Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 14 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 137
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Inductie?....

  2. #12
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    Ik moest maar aan één ding denken.

    Naam: tu-1000_top.jpg
Bekeken: 188
Grootte: 20,6 KB
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard

    Haha! Die heb ik ooit gekocht bij Dirk Witte voor €80 oid. Weer verkocht. Niet eens uit de verpakking gehaald.


    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik vind het een grappig ding , weinig mis mee

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 oktober 2002
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    28.959

    Standaard

    Ook ik wil het niet groter maken dan het is, maar als amputant (ik verzin het woord ter plaatse) moest ik toch wel een paar keer slikken.

    Nu begrijp ik heus wel dat je om die reden niet alle grapjes kunt vermijden. De dood kan bijvoorbeeld een zeer dankbaar onderwerp zijn voor vele grappen. Maar je kunr er makkelijk vanuit gaan dat van alle vaste forum-lezers er minstens 3 tussen zitten die nét met de dood te maken hebben gehad.
    De grappen zijn dus niet uit te sluiten en ik neem je dan ook absoluut niks kwalijk.......... Maar ik had gisteren toch weer even een zware dag, vanwege die grap. Sorry.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

    6 voor allen en allen voor 6!!!

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.488

    Standaard

    Het zal aan mij liggen, maar ik snap helemaal niks van dit boss ding.
    Als je een klein board hebt, en je wilt stil kunnen stemmen, dan moet je een extra true bypass loopertje oud gaan gebruiken, of a/b switch of zo, en dan ben je minstens zo veel ruimte kwijt.
    En bij mensen die een switcher/looper op hun board plaatsen was ruimte toch al niet zo'n probleem....dus nee, ik snap deze niet...

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.517

    Standaard

    Nah... ik heb jarenlang de TU12 gebruikt omdat er gewoon geen stompbox tuners nog waren en die stond ook op always on. Stil stemmen, daar deed je niet aan.
    Ik kan me nog herinneren een optreden van de Damned. Die SG van Captain Sensible bleef maar teruglopen en die nam uitgebreid de tijd om door zijn op volle sterkte Marshall torens plus PA tussen de nummer door te stemmen en dan riep de zaal HOGER... HOGER...
    Maar ik betwijfel of ie dat hoorde...
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.340

    Standaard Krijg nou wat: een afgehakt Boss pedaal!?

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ook ik wil het niet groter maken dan het is, maar als amputant (ik verzin het woord ter plaatse) moest ik toch wel een paar keer slikken.

    Nu begrijp ik heus wel dat je om die reden niet alle grapjes kunt vermijden. De dood kan bijvoorbeeld een zeer dankbaar onderwerp zijn voor vele grappen. Maar je kunr er makkelijk vanuit gaan dat van alle vaste forum-lezers er minstens 3 tussen zitten die nét met de dood te maken hebben gehad.
    De grappen zijn dus niet uit te sluiten en ik neem je dan ook absoluut niks kwalijk.......... Maar ik had gisteren toch weer even een zware dag, vanwege die grap. Sorry.
    Van jou kan ik het hebben en in jouw geval ook volkomen voorstelbaar. Ik weet enigszins wat je doorgemaakt hebt want ik heb al je posts/verhalen stuk voor stuk allemaal gelezen.

    Je mag MEGA trots op jezelf zijn hoe je weer aan het opkrabbelen bent uit een diep dal!

    RESPECT

    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    Laatst gewijzigd door the sure thing; 5 augustus 2016 om 17:05
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  9. #19
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik vraag me af welke tuner veel waard voor zijn geld bied . Ik heb geen tuner nodig voor op het podium maar een ding dat snel en accuraat werkt is wel prettig en dan het liefst op het lichtnet

  10. #20
    Moderator
    Geregistreerd
    1 maart 2002
    Locatie
    Schiedam
    Berichten
    28.729

    Standaard

    [daddy mode]

    Respect is het ook zonder caps lock als je dan nog even zegt dat je er niet bij stil stond dat je met je onschuldig bedoelde grap iemand een kutdag kan bezorgen en dat dat niet je bedoeling was

    [/daddy mode]
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top