Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 54

Discussie: Bax Music Amsterdam

  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard Bax Music Amsterdam

    Bax-shop opent winkel in Amsterdam.

    https://www.facebook.com/baxmusicamsterdam/
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  2. #2
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Erg handig , ik heb gelijk een goedkoop Behringer pedaal op laten sturen naar die vestiging , ik ga hem morgen ophalen

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Zelf ben ik meer van de "shop around the corner" als het ff kan. Support graag de locale middenstand als het betaalbaar is. Genoeg prima shops in Amsterdam, dus die dozenschuiver had voor mij niet bij gehoeven.

  4. #4

    Standaard

    Support your local bladiebla is een nobel principe.
    Zo bezien zou ik dus d racks vol Amsterdamse waar hebben staan.
    Dat is toch niet echt het geval. Of beter: echt niet.

    De meeste Amsterdamse huizen ontstijgen zelden het matigste niveau. De vraag: zou jij je 2e hands auto kopen bij deze muziekhandelaar is dan ook opertuun (zoals Koning Willy dat zo treffend omschrijft).

    De enkele fijne niet te na gesproken natuurlijk, moet ik er politiek correct aan toevoegen.

    Als Bax Amsterdam zo gaat functioneren als dat ik van Bax gewend ben, is die vestiging een serieuze wake up call voor dat stel zelfingenomen middenstanders.
    Tegen deze lui zeg ik: niet gaan lopen janken dat de markt kapot wordt gemaakt, maar jezelf de vraag stellen waarom ik mijn gitaren elders heb gekocht. De markt ben je zelf.
    Tegen onze zeeuwse vrienden zeg ik: welkom. Give 'me hell.

    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 maart 2012
    Locatie
    Assendelft
    Berichten
    1.727

    Standaard

    Ik heb ook geen problemen met Bax. Reed af en toe is naar Goes, en bestelde tussendoor gewoon ook nog eens wat. Lokaal is de keuze en vergelijk veel kleiner. Ook de prijzen zijn bij mijn dozenschuivendende vrienden vaak wat sympathieker....

    Dat ze nu naar Amsterdam komen vind ik leuk, ik woon daar vlak bij(Zaanstad).

    Laatst had ik met spoed snaren nodig voor mijn basgitaar, en ik betaalde zomaar even € 20,= meer voor die snaren bij mijn lokale muziekhandel! Kom ik dus niet meer! Voortaan op tijd bestellen in Goes dus.......

    Robin.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    707

    Standaard

    Voor mij behelst de term "dozenschuiver" en gigantische onpersoonlijke hal met miljoenen producten en zero service. Bax reken ik daar niet onder. Wat Gus zegt is zeker waar. Pas je aan aan de tijd, dan zul je echt wel overleven, of je nou groot bent of klein.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom een dozenschuiver naar je toe moet komen? Dat maakt er nou juist weer een gewone winkel van. Als ze nou dingen hebben wat je niet bij de andere gaat vinden, ok. Maar vooralsnog lijkt het me vooral concurrentie voor Dirk Witte en Dijkman, zelfde soort aanbod. En voor goeie koffie alleen steek ik de Amstel niet over.

    Die Brad move snap ik ook niet, iets uit Zeeland laten opsturen naar de Amsterdamse vestiging. Is opsturen naar je voordeur niet gewoon handiger?
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.510

    Standaard

    He da's om de hoek. Dat gaat me vast geld kosten in de toekomst
    Maar het is wel een rare lokatie voor een muziekzaak, omdat dat hele gebied in een soort studentencampus wordt veranderd, dat is niet hun publiek. Aan de andere kant zit er wel een Q-Factory en de te herbouwen MelodyLine in de buurt.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Die locatie zal te maken hebben met een beschikbaar terrein waar de klanten gratis kunnen parkeren? Soort Franse hypermarche idee.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik snap eerlijk gezegd niet helemaal waarom een dozenschuiver naar je toe moet komen? Dat maakt er nou juist weer een gewone winkel van. Als ze nou dingen hebben wat je niet bij de andere gaat vinden, ok. Maar vooralsnog lijkt het me vooral concurrentie voor Dirk Witte en Dijkman, zelfde soort aanbod. En voor goeie koffie alleen steek ik de Amstel niet over.

    Die Brad move snap ik ook niet, iets uit Zeeland laten opsturen naar de Amsterdamse vestiging. Is opsturen naar je voordeur niet gewoon handiger?
    Dat werkt net zoals bij online-schoenenzaken die overal in het land stenen winkels inrichten. Een winkel vergroot het consumentenvertrouwen/geloofwaardigheid en de naamsbekendheid. Zodra ze in een stad een winkel openen zien ze meteen dat het onlinebezoek uit de regio toeneemt. Clicks and bricks versterken elkaar, je bereikt nog meer klanten. Omoda (toevallig ook Zeeuws) doet het zo en Bax dus ook.

    En wat betreft het parkeren. In Goes zit Bax op een industrieterrein: gratis parkeren en makkelijk laden/lossen.
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top