Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 6 EersteEerste ... 456
Weergegeven resultaten: 51 t/m 54 van 54

Discussie: Bax Music Amsterdam

  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik had een soortgelijk geval, gitaar voor 380 in de winkelmand, paar dagen lager wil ik betalen, is het ding 550.
    Nog een mailtje gestuurd, week later antwoord dat ik hem nog voor de oude prijs kan krijgen.
    Ik denk dat de hevige expansie zijn tol eist, tis allemaal niet meer zo scherp bij de les als in het begin.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik had een soortgelijk geval, gitaar voor 380 in de winkelmand, paar dagen lager wil ik betalen, is het ding 550.
    Nog een mailtje gestuurd, week later antwoord dat ik hem nog voor de oude prijs kan krijgen.
    Ik denk dat de hevige expansie zijn tol eist, tis allemaal niet meer zo scherp bij de les als in het begin.
    Dat is wel een heel groot verschil! Wel netjes dat je de gitaar toch nog voor de lagere prijs kreeg. Ze zijn de online shoppers aan het heropvoeden denk ik ;-)

    Ander recent voorbeeld: de nieuwe MXR 5150 overdrive. Koste vorige week nog 235 euro bij Baxie, deze week is de prijs verhoogt naar 249 euro. Thomann heeft het pedaal nog steeds voor 235 euro. Je kunt ze dus middels de Bax website attent maken op de laagste prijs. Maar iemand die minder alert is tikt er dan toch rustig 249 euro voor neer. Het wordt alleen vervelend als ze deze, net als in mijn geval met de BB preamp, niet voor de lagere prijs willen verkopen. Als je pronkt met de laagste prijsgarantie moet je deze daar ook voor leveren? Dan wordt het toch Thomann of de andere webshop voor mij.

  3. #53
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    In mijn geval zag je die prijsverhoging ook bij Thomann en Keymusic maar Bax was er sneller mee. Ik gok dat ze de prijzen nog steeds onderling afstemmen maar dat het doorvoeren van een prijs verandering bij de importeur te maken heeft met voorraad.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    In mijn geval zag je die prijsverhoging ook bij Thomann en Keymusic maar Bax was er sneller mee. Ik gok dat ze de prijzen nog steeds onderling afstemmen maar dat het doorvoeren van een prijs verandering bij de importeur te maken heeft met voorraad.
    Dat idee heb ik zelf ook. Op een gegeven moment waren bijna alle prijzen gelijk afgestemd bij de grote webshops. Nog altijd vind ik de prijzen veel te hoog en niet in verhouding tot de prijzen buiten de EU. Maar als de importeurs de prijzen bepalen kan je als webshop nog weinig doen denk ik.
    Laatst gewijzigd door The Lo Lands; 10 september 2016 om 23:23

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top