Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 96
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Youtube geeft nu geen geluid meer.

    edit: zonder GR hoor ik gitaar! Met een seconde vertraging, maar goed... Alleen heb ik verder geen geluid en dus via GR ook niet.

    Vraag me trouwens af wat ze aan het uitspoken zijn, die Microsoft gasten, een onmogelijk besturingssysteem in elkaar knutselen
    Laatst gewijzigd door tmms; 12 augustus 2016 om 14:46

  2. #22

    Standaard

    Tja je zou ook linux enaast kunnen nemen,
    Jackctl installeren zelf verbindingen software matig leggen wat jij aan wilt hebben staan en klaar is kees.
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Vraag me trouwens af wat ze aan het uitspoken zijn, die Microsoft gasten, een onmogelijk besturingssysteem in elkaar knutselen
    Ik vraag me soms af waarom mensen zonder kennis van pc's er toch mee mogen werken. Om een auto te besturen heb je ook een rijbewijs nodig...

    Kijk eens wat als standaard afspeelapparaat ingesteld staat en pas dat aan tot je terug geluid hebt (Youtube, MP3'tje,...). Kijk dan naar de opname-apparaten en stel die één voor één als standaard in tot je de input waarop jouw gitaar aangesloten is gevonden hebt.
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Molenberghs Bekijk bericht
    Ik vraag me soms af waarom mensen zonder kennis van pc's er toch mee mogen werken. Om een auto te besturen heb je ook een rijbewijs nodig...

    Kijk eens wat als standaard afspeelapparaat ingesteld staat en pas dat aan tot je terug geluid hebt (Youtube, MP3'tje,...). Kijk dan naar de opname-apparaten en stel die één voor één als standaard in tot je de input waarop jouw gitaar aangesloten is gevonden hebt.
    Wow, daar kunnen we allemaal wat van leren...!!


    Laatst nog iemand het ziekenhuis in gereden met m'n pc.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Laatst nog iemand het ziekenhuis in gereden met m'n pc.

    De economische schade die veroorzaakt wordt door mensen die met te weinig kennis toch het internet op gaan laten we gemakkelijkheidshalve maar buiten beschouwing. Net als de schade die botnets kunnen aanrichten. Dergelijke idiote uitlating laat duidelijk zien dat je daar al over nagedacht hebt.
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

  6. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Molenberghs Bekijk bericht
    Ik vraag me soms af waarom mensen zonder kennis van pc's er toch mee mogen werken. Om een auto te besturen heb je ook een rijbewijs nodig...

    Kijk eens wat als standaard afspeelapparaat ingesteld staat en pas dat aan tot je terug geluid hebt (Youtube, MP3'tje,...). Kijk dan naar de opname-apparaten en stel die één voor één als standaard in tot je de input waarop jouw gitaar aangesloten is gevonden hebt.
    Zo hey, microsoft medewerker kan niet anders.
    "Ik ben wie ik ben.
    Wie ik ben is wat jij ziet.
    Wat jij ziet is wat jij oordeelt.
    Maar wat jij (ver)oordeelt, dat ben ik niet......"

  7. #27
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rutger Molenberghs Bekijk bericht
    De economische schade die veroorzaakt wordt door mensen die met te weinig kennis toch het internet op gaan laten we gemakkelijkheidshalve maar buiten beschouwing. Net als de schade die botnets kunnen aanrichten. Dergelijke idiote uitlating laat duidelijk zien dat je daar al over nagedacht hebt.
    We leven in barre tijden......

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hendrik1970 Bekijk bericht
    Zo hey, microsoft medewerker kan niet anders.
    Ik gok systeembeheerder op een lagere school



    On topic: Op de Mac werkt GR5 niet meer als standalone versie. Ondersteuning voor GR is er verder ook niet meer.

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    Herkent je Windows 7 overigens wel je Behringer UMC22?
    Als je via Control Panel naar Device Manager gaat moet ie daar ergens tussen staan.
    Staat ie daar niet bij maar staat er wel een Unknown Device?
    Dan kan het zijn dat Windows hem niet herkent of dat de benodigde driver niet goed geïnstalleerd is.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Herkent je Windows 7 overigens wel je Behringer UMC22?
    Als je via Control Panel naar Device Manager gaat moet ie daar ergens tussen staan.
    Staat ie daar niet bij maar staat er wel een Unknown Device?
    Dan kan het zijn dat Windows hem niet herkent of dat de benodigde driver niet goed geïnstalleerd is.
    Er staat wel iets van Behringer in het menu'tje 'besturing voor geluid...', niet in de lijst zoals je 'm ziet als je apparaatbeheer opent. En onder universal seriel bus controllers staat ook iets van Behringer. Is dat goed, of moet het echt in het rijtje staan?

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Dit zegt GR
    We zijn hier op dit forum om elkaar te helpen. Wir schaffen das ;-)

    Volgens mij is de software van je Behringer sound kaart goed geïnstalleerd. Aangezien deze software na installatie de L & R input verbindingen niet handmatig met Guitar Rig heeft gelegd, zul je dit nu zelf moeten doen. Door in het routing tabblad (eerder uitgelegd en je hebt de foto gestuurd waarop te zien is dat deze connectie inderdaad niet is gelegd) op de rechterkant van de informatie te klikken (1: Connected 1 etc.), komt er vervolgens een keuze menu waarmee audio inputs wel geselecteerd zouden moeten kunnen worden.

    Als het goed is, staat daar ook de juiste ingang van de Behringer bij. Probeer het maar eens! Na selectie is het te verifiëren m.b.v. de Guitar Rig input L & R level meter indicaties.
    Laatst gewijzigd door tnijland; 12 augustus 2016 om 22:36

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top