Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
  1. #1

    Standaard versterker aan computer en dan?

    Ik heb sinds een paar maanden een elektrische gitaar+versterker. Nu heb ik daar een usb snoer bij, maar wat kan je ermee?? Als ik 'm aan de computer verbind gebeurt er vrij weinig. Wat is de functie?

  2. #2

    Standaard

    Ik denk dat je computer kapot is dan, of je kabel zit verkeerd om. Welke versterker gaat het over?

  3. #3

    Standaard

    Nope want de computer reageerde er wel op. Hij moest laden oid. En ik kan het vinden onder Mustang Ampfilier. Maar dan kan er niet echt iets mee doen.
    Ik heb deze: http://www.bax-shop.nl/gitaarverster...rsterker-combo

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Je kunt met de software presets editen en vervolgens uploaden naar je versterker. Rtfm maar waarschijnlijk tldr vermoed ik.
    ALLES IS VERKOCHT!

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskia__ Bekijk bericht
    Nope want de computer reageerde er wel op. Hij moest laden oid.
    Hij is ongetwijfeld online op zoek gegaan naar een driver en heeft deze geïnstalleerd. Anders kan je computer er niks mee.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saskia__ Bekijk bericht
    En ik kan het vinden onder Mustang Ampfilier. Maar dan kan er niet echt iets mee doen.
    Ik heb deze: http://www.bax-shop.nl/gitaarverster...rsterker-combo
    Wat wil je ermee doen? Je gitaarspel opnemen? Dan zul je nog iets met opname software moeten en mogelijk voor die software settings instellen.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    31 maart 2004
    Locatie
    Ramsel
    Berichten
    434

    Standaard

    Recht van de Fender website:
    Connect this amp to your computer with free Fender® FUSE™ software. LEARN MORE
    Het liep niet met de meisjes dus leerde ik gitaar
    Een hele slechte keuze want die mythe is niet waar
    Stoomboot - Groupies

  7. #7

    Standaard

    Oke ik heb dat geïnstalleerd en daarna m'n versterker erop aangesloten, dat werkt, want ik kan bijv via dat programma m'n gitaar stemmen. Echter is dat alleen een bewerkingsprogramma en niet voor het opnemen? Want dat kan ik nergens vinden.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.916

    Standaard

    Het is idd even zoeken en niet alle links verwijzen naar iets zinvols, maar hier vind ik dit:

    All Fender® FUSE™-connected products are capable of recording audio into DAW (digital audio workstation) software applications such as Ableton Live Lite 8 Fender Edition or GarageBand. In order to record sound into your computer, you will need to have a playback device installed (Fender® G-DEC® 3 is capable of audio input and output).
    Voor PC heb je kennelijk Ableton Live Lite 8 Fender Edition nodig
    Heb je een Mac dan zit daar standaard GarageBand op waarmee je kunt opnemen.

    In order to use Fender® FUSE™-connected products with your Windows computer, you will need to install the Fender Universal ASIO driver. You can download that driver here: http://www.fender.com/support/articl...al-asio-driver. When using Fender® FUSE™-connected products with your Mac computer, you can simply plug in the amp, and select it as the Input device in your DAW software. You will want to use the built-in or other third party hardware for the audio Output.
    Voor PC heb je dan ook nog een Fender Universal ASIO driver nodig. Een Mac doet het zonder. Even de genoemde setting instellen en klaar.
    "Meten is weten, gissen is missen"

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top