Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 17
  1. #1

    Standaard Lichte brom Fender blues junior tweed

    Onlangs heb ik een nieuwe fender blues junior gekocht in de laquered tweed uitvoering.

    Er komt een heel mooi soundje uit, maar het is mij opgevallen dat er een hele lichte brom uit de versterker komt. Zelfs als ik geen gitaar op de versterker aansluit en zowel de master als het gewone volume volledig uitdraai.

    Ik heb helemaal geen verstand van versterkers, maar is zoiets normaal?

  2. #2

    Standaard

    Nee, dat is niet normaal. Voeding dingetje. Nieuwe zeg je? Ik zou aanspraak op garantie maken.


    Verzonden vanaf 't knoal mit mien aaaiPad
    Allergisch voor zelfbenoemde experts, beterweters en azijnpissers.
    Niet zonder zonden, maar gooi met alle plezier de eerste steen.

  3. #3

    Standaard

    Ja, hij is splinternieuw. Maar hoort er helemaal niets hoorbaar te zijn dan als er geen gitaar en effecten aan de versterker hangen en het mastervolume en het gewone volume op nul staan??

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sonny Bekijk bericht
    Ja, hij is splinternieuw. Maar hoort er helemaal niets hoorbaar te zijn dan als er geen gitaar en effecten aan de versterker hangen en het mastervolume en het gewone volume op nul staan??
    Als het mastervolume dicht staat, moet er geen geluid uitkomen. Tenzij je honderd boostpedalen ervoor hebt en het volume vol open, dan lekt het een beetje.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.335

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht