Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 15 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 142
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 december 2011
    Locatie
    Zeeland
    Berichten
    738

    Standaard

    Heb er in de loop der jaren veel besteld en nooit geen klachten.
    1 maal een midi keyboard aangeschaft wat defect bleek te zijn en omdat ik er in de buurt woon even persoonlijk langs gegaan.
    Kreeg zonder discussie een nieuwe, dus keurig opgelost.

    Kan er persoonlijk heel tevreden over zijn en ja, dat er met duizenden klanten in binnen en buitenland wel eens iets mis kan gaan lijkt mij te kunnen.
    Ondanks automatiseren, waar mensen werken kunnen ongewilde foutjes ontstaan.
    Maar blijft men zelf netjes en correct wordt het/er zeker in de klant zijn voordeel naar een oplossing gezocht en dan ook als zodanig afgehandeld.
    Met vriendelijke groet,
    Riny S.

  2. #12

    Standaard

    Dat scheelt als je in de buurt van de winkel woont! Zelf even langs gaan is vaak sneller en werkt beter dan mailen of bellen.

    Mijn laatste probleem is vandaag eindelijk opgelost. Ze hadden een 'probleem' in het systeem waardoor er een vertraging was opgelopen met het terugboeken. Nou heb ik meer van dit soort excuses van ze gehad, bijvoorbeeld rekeningnummer niet goed ingevoerd tot de transactie verkeerd in het systeem gezet waardoor je dus kunt wachten op je geld tot je een ons weegt. Uiteindelijk komt het wel goed maar als je diverse incidenten in een korte tijd met een webshop hebt gehad dan is het vertrouwen weg.

  3. #13

    Standaard

    Ik ken Bax niet anders dan uiterst correct eigenlijk.
    De winkel in Goes is ook erg leuk, met hele vriendelijke mensen.

  4. #14
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Ik heb de paar laatste dingen die ik nieuw heb gekocht bij Bax besteld , en ook iets geretourneerd . Tot nog toe geen enkel probleem met die gasten

  5. #15

    Standaard

    voorlopig heb ik zowel met Thomann als Bax geen problemen gehad. En bij beide garantiegevalletjes gehad.
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

  6. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JGD Bekijk bericht
    Ik ken Bax niet anders dan uiterst correct eigenlijk.
    De winkel in Goes is ook erg leuk, met hele vriendelijke mensen.
    Correct zijn ze zeker maar dat neemt niet weg dat als het fout gaat ze er ook echt een zooitje van kunnen maken! Ik heb afgelopen jaar twee keer een tegoedbon ontvangen als compensatie en dat is dan weer heel correct. De winkel ken ik verder niet maar daar ging mijn topic ook niet over :-)

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik heb de paar laatste dingen die ik nieuw heb gekocht bij Bax besteld , en ook iets geretourneerd . Tot nog toe geen enkel probleem met die gasten
    Mijn ervaring was ook altijd goed tot de laatste 2 jaar waarin er regelmatig problemen waren met de after sales afdeling. Van de 3400 klant reviews op Facebook geven 340 klanten 1 ster. En dit zijn klanten die de moeite doen een review te schrijven, maar zijn dus wel erg ontevreden. Er is dus nog zat ruimte voor verbetering :-)

  7. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door showband Bekijk bericht
    voorlopig heb ik zowel met Thomann als Bax geen problemen gehad. En bij beide garantiegevalletjes gehad.
    Met Thomann, Musik Produktiv en Music Store inderdaad geen problemen gehad. Ook niet met Andertons in de UK.

  8. #18
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.458
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Kleinigheidje hou je altijd....

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 februari 2006
    Berichten
    3.881
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

    Vakbond: misstanden bij internetwinkel Bax-shop

    Intimidatie, machtsmisbruik en mismanagement. Dat zijn de kwalificaties die oud-medewerkers van internetwinkel Bax-shop in Goes volgens CNV gebruiken om de sfeer in het bedrijf te omschrijven, meldt Omroep Zeeland. De bond maakt zich zorgen over de arbeidsomstandigheden en heeft morgen een gesprek met de directie.

    Bij het bedrijf dat muziek- en audioproducten verkoopt, werken zo'n 400 mensen. Vorige maand legde een deel van het magazijnpersoneel het werk neer uit onvrede over de werkomstandigheden. De werknemers eisten verbetering, maar in plaats daarvan werden ze naar eigen zeggen op non-actief gesteld.

    Angstcultuur

    Volgens vakbond CNV gaat er een hoop mis bij het bedrijf. Zo zouden pakketten tegen de arboregels in verplaatst worden op grote hoogte, waardoor werknemers gevaar lopen. Ook zouden overuren niet uitbetaald worden en dwingt het bedrijf medewerkers over te werken. Een tevredenheidsonderzoek onder medewerkers uit 2015 geeft een vergelijkbaar beeld, blijkt uit documenten die Omroep Zeeland in handen heeft.

    "Bij Bax-shop lijken basisafspraken over goed werkgeverschap met voeten te worden getreden", zegt Kitty Huntjens van CNV Vakmensen. "Leidinggevenden intimideren werknemers structureel en er heerst een angstcultuur. Het is daar grondig mis en dat moet veranderen."

    Reactie Bax

    In een schriftelijke verklaring stelt het bedrijf: "Bax-shop laat weten zich niet te herkennen in het geschetste beeld, deze zaak niet te willen bespreken via de media en afstemming met het CNV, waarvoor reeds vorige week een afspraak is gemaakt door en met het CNV, met vertrouwen tegemoet te zien."

    Deel dit artikel:
    Dit is een artikel vanOmroep Zeeland

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top