Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 14 van 15 EersteEerste ... 412131415 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 142
  1. #131
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    Naast de buren
    Berichten
    2.938

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Fusion kan weleens gelijk hebben over djent snoeren. Als die kabels niet goed getuned zijn klinkt de bas flubberig.
    Juist, en ze hebben dan ook geen warm geluid meer, hebben minder zwart tussen de noten, een minder hoogoplossend vermogen, en ook geen filigrein hoog meer.

    Remork sluiten.

  2. #132
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Eind September paar dingetjes bestelt waaronder 2 pedaaltjes van TC Electronic.
    Die twee pedalen waren niet in voorraad, kon 2 a 3 weken duren.
    3 weken gaan voorbij, niks.
    Ik mail, heren... u moet nog wat opsturen!
    Antwoord, sorry voor het verlate antwoord, het is bijzonder druk... bla bla bla... week 44....
    Week 44 gaat voorbij, niks.
    Ik mail, heren... 44 is voorbij!
    Antwoord, sorry voor het verlate antwoord, het is bijzonder druk... bla bla bla... begin januari...

    Ik mail TC Electronic over hoe & wat. TC Electronic zegt, nee, we hebben geen problemen behalve op 1 item na dat inderdaad vertraging heeft, dat moet eind november overal weer in de winkel liggen.

    Ik mail Bax, TC ELectronic heeft geen problemen hoor en Duitsland kan alles gewoon leveren, jullie moeten niet de kaas niet door Thomann van het brood laten eten! Wees pro actief!

    Kijken of ze daar nog op reageren.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  3. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Eind September paar dingetjes bestelt waaronder 2 pedaaltjes van TC Electronic.
    Die twee pedalen waren niet in voorraad, kon 2 a 3 weken duren.
    3 weken gaan voorbij, niks.
    Ik mail, heren... u moet nog wat opsturen!
    Antwoord, sorry voor het verlate antwoord, het is bijzonder druk... bla bla bla... week 44....
    Week 44 gaat voorbij, niks.
    Ik mail, heren... 44 is voorbij!
    Antwoord, sorry voor het verlate antwoord, het is bijzonder druk... bla bla bla... begin januari...

    Ik mail TC Electronic over hoe & wat. TC Electronic zegt, nee, we hebben geen problemen behalve op 1 item na dat inderdaad vertraging heeft, dat moet eind november overal weer in de winkel liggen.

    Ik mail Bax, TC ELectronic heeft geen problemen hoor en Duitsland kan alles gewoon leveren, jullie moeten niet de kaas niet door Thomann van het brood laten eten! Wees pro actief!

    Kijken of ze daar nog op reageren.
    Mijn advies zou zijn, bestel alleen wat op de website voorradig is en anders toch bij de buren bestellen. Heel vervelend Pepe maar mijn ervaring met Bax is hierin heel wisselend. Destijds een UA 2-610 preamp gereserveerd en kreeg netjes een schema met de 'onder voorbehoud' levering. Zou in eerste instantie 2-4 weken duren maar ik had het product binnen een week al binnen. Conclusie is denk ik dat zij als dozen schuivers afhankelijk zijn van de leverancier en de afspraken die daarnaast gemaakt zijn. Dit zou kunnen inhouden dat bij een nieuwe levering Bax niet de eerste is die zijn bestelling ontvangt? Sterkte in deze donkere dagen ;-)

  4. #134
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.459

    Standaard

    Ja, Bax heeft geen controle, die hebben gewoon wat lol met mij en ik met hun andersom.
    Ik had ook het vinkje 'alles in 1 keer versturen' aangeklikt.
    Is niet slim. Betekent paar maanden wachten op iets wat je ook bij de gitaarboer om de hoek kan halen.
    Nu zegt men, wij MOGEN niks versturen, dat wil de klant niet! ook al geef ik aan dat de klant daar nu anders over denkt nu Bax zich niet houd aan de 3 weken afspraak.
    Het enige wat ik Bax verwijt is dat ze niet communiceren over veranderende levertijden, moet je als klant maar zelf achteraan gaan maar die service (leveren) is toch echt van Bax en niet van mij.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  5. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het enige wat ik Bax verwijt is dat ze niet communiceren over veranderende levertijden, moet je als klant maar zelf achteraan gaan maar die service (leveren) is toch echt van Bax en niet van mij.
    Dat is inderdaad naar mijn inziens in de loop der jaren dat ze groter en groter wilde worden minder geworden. Daarnaast denk ik ook een onderbezetting op hun helpdesk, dus bellen of mailen duurt allemaal langer. De keuze is nu toch geduld hebben of je bestelling annuleren en elders bestellen.

