Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard Keeley Super Mod Workstation

    Iemand hier ervaring mee? Lijkt me een slim pedaal dat ruimte bespaart op je pedalboard. Prijs valt nog mee gezien alle features.

    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #2

    Standaard

    Hoi, ik krijg 'm volgende week binnen; keep you posted.

  3. #3

    Standaard

    Enn, binnen, maar DOA. Dead On Arrival. Geen contact mee te maken. Een soort ultra slechte date, zo éen die niet op komt dagen.
    Gaat naar de importeur terug en nieuwe onderweg.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AceFrehley Bekijk bericht
    Enn, binnen, maar DOA. Dead On Arrival. Geen contact mee te maken. Een soort ultra slechte date, zo éen die niet op komt dagen.
    Gaat naar de importeur terug en nieuwe onderweg.
    Oeps, dat is een bummer. Hoop dat de nieuwe snel arriveert.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ik ben op papier en aan de hand van de YT-filmpjes, nogal onder de indruk van de diverse pedalen van Keeley. Niet alleen de diverse workstations, maar ook de Monterey en de nieuwe Dark Side. Als ze echt zo goed zijn overweeg ik serieus 3/4 van mijn pedalboard hiermee te vervangen.

  6. #6

    Standaard

    Enn (weer) binnen! Power stekkertje kaputt, aldus Warwick Dtsl. Gisteren alleen dig. Delay en phaser getest: prima! Ik speel over een '70s Marshall 1959, 100W, en hij staat in de fx loop (later gemodificeerd)
    Volgende week uitgebreidere test, met oa de adt functie, ben ik erg benieuwd naar.
    En de meeste kritiek op de te nauwe plaatsing van de schakelaars kan ik weerleggen: behalve met maat 50 en Doc Martens is het onhandig. Andere (usa-forum) kritiek: je kan niet programmeren en met de voet doorschakelen: mee eens. Je zal m met de hand al charmant bukkend moeten wisselen qua functie. Maar geen kritiek mijnerzijd op dat deel: dat wist ik van te voren.
    Keep you posted

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top