Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 10 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 96
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Waar kun je dat instellen?

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Op de Mac bij "Audio and MIDI Settings"

    Kan zijn dat je het ook nog in je OS moet wijzigen.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Okee, bedankt. Stand van zaken: Guitar Rig lijkt goed, metronoom is hoorbaar, maar de gitaar niet. Interface krijgt wel signaal (ledje), maar in Guitar Rig geen input zichtbaar. In 'geluiden' in 'configuratiescherm' kan ik niets ontdekken dat niet goed zou zijn, alles zou werken.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Is wel duidelijk dat GR niet de juiste input krijgt. En als je 'm als plugin gebruikt?

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Wat houdt dat in?

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tmms Bekijk bericht
    Okee, bedankt. Stand van zaken: Guitar Rig lijkt goed, metronoom is hoorbaar, maar de gitaar niet. Interface krijgt wel signaal (ledje), maar in Guitar Rig geen input zichtbaar. In 'geluiden' in 'configuratiescherm' kan ik niets ontdekken dat niet goed zou zijn, alles zou werken.
    De youtube video van Erik zou voldoende moeten zijn. Ik neem aan dat de monitor speakers fysiek op de stereo uitgangen van de Behringer geluidskaart zijn aangesloten en dat Guitar Rig het metronoom geluid via deze speakers uitstuurt? Dan lijkt het erop dat jouw geluidskaart goed is geïnstalleerd en ook correct werkt.

    De gitaar input is mono en moet fysiek op de L of R ingang van de geluidskaart worden aangesloten. Het is daarom verstandig om te controleren of de default installatie deze L of R inputs wel softwarematig heeft gekoppeld aan de ingangen van Guitar Rig. Dit kun je controleren in het Routing tabblad van de Audio en Midi interface instellingen en vervolgens bij het inputs paneel te controleren of jouw ingangen zijn aangesloten in de software zelf.

    Dit wordt duidelijk uitgelegd op de support site van Native Instruments:

    https://support.native-instruments.c...m-GUITAR-RIG-5

    Veel succes!
    Laatst gewijzigd door tnijland; 11 augustus 2016 om 21:22

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ohja da's natuurlijk ook zo. Check wel of je overal dezelfde routing hebt.... dus niet ergens links en rechts omgedraaid. Gitaar is mono hè.


    Als je 'm als plugin gebruikt dan draai je bijv. Logic Pro of Pro Tools en gebruik je GR als een plugin, dus hetzelfde als Autotune of software-matige reverbs.
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 12 augustus 2016 om 01:10

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Hartelijk dank beide, ben het op het spoor. GR zegt dat de ingangen niet aangesloten zijn, moet in Windows zitten vermoed ik. Vanmiddag verder.

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Dit zegt GR

    Nu heb ik de UMC22 met een USB kabel aangesloten, dat is toch goed? Of moet het via de output jacks op de achterzijde?
    Even aangenomen dat USB goed is, hoe fix ik de ingangen aan GR in Windows?

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 oktober 2015
    Berichten
    5.053

    Standaard

    Bij testen geeft alleen de middelste geluid, dat moet niet, dat moet niet, met name de bovenste volgens mij moet het doen.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top