  6. #136
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Eind September paar dingetjes bestelt waaronder 2 pedaaltjes van TC Electronic.
    Die twee pedalen waren niet in voorraad, kon 2 a 3 weken duren.
    3 weken gaan voorbij, niks.
    Ik mail, heren... u moet nog wat opsturen!
    Antwoord, sorry voor het verlate antwoord, het is bijzonder druk... bla bla bla... week 44....
    Week 44 gaat voorbij, niks.
    Ik mail, heren... 44 is voorbij!
    Antwoord, sorry voor het verlate antwoord, het is bijzonder druk... bla bla bla... begin januari...

    Ik mail TC Electronic over hoe & wat. TC Electronic zegt, nee, we hebben geen problemen behalve op 1 item na dat inderdaad vertraging heeft, dat moet eind november overal weer in de winkel liggen.

    Ik mail Bax, TC ELectronic heeft geen problemen hoor en Duitsland kan alles gewoon leveren, jullie moeten niet de kaas niet door Thomann van het brood laten eten! Wees pro actief!

    Kijken of ze daar nog op reageren.
    Reken er niet teveel op. Degene die reageert doet alleen wat hem/haar opgedragen wordt. Ik heb een soortgelijk mailverkeer met Bax gehad. Ook als ik de prijzen momenteel zie is Bax de slag echt aan het verliezen van de Duitse dozenschuivers. Bax heeft nu nog een redelijke naam, omdat ze vaak erg scherp waren qua prijzen, maar zijn daarin echt afgehaakt. Vaker niet op voorraad en als het niet op voorraad is lijkt het langer te duren dan bij Thomann en komt het dikwijls duurder terug.

  7. #137

    Standaard

    Toch even een nieuwe aankoop ervaring delen.

    Bax had begin december een actie met 7,5% korting op gitaareffect pedalen! Ik had nog een eenvoudig en compact reverb pedal nodig dus ik heb de Nux Oceanic Reverb aangeschaft. Op dat moment was de prijs 74 euro. Op de dag dat de kortingsactie was afgelopen daalde ook de prijs van dit pedaal naar 69 euro wat een prijsdaling van iets meer dan 7,5% is! Dit kan niet waar zijn dacht ik. Ik Bax gemaild om uitleg maar een reactie bleef uit, ik ze vervolgens benaderd via Facebook, een reactie bleef uit.

    Uiteindelijk maar het pedaal retour gezonden wat gelukkig allemaal verder netjes is verlopen. Bij wet is het verboden prijzen te verhogen waneer er een kortingsactie is maar ik weet niet wat de prijs voor de kortingsactie was daar Bax verder ook niet meer heeft gereageerd. Aankoopbedrag inmiddels terug en ik gebruik mijn reverb van mijn versterker weer welke eigelijk ook prima klinkt :-)

  8. #138
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Haha...
    Ik heb me voorgenomen om als ik iets gekocht heb, ik een jaar niet meer kijk wat het object kost op dat moment. Levert alleen frustratie op.

  9. #139
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Mijn Epiphone western was tot m'n stomme verbazing tientjes duurder geworden. Groot was m'n teleurstelling dat ik 30 eur te veel heb betaald voor mijn vuilnisemmer.
    Ging laatst tanken in NL. 1,44/liter, "daar hoef ik niet meer voor naar Duitsland," dacht ik nog. Maar ik betaalde gisteren 1,31 daar.... Je kunt het niet winnen...!!

  10. #140

    Standaard

    Jaja :-) Achteraf heeft Bax met deze actie me wel geld bespaard en laten inzien dat ik nog even geen los reverb pedaal (echt) nodig heb :-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top