Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 142
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    De werknemers komen van een eigen uitzendbureau van de heren Bax.
    Daarbij komt dat er daar veel jongeren werkzaam zijn en ja, die zijn nog te kneden en te beïnvloeden maar de wat oudere werknemers pikken het gewoon niet meer.

    Dus wat de heren Bax betreft, die reageren; staat het je niet aan, wegwezen dan.
    En trekken vervolgens weer een nieuw blik personeel open uit hun eigen uitzendbureau.

    Op deze manier kunnen zij het lang volhouden maar nu de werkelijke feiten op straat zijn gekomen zal er toch iets moeten veranderen anders zie ik het somber in voor de heren Bax.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ligt het aan mij, of zie ik sinds kort voor het eerst ook reclame op TV van Bax? Zo van: deze film werd u aangeboden door Bax Music, lands grootste muziekwinkel. Lijken mij nigal prijzige reclames.

    Voordat ik over de herrie met het personeel hoorde, hoorde ik jaren geleden al over hun ruzie met een aantal fabrikanten. Zo wou ik meen G&L hen niet meer leveren, omdat ze tever onder de adviesprijs verkochten.

    Zeker in gebieden waar de banen niet voor het opscheppen liggen, en Zeeland is niet bepaald een economisch bolwerk, vrees ik dat personeel meer slikt dan ze elders zouden doen. Zo zit (zat?) het hoofdkantoor van Marktplaats in Emmeloord, ook een werkluw gebied. Mijn toenmalige vriendin solliciteerde daar als teamleider en kreeg zulke belachelijke arbeidsvoorwaarden qua werk, werktijden en salaris aangeboden, dat ze halverwege het gesprek is weggelopen.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    En als je een gezin of hypotheek hebt te onderhouden is dat een horror scenario.
    Dat klopt natuurlijk helemaal.

    Hoe is de leeftijdsverdeling eigenlijk binnen bax shop? Ik kan me zomaar voorstellen dat er niet veel ouderen werken, maar misschien heb ik het mis.

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Hoe is de leeftijdsverdeling eigenlijk binnen bax shop? Ik kan me zomaar voorstellen dat er niet veel ouderen werken, maar misschien heb ik het mis.
    Ik gok dat 75% ruim onder de 30 jaar oud is.

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.480

    Standaard

    Dat zou ook mijn gedachte zijn; meestal toch wel een leeftijd om in ieder geval nog te kunnen vinden dat je nog lang genoeg door een baas uitgekafferd kunt worden, ipv dat nu al te gaan ervaren.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.195

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joost de Ruig Bekijk bericht
    Ligt het aan mij, of zie ik sinds kort voor het eerst ook reclame op TV van Bax? Zo van: deze film werd u aangeboden door Bax Music, lands grootste muziekwinkel. Lijken mij nigal prijzige reclames.
    Klopt, maar wat wil je daar precies mee zeggen?

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    On topic, mijn ervaring met de Aftersales service is 66% positief en 33% frustratie.

    #1
    Amp gekocht (B-stock), hoorde een speakerkabel bij te zitten. Was nie. Gemaild. "Ja maar meneer, het is een B-stock amp".
    "Ken wel wezen, maar er staat in omschrijving alleen verpakkingsschade, niks over ontbrekende items"
    "Ok Hr Demoon, ik zal het met mijn manager overleggen"
    2 dagen later zat er een mooie Klotz speakerkabel in de brievenbus.


    #2
    Mooer pedalboard voor 6 pedalen gekocht. Foam was zo bagger dat je er misschien 3 pedalen in kreeg. Gemaild, teruggestuurd, snel een nieuwe ontvangen. Was ook niet 100%, maar hier was mee te leven (even een stanleymesje gebruikt om hem te 'tweaken').


    #3
    Aantal spullen gekocht tijdens een 10% kortingsweekend, waaronder een pedaal. Pedaal was matig, dus binnen een dag retour. Houden ze vervolgens het volledige kortingsbedrag (incl. dat van de andere items!) in op het debit-bedrag voor dat pedaal. Ging om een klein bedrag, maar deze jongen is principieel. Ging meer dan een maand overheen (en ettelijke mails, met ook gerust 2 weken radiostilte tussendoor van ze) voordat het muntje bij ze viel. Mijn laatste reactie was ook in de trant "Joh, als ik een paar artikelen zou bestellen, waarvan de KORTING op de artikelen die ik houd, hoger is dan de waarde van het teruggestuurde artikel, ik volgens jullie methode nu niet eens mijn geld terug zou krijgen".
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    2 januari 2014
    Locatie
    Oirschot
    Berichten
    197

