Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 25
  1. #11

    Standaard

    PROJECT IS CANCELED!!! Badly wood in the body. Not worth to put much money on.

  2. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Nu noch efen un spoetkursus neederlands folchen en dan snap i hut oock!
    Onwijs respectloos van je, je ziet dat ie gewoon z'n best aan het doen is, lekker weer verpesten.

    Lekker bezig hoor Helge, ziet er super gaaf uit. Hoe heb je dat logo zo voor mekaar gekregen?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huntress Bekijk bericht
    Onwijs respectloos van je, je ziet dat ie gewoon z'n best aan het doen is, lekker weer verpesten.

    Ik ken Jut een beetje en weet zeker dat hij het niet respectloos bedoelde, maar meer als grapje. Ik moet eerlijk toegeven dat toen ik de openingpost las, mijzelf afvroeg in hoeverre Google Translate niet een betere vertaling zou hebben gegeven. Niet respectloos bedoeld, maar gewoon een vraag die bij mij opkwam. Ik heb jaren in Lemmer gewoond, waar vele Duitsers komen. Ik had juist respect hoeveel moeite de gemiddelde Duitser daar nam om Nederlands te praten, hoe gebrekkig vaak ook. Ik vrees dat als ik in Frankrijk mijn Havo 3 Frans uitkraam, dat ze in gedachte meewarig hun hoofd schudden. Ben bang dat die Fransen veelal niet het respect voor mijn pogingen kunnen opbrengen.

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huntress Bekijk bericht
    Onwijs respectloos van je, je ziet dat ie gewoon z'n best aan het doen is, lekker weer verpesten.

    Lekker bezig hoor Helge, ziet er super gaaf uit. Hoe heb je dat logo zo voor mekaar gekregen?
    Gut o gut, wat ben je serieus. En als mijn grapje Helge zou storen dan zou hij/zij zelf wel gereageerd hebben. Dat hoef jij niet te doen Aikel.

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Oh god de taalrespectkwestsuurbrigade is weer ter been.

    Ik zou er geen heinekenlogo op zetten, dat is gefermenteerde wijvenzeik.
    Laatst gewijzigd door RS-Rik; 24 juli 2016 om 00:29
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  6. #16

    Standaard

    Ik denk over what u zeggen over de quallity bij hout in de bodies en alleen de rode is worth to put geld in. Ik desided vanavond te klaarmaaken de rode telecaster en verkoop de twee andrere badly bodies.
    Laatst gewijzigd door Helge; 24 juli 2016 om 00:27

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 februari 2004
    Locatie
    Braboland
    Berichten
    4.011

    Standaard

    Je moet een fabriek beginnen
    Gezocht: SD '59 Brug, SD Pearly Gates Brug, Tele Neck- Element
    Aangeboden: Sperzel Tuners 6 x 1 Chrome

  8. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door huntress Bekijk bericht
    Onwijs respectloos van je, je ziet dat ie gewoon z'n best aan het doen is, lekker weer verpesten.

    Lekker bezig hoor Helge, ziet er super gaaf uit. Hoe heb je dat logo zo voor mekaar gekregen?
    Ik heb de webadress voor custom logo en ik kan vinden. Het is een winkel in Argentina dat maakt custom waterdecals. Ik ga geef de webadress voor u.

    http://www.rothkoandfrost.com/custom...erslide-decal/

    En heer is de link naar de Fenderstyle customlogo, Argentina:
    https://www.etsy.com/nl/listing/1945...op_home_feat_1


    Laatst gewijzigd door Helge; 24 juli 2016 om 07:14

  9. #19

    Standaard

    Ik hope de link is usefull. Messijen jullie kan ook een logo? Ik heb plans voor de future. Ik kan vortellen. De blauwe body ga een leuk rock-strat
    Laatst gewijzigd door Helge; 26 juli 2016 om 01:05

  10. #20

    Standaard

    Nu dit is bijna klaar. Alleen tuners en zwart knoppenset met zwart elementcoveren en strapholders zijn nodig nu. Dan dit gitaar alleen wordt een gitaar voor mannen. Die wordt te masculin voor vrouwen omdat ik ga zwart knoppenset monteren. De body is rubuilt een nu het heeft hardtail. Ik ruik een KLUSON brug. De hals is handgemaakt van canadian maple. Ik heb een rollennut topkam.
    Morgen ik ga kopen tuners een Fender knoppenset. De elektronica is Fender een ook de elementen. De elementen zijn Fender Custom shop Fat 50's. Mooi met groen metallic?
    Maar ik ga niet forget custom logo met mijn naam, "Helge Stratocaster" in Fenderstyle.
    Kijk:


    Mijn zelfbouw gitaar heeft custom logo med mijn naam nodig. Kijk:



    De guitar looks mooi maar de body is shit. Niet goed hout en het is niet goed quallity. Ik wil en nieuw body later. Ik koop van tonefactory. Zie hebben een mooi Stratbody in Candy apple red kleur. Dit gitaar heeft alleen high end onderdelen, Fender USA, maar de body is badly. De hals is quallity als een American Fender van Canadian maple. Ik vil de hele gitaar super. In een dag ik ga order de laatste onderdelen voor ik ga spare geld voor US Alder body van Tonefactory. De bodies van hun zijn kvalitijt als Fender american. (maar ook duur) Met de nuiew body ik wil vintage tremolo met steel zadels, baseplate en big block van brass.

    Maar als ik kan bruik de gitaar met de groene body vanneer ik spar geld voor goed body...
    Laatst gewijzigd door Helge; 8 augustus 2016 om 04:25

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top