in dit specifieke topic vrij weinig aan de hand. Het Behringer konijn werd weer uit de hoed gehaald, daarna een klein grapje op lange tenen, drie rapportages, verwijderde posts, wedstrijdje Gelijkhebben, same old, same old...

    Maar naar iedereen, zoals ik hierboven al zei: niet interessant, niet reageren. En zéker niet gaan discussiëren over het nut van een topic. Dit hele forum is 90% nutteloos tijdverdrijf, asjeblieft zeg.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top