Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 33 van 33 EersteEerste ... 23313233
Weergegeven resultaten: 321 t/m 323 van 323
  1. #321
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Crash Cowboy Bekijk bericht
    Nou, da's lekker.

    Ik vrees dat jullie niet meer kunnen genieten van al die prachtige foto's die ik hier op het forum heb gezet. De foto-host, Photobucket, meldt vandaag ineens dat gebruikers moeten gaan betalen voor 3D hosting. Dat terwijl ik al jaren in hun gratis versie mag genieten van talloze reclamebanners en al die shit; dat heb ik er overigens graag voor over. Ik vind het ook niet erg om wat te moeten betalen; een hostingservice is een prima oplossing voor het online delen van foto's. Photobucket vraagt echter nu ineens $ 400,- om de foto's die ik daar host en waarvan ik de links op externe sites plaats zichtbaar te maken. Pure chantage; áls ik dat geld op m'n rug had groeien (wat ik niet heb) dan ging ik echt never nooit niet op zo'n manier akkoord.

    Dat betekent wel dat de 'blogs' die ik hier de afgelopen jaren heb opgebouwd ineens waardeloos zijn geworden. Jammer, toch ?

    Het gekke is dat mijn Photobucket foto's op de TDPRI app en website wél gewoon te zien zijn ... (EDIT: inmiddels ook niet meer)

    Zijn er meer mensen hier die dit probleem nu hebben ?

    In elk geval: sorry mensen ... maar ik kan er weinig aan doen.
    Na lange tijd mijn tread weer eens bekeken, omdat ik een andere ben gestart. Blijkbaar laat Photobucket toch weer de foto's zien. Of ben ik de enige die ze ziet ?

  2. #322
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Volgens mij laat Photobucket je alleen maar weten dat het je laatste kans was vandaag (gisteren) om voor heel weinig te kunnen upgraden naar 25GB opslag voor maar $1.99 per maand. Als je dat nu wil doen kost je dat meer. Maar vreest niet! Je huidige account is nog altijd actief en er is verder niets aan veranderd. Ze brengen het alleen op zo'n manier dat je idd het gevoel krijgt dat je maar snel moet gaan betalen. Nergens voor nodig. Du moment dat ik moet gaan betalen voor een foto-opslagsite dat er alleen maar slechter op geworden is zoek ik iets anders. Laat ze het fuck krijgen, stel idioten daar!

    Je foto's zijn hier nog wel te zien, toch? En de mijne ook (net nog gecheckt). Dus wat er loos is weet ik niet, maar het lijkt me sterk dat het met Photobucket te maken heeft. En aan mijn cache ligt het niet.
    Laatst gewijzigd door vulvasonic; 22 februari 2019 om 04:19
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  3. #323
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 mei 2006
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    2.315

    Standaard

    De foto’s waren een tijd geleden gewoon niet te zien. Om ze door PB te laten hosten voor ‘third parties’ moest je een absurd bedrag betalen. Maar goed, voorlopig zijn ze er weer. Ik word alleen niet graag gechanteerd. Ik gebruik nu Imgur; dat gaat voorlopig goed.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top