    Standaard

    In het verleden wel problemen gehad omdat ze zeggen "ergens anders goedkoper dan bij ons dezelfde prijs".
    Dat bleek toen dus niet waar en heb de amp in Duitsland gekocht. Later heb ik bij Bax een B-stock fender classic series 60's lacquer MIM gekocht voor 629 euro incl originele koffer.
    Nadat de bezorger niet was komen opdagen, heb ik gebeld. Er was iets mis gegaan want dat ding was nergens meer te vinden. Per direct is er eenzelfde maar dan nieuw twv 1007 euro verzonden zonder bijbetaling. Dat vind ik toch wel correct.
    Ik heb onlangs de draad weer opgepakt en speel lekker thuis mee met backing-tracks e.d.

  9. #39

    Standaard

    Inmiddels weer een kwestie met ze lopen. Retourzending gedaan binnen een week, is toch netjes als je eigelijk 60 dagen de tijd hebt. Een pedaal getest maar binnen een dag kwam ik er al achter dat dit niet mijn geluid is. RMA aangevraagd welke redelijk snel werd aangemaakt. Pedaal netjes retour gestuurd, ontvangst bevestiging gehad en krijg vervolgens een uitgestelde terugbetaling van Paypal. Het kan minimaal 6-10 werkdagen duren voordat het bedrag is teruggeboekt op mijn Paypal account? In de RMA mail van Bax zelf staat dat ze binnen 3 dagen het bedrag terug storten. Niet eerder gehad dus waar het fout is gegaan? Deze kwestie loop nog...

    Daarnaast nog een mail gestuurd betreffende een goedkoper item elders. Geen reactie dus elders besteld :-) Soms doen ze het heel goed, soms wat minder en af en toe moet je ze op het matje roepen. Het vervelende hieraan vind ik dat je altijd op je tellen moet zijn. Ik heb toch liever een webshop waarop je kunt vertrouwen dat ze zullen reageren en dat terugboekingen netjes verlopen. Daarnaast lopen ze ook orders mis door niet te reageren op mail.

  10. #40

    Standaard

    Weer een bijzonder akkefietje met de heren van Bax. Ik kreeg vorige week een mail van de debiteurenafdeling dat er een factuur uit 2014 open staat van vier tientjes en dat de betalingstermijn verlopen is? Ik krijg een week om bezwaar te maken en er staat dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn dus ik kan ze alleen mailen. Ik verbaasd en mijn bestelhistorie bekeken en alle facturen zijn door mij keurig destijds voldaan met Paypall. Whats wrong with this suckers...

    Wat blijkt nu! Ik heb in 2014 een product retour gestuurd en heb hierbij op hun retourformulier keurig aangegeven op dezelfde betaalwijze te willen worden terug betaald, dus via Paypall. Dit hebben ze dus gedaan na drie weken zeuren van mijn kant waar het geld bleef. Daarnaast hebben ze ook hetzelfde bedrag op mijn bankrekening teruggestort!

    Ik heb ze inmiddels het teveel teruggeboekte bedrag terugbetaald maar heb ze wel even duidelijk gemaakt dat het hier geen openstaande factuur betreft maar hun eigen stomme fout waarbij tevens van mijn kant ik destijds achter mijn geld aan moest terwijl hun voorwaarden toch duidelijk zijn dat ze binnen 2-3 werkdagen het bedrag zouden terugboeken. Ze hebben deze fout toegegeven met de inmiddels nietszeggende Bax excuses uiteraard.

    Deze webshop blijft me verbazen en ik heb eerlijk gezegd nog nooit zo vaak met een toko te maken gehad waarbij het er zo chaotisch aan toe gaat! Nu zullen velen zeggen dat het bij hun altijd goed gaat. Nou ga maar eens lezen op facebook bij de recensies. Verzenden gaat inderdaad vaak goed maar ik zeg het nogmaals, als het mis gaat dan mag je hier gerust wat uurtjes aan frustraties aan besteden :-) Helpdesk is telefonisch slecht bereikbaar en op mail wordt soms helemaal niet of veel te laat gereageerd. Andere kant is, zou jij er willen werken onder slechte arbeidsvoorwaarden?

    Ik bestel er momenteel alleen maar kleine producten als snaren of kabeltjes. Duurdere items haal ik uit Duitsland of Engeland daar mijn vertrouwen met Bax meerdere keren zijn dieptepunt heeft bereikt.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top