Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 142
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ze hebben per ongeluk 2 x het bedrag teruggestort en vragen nu het teveel betaalde bedrag terug met excuses voor de fout? Is dat het?
    Ongehoord natuurlijk.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ze hebben per ongeluk 2 x het bedrag teruggestort en vragen nu het teveel betaalde bedrag terug met excuses voor de fout? Is dat het?
    Ongehoord natuurlijk.
    Nou niet helemaal. Het is natuurlijk niet netjes dat ze aangeven dat jij een factuur niet zou hebben betaald, alsof jij een wanbetaler ben. Dat ze recht hebben op het teveel uitbetaalde geld is niet eens de discussie maar de manier waarop ze dat kenbaar maken was onjuist. Leg de klant eerst eens uit wat er mis is gegaan met daarbij de welgemeende excuses. Niet nadat ik ze wijs op hun eigen fout en dan excuses gaan maken :-) Gekke gasten waarbij het anno 2017 nog steeds mis gaat :-/

  3. #43

    Standaard

    Dat er fouten worden gemaakt, dat is onvermijdelijk.
    Het gaat er inderdaad om hoe er met die fouten wordt omgegaan.

    Er worden wanbetalingsregisters bijgehouden. Een uitdrukkelijke toezegging dat een eventuele vermelding hierin ongedaan wordt gemaakt lijkt mij wel praktisch. Bovenop de welgemeende verontschuldiging zonder dat daarom hoeft te worden gebedeld natuurlijk.
    Vriendelijke groet, Gus

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Dat er fouten worden gemaakt, dat is onvermijdelijk.
    Het gaat er inderdaad om hoe er met die fouten wordt omgegaan.

    Er worden wanbetalingsregisters bijgehouden. Een uitdrukkelijke toezegging dat een eventuele vermelding hierin ongedaan wordt gemaakt lijkt mij wel praktisch. Bovenop de welgemeende verontschuldiging zonder dat daarom hoeft te worden gebedeld natuurlijk.
    Vriendelijke groet, Gus
    Inderdaad Gus. Ieder misverstand valt of staat met goede communicatie. Het feit dat ik ze telefonisch al niet kon bereiken (expliciet aangegeven) stoorde mij al aangezien je weer een uitgebreide mail kan gaan tikken en dan maar moet afwachten of ze antwoord geven terwijl dit toch even koud zonder enige inhoudelijke toelichting op je bord gegooid wordt.

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Snap niet goed waarom je dan de goedkopere spullen nog wel daar koopt. Thomann bijv. duurt een dagje langer, maar verzendt goedkoper en is telefonisch bereikbaar.

  6. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Snap niet goed waarom je dan de goedkopere spullen nog wel daar koopt. Thomann bijv. duurt een dagje langer, maar verzendt goedkoper en is telefonisch bereikbaar.
    Toch het gemak en soms de 10% kortingsacties trekken me over de streep om bijvoorbeeld weer een effectpedaal bij ze aan te schaffen.

    Al mijn gitaren, versterkers, studio gear e.d. heb ik voornamelijk bij een fysieke winkel of de kleinere webshops (soms met winkel) of tweedehands via Markplaats, eBay gekocht. Denk daarbij aan winkels als Dirk Witte, Dijkman, Spanjaard, Zjon's Guitar Store, Mupo Music (sinds vorig jaar helaas failliet), Mels (gestopt) etc.
    Laatst gewijzigd door The Lo Lands; 26 april 2017 om 15:44

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Afgelopen zomer die keer iets besteld op een week tijd, drie keer te laat geleverd. Als reden werd switch van PostNL naar DHL aangegeven. Maargoed, al komt de goedheiligman uit Spanje hem persoonlijk afleveren, ik vind het prima, zolang het maar op tijd is.
    En anders moet je een andere belofte op je website communiceren, al dan niet tijdelijk. Lijkt mij heel simpel.

    DHL raakte een retourzending kwijt. Ik zal je de ellende besparen maar pas na weken weer m'n geld terug uiteindelijk. Ik vond Bax daarom toen niet zo lief.

    Bij Ze Zjermans werkt het allemaal beter. Maarja, ik wil natuurlijk het liefst geld in onze eigen economie investeren. Decisions decisions...
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 januari 2009
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    384

    Standaard

    Nou, stoppen met PostNL is alvast een goed idee. Hoewel ik geen idee heb wat de prestaties van DHL zijn.

  9. #49

    Standaard

    De bodem van de pan bij Post.nl was een goed verpakte single van Rudy De Queljoe, die ik had weggegeven.
    Na 4 (!!!) dagen werd die in Rotterdam bezorgd. In tweeen! Heb je dat wel eens geprobeerd, een single te breken. Dan ben je voor mij een grotere Artists dan Rudy. En die schat ik heeeeel hoog in.

    Dan denk je het wel te hebben gehad, maar de DHL overklast ze nog door tot twee maal toe in de zomer te beweren dat er een pakje niet kon worden bezorgd omdat ik niet thuis was. Ik zit met open raam in de keuken aan de straatkant bijna OP straat, dus ze zijn de straat niet eens in geweest, let alone mijn tuinpad op. Er lag dan ook geen kaartje in de bus.
    En een keer dat ze een kaartje in de bus hebben gedaan dat ik niet thuis was en dat ze het morgen nog eens zouden proberen. En het dan gelijk vijf huizen verderop toch afgeven.

    Dus, in short, zou ik dezelfde keuze gemaakt hebben als onze Zeeuwen??
    Zullen we het ze vragen?
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    De bodem van de pan bij Post.nl was een goed verpakte single van Rudy De Queljoe, die ik had weggegeven.
    Na 4 (!!!) dagen werd die in Rotterdam bezorgd. In tweeen! Heb je dat wel eens geprobeerd, een single te breken. Dan ben je voor mij een grotere Artists dan Rudy. En die schat ik heeeeel hoog in.

    Dan denk je het wel te hebben gehad, maar de DHL overklast ze nog door tot twee maal toe in de zomer te beweren dat er een pakje niet kon worden bezorgd omdat ik niet thuis was. Ik zit met open raam in de keuken aan de straatkant bijna OP straat, dus ze zijn de straat niet eens in geweest, let alone mijn tuinpad op. Er lag dan ook geen kaartje in de bus.
    En een keer dat ze een kaartje in de bus hebben gedaan dat ik niet thuis was en dat ze het morgen nog eens zouden proberen. En het dan gelijk vijf huizen verderop toch afgeven.

    Dus, in short, zou ik dezelfde keuze gemaakt hebben als onze Zeeuwen??
    Zullen we het ze vragen?
    Vriendelijke groet, Gus
    Exact mijn ervaring, zowel in Nederland als in Duitsland.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top