Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 16 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 372

Discussie: De rapporteerknop

Hybrid View

  1. #1
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.692

    Standaard De rapporteerknop

    In elke post vind je een knopje waarmee je de betreffende post kunt rapporteren. Lees de forumregels er op na en bedenkt dat die knop er niet is om je ongenoegen over bijdragen van andere forumleden aan de moderators kenbaar te maken, maar bijdragen welke in strijd zijn met de forumregels.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Maar waar ligt de grens?

    In het topic "hoeveel uren spelen jullie gitaar" wordt voor de zoveelste keer door een zeker lid met modder gegooid en zelf kreeg ik via PB van hetzelfde lid zojuist de volgende PB:
    ----------------------------------
    En dan durf jij het over forumvervuiling te hebben . Jij hypocriet zielig mannetje. Maar ik moet je feliciteren , je hebt de vuurproef doorstaan bij de trollsquad en bent nu helemaal geaccepteerd
    ---------------------------------
    Wat mij betreft worden hiermee grenzen overschreden.

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Maar waar ligt de grens?

    In het topic "hoeveel uren spelen jullie gitaar" wordt voor de zoveelste keer door een zeker lid met modder gegooid en zelf kreeg ik via PB van hetzelfde lid zojuist de volgende PB:
    ----------------------------------
    En dan durf jij het over forumvervuiling te hebben . Jij hypocriet zielig mannetje. Maar ik moet je feliciteren , je hebt de vuurproef doorstaan bij de trollsquad en bent nu helemaal geaccepteerd
    ---------------------------------
    Wat mij betreft worden hiermee grenzen overschreden.
    Mede door jou geziek is dat topic van dat Rocktron chorus pedaal nu helemaal verwijderd en wederom heb jij totaal geen oog voor de moddergooierij die in de voorafgaande post word gebezigd in het topic hoeveel uren spelen jullie gitaar

    Alleen als jij en je vriendjes grenzen overschrijden dan is er niets aan de aan de hand en dan ben je nog beledigd ook wanneer ik je hypocriet noem
    Laatst gewijzigd door Brad; 14 augustus 2016 om 19:03

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Mede door jou geziek is dat topic van dat Rocktron chorus pedaal nu helemaal verwijderd en wederom heb jij totaal geen oog voor de moddergooierij die in de voorafgaande post word gebezigd in het topic hoeveel uren spelen jullie gitaar
    Dat topic had trouwens geen enkele waarde. Jij zit iedereen een beetje uit te dagen. En dan zeggen dat een ander het verziekt???

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Of het posten van een pedaal wel of geen waarde heeft laat dat ieder voor zichzelf uitmaken zou ik zeggen . En als jij iets niet interessant vind dan kijk je toch gewoon verder ?

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Of het posten van een pedaal wel of geen waarde heeft laat dat ieder voor zichzelf uitmaken zou ik zeggen . En als jij iets niet interessant vind dan kijk je toch gewoon verder ?
    Ik doe mijn best Brad. Zo erg mijn best zelfs dat ik je probeer te begrijpen, echt waar! Maar dat je zelfs Gus, vele anderen en mijzelf over de zeik krijgt zou ik mezelf toch maar eens gaan afvragen wat je hier nog op het forum doet. Ik denk om eerlijk te zijn dat je hier gewoon niet past (laat ik het netjes houden)

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ik vrees dat oorzaak en gevolg door elkaar worden gehaald. Maar dat is steeds het geval. En jij durft te piepen bij Mods over intimiderende postings, terwijl je ondertussen zelf zowel in postings als in pb's het voortouw neemt?

  8. #8
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ik vrees dat oorzaak en gevolg door elkaar worden gehaald. Maar dat is steeds het geval. En jij durft te piepen bij Mods over intimiderende postings, terwijl je ondertussen zelf zowel in postings als in pb's het voortouw neemt?
    Pim heeft voorgesteld bepaalde grieven naar andere leden niet meer in de topics te uitten maar via de private mail . En ik weet dus echt niet wat er nou zo intimiderend is aan het posten van een Rocktron chorus pedaal

    Er zijn ook wel eens topics die jij begint die ik totaal oninteressant vind . Ga ik dan lopen zieken ? Nee dan laat ik dat topic gewoon aan mij voorbij gaan

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Pim heeft voorgesteld bepaalde grieven naar andere leden niet meer in de topics te uitten maar via de private mail . En ik weet dus echt niet wat er nou zo intimiderend is aan het posten van een Rocktron chorus pedaal
    Als jij mij uitscheld voor hypocriet zielig mannetje en dat op verzoek van Pim via PB moet doen, dan heb je a. Pim niet goed begrepen en b. andere normen en waarden dan ik. Laat mij één posting zien waarin ik dergelijke krachttermen aan jou richt. Eén.

  10. #10
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Mag ik daar uit opmaken dat intimiderende posts die ook nog eens volledig off topic zijn in een inhoudelijk topic in het on topic gedeelte geen reden zijn om op de rapporteer knop te drukken ?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top