Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 15 EersteEerste 1234513 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 142
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Ik woon zelf in deze regio en wat het personeel betreft zijn het feiten.
    Heb dit gehoord van mensen die er werken en weet zeker dat zij er niet over liegen.
    Heb er nog wat in backorder staan en als dat eenmaal binnen is twijfel ik er aan of ik vervolg- bestelling nog bij Bax zal doen.

    Gevoelsmatig koop ik er dan liever niet meer wanneer men zo met mensen omgaat.
    Als deze mensen er niet zouden zijn zouden de twee directeuren het zelf niet aankunnen.
    Zij vergeten wat die mensen voor hun doen, snelle levering, en brood voor de twee machthebbers.

    Heb altijd al meer respect gehad voor mensen op de werkvloer dan voor mensen in de top.
    Enfin, zou nog wel even door kunnen gaan maar dat helpt toch niets.
    Het enige middel wat ik persoonlijk heb is Bax.nl boycotten.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Tja, ik weet het niet hoor...
    "dwingt personeel om over te werken". Hoe dan? Deur op slot met pistool in de hand?
    Je kunt je afvragen waarom de werknemers zich laten intimideren. Als het zo erg is dan zoek je toch ander werk? En als er geen ander werk is, dan helpt het ook niet om deze shop te boycotten....dusseuh.....wat nu?

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Dus kijken of je tot goede afspraken kan komen met behoud van je baan?

    Dat dwingen zou wel in de trant van "als je niet overwerkt stampen we je buiten" zijn.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    Overigens heb ik op 500 meter van Bax ook een klant en als ik zie wat daar gebeurd...

    Is dat niet gewoon communiceren op z'n Zeeuws?


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.177

    Standaard

    *gebeurt.....


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Zo zwart/wit liggen die dingen niet hoor, gewoon een beetje normaal met je werknemers omgaan, dat is toch niet zo raar? Ik geloof trouwens helemaal niet dat wanneer je een sfeer creëert waar niet serieus naar je geluisterd wordt of waar enige kritiek gelijk met sancties wordt beantwoordt dat je jezelf als bedrijf een dienst bewijst.
    Zeeuwen hebben het imago dat ze erg op de centen zijn. Zijn ze trots op ook.

    Laatst gewijzigd door Pepe; 1 oktober 2016 om 14:34
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  7. #27

    Standaard

    Deze discussie heeft natuurlijk verder niets inhoudelijk met mijn topic te maken maar dit nieuws verbaasd mij ook niet. Onlangs wel weer wat spullen bij ze besteld en ook enkele producten retour gezonden en dat ging allemaal weer prima en ik had binnen twee dagen mijn geld op mijn rekening staan. Ik had onlangs ook een defect product ontvangen en na contact met ze te hebben gehad stuurde ze dezelfde dag nog een nieuwe op! Uiteraard moest ik wel middels een tracking nummer kunnen aantonen dat het defecte product inmiddels retour gestuurd was. Wederom zeer correct en snelle communicatie. Nu hopen dat ze de misstanden op de werkvloer ook snel zullen verbeteren want dat dit voor het personeel vervelend is zal het hun naam ook geen goed doen!

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Zeeuwen hebben het imago dat ze erg op de centen zijn. Zijn ze trots op ook.

    Vind hem leuk, hahahaha.
    Laat de shops blij zijn dat ik geen echte Zeeuw ben, waar overigens niets mis mee zou zijn, ondanks dat ik wel in de provincie woon.

    Hoop wel dat er op korte termijn een oplossing komt voor beide partijen.
    Zou mijn gevoel ook beter maken want heb er, ondanks de vele bestellingen, nooit geen problemen gehad.
    Het personeel doet het goed anders zouden de bovenstaande reacties niet zo positief zijn.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  9. #29
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Zo zwart/wit liggen die dingen niet hoor, gewoon een beetje normaal met je werknemers omgaan, dat is toch niet zo raar?

    Nee, helemaal niet.

    Ik begrijp het alleen niet dat medewerkers zo lang doortobben met een werkgever die zich zo gedraagt.
    Op een gegeven moment kom je op een leeftijd dat je er misschien beter wat tactvol mee om kunt gaan, maar als je relatief jong bent laat je zo'n pipo toch lekker naar de kloten lopen?

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458

    Standaard

    Nouja, banen liggen niet voor het opscheppen, het gaat niet om javascript wizzards. Als je ontslag neemt kan je zomaar voor lange tijd in een bijstand terecht komen. En als je een gezin of hypotheek hebt te onderhouden is dat een horror scenario.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top