Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 13 van 15 EersteEerste ... 31112131415 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 121 t/m 130 van 142
  1. #121
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Neem aan dat er gewoon een standaard 220v netsnoer bedoeld wordt, geen voedingsadapter. Als ze vervolgens 260 euro willen inhouden zou ik ook wel even de wenkbrauwen fronsen. Voor 260 eu zou ik wel even heen en weer rijden om het snoertje te halen.

  2. #122

    Standaard

    Ja, ik bedoelde gewoon een 220v netsnoer, daarvan heeft iedereen er wel 1 of meerdere liggen, misschien zelfs ongebruikt. Dus om daar dan zo`n klap geld voor te vragen?! Als het ging om de voedingadapter dan was ik wel teruggereden, maar niet voor zo`n 220v stekker..

  3. #123
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Ik.ben het eens met LRS.
    Sterker nog, ik had TS aan die €260,- gehouden als dat de officiële spelregels zijn.
    Dan maar wél terugrijden voor een snoer, óf betalen.
    Zo'n winkel moet toch gewoon een grens trekken? Vandaag figuur A een kabel, morgen figuur B een handleiding, overmorgen figuur C met een kras op het object.
    Ik snap het wel, geloof ik.

  4. #124
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Aan de ene kant snap ik Bax, maar om nu 260 eur te vragen voor een netsnoer dat ze zelf voor 8,95 verkopen is nogal overdreven.

  5. #125
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Tering wat zijn jullie dom. Die netsnoeren zijn speciaal ingesteld voor Djent. Da's een moeilijk en kostbaar proces.

  6. #126
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Aan de ene kant snap ik Bax, maar om nu 260 eur te vragen voor een netsnoer dat ze zelf voor 8,95 verkopen is nogal overdreven.
    Is ook overdreven.
    Maar ik bedenk maar dat ze niet €260,- vragen voor het snoertje, maar voor het niet compleet inleveren.
    Je hebt de keuze om terug te rijden voor het snoertje.
    Of je koopt een snoertje en stopt die in de doos en levert dan in.

    Je kunt ook een gitaar inleveren waar je de slagplaat af gerukt hebt. Mogen ze dan ook maar €10,- inhouden....ik kan me het trekken van 1 lijn goed voorstellen, het moet geen maatwerk worden.

    Fusion kan weleens gelijk hebben over djent snoeren. Als die kabels niet goed getuned zijn klinkt de bas flubberig.

  7. #127
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Braddie Bekijk bericht
    Ja, ik bedoelde gewoon een 220v netsnoer, daarvan heeft iedereen er wel 1 of meerdere liggen, misschien zelfs ongebruikt. Dus om daar dan zo`n klap geld voor te vragen?! Als het ging om de voedingadapter dan was ik wel teruggereden, maar niet voor zo`n 220v stekker..


    Waar ik me behoorlijk aan stoorde, is jouw houding als klant. Jij was toch degene die een foutje maakte (product incompleet retourneren)? Dat kan gebeuren. Maar los het dan gewoon even op en hang niet de bullebak uit. Dat “gastje” zat nl. niet fout, maar jij. Hij was gewoon te beleefd en te goed getraind om met stennismakers aan de balie om te gaan. De moraal van het winkel-verhaal is dat het niet uitmaakt hoe zeer je als winkel in je recht staat, je verliest het altijd van klanten met een bepaalde houding. Ook al los je het voor ze op, wordt het gekleurde verhaal alsnog op internet gegooid. 👍🏼

  8. #128
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Fusion kan weleens gelijk hebben over djent snoeren. Als die kabels niet goed getuned zijn klinkt de bas flubberig.
    Hèhè anders krijg ik weer dat geroep in de woestijn gevoel en moet ik anderen erop wijzen dat zij dom zijn en ik gelijk heb. Eindelijk iemand die t snapt. Je bent t met me eens en dús heb je gelijk. En je uitleg is prima, je snapt t écht.

  9. #129
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 september 2005
    Berichten
    13.967

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Waar ik me behoorlijk aan stoorde, is jouw houding als klant. Jij was toch degene die een foutje maakte (product incompleet retourneren)? Dat kan gebeuren. Maar los het dan gewoon even op en hang niet de bullebak uit. Dat “gastje” zat nl. niet fout, maar jij. Hij was gewoon te beleefd en te goed getraind om met stennismakers aan de balie om te gaan. De moraal van het winkel-verhaal is dat het niet uitmaakt hoe zeer je als winkel in je recht staat, je verliest het altijd van klanten met een bepaalde houding. Ook al los je het voor ze op, wordt het gekleurde verhaal alsnog op internet gegooid. 👍🏼
    Dit. Tien tekend

  10. #130
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 januari 2003
    Berichten
    2.285

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LRS Bekijk bericht
    Waar ik me behoorlijk aan stoorde, is jouw houding als klant. Jij was toch degene die een foutje maakte (product incompleet retourneren)? Dat kan gebeuren. Maar los het dan gewoon even op en hang niet de bullebak uit. Dat “gastje” zat nl. niet fout, maar jij. Hij was gewoon te beleefd en te goed getraind om met stennismakers aan de balie om te gaan. De moraal van het winkel-verhaal is dat het niet uitmaakt hoe zeer je als winkel in je recht staat, je verliest het altijd van klanten met een bepaalde houding. Ook al los je het voor ze op, wordt het gekleurde verhaal alsnog op internet gegooid. ����
    Eens, ik had ter plekke een netsnoer gekocht en het zaakje compleet retour gegeven. Is toch wel het minste wat Bax mag verwachten.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top