Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 15 12311 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 142
  1. #1

    vraagje Ervaring After Sales Bax Shop

    Na diverse problemen te hebben gehad met de after sales afdeling van Bax Shop vraag ik mij af wat jullie ervaringen zijn?

    Van veel te laat, tot niet terug boeken van geld na bijvoorbeeld een retourzending tot niet- of inhoudelijk slecht reageren op emails. Het laatste half jaar heb ik dit nu diverse keren ondervonden, en als je er zelf niet achteraan gaat gebeurt er ook niets en kun je maanden wachten op iets wat niet gaat komen. Ik heb naast het plaatsen van een slechte review op Facebook gesproken met de helpdesk maar de problemen lijken steeds erger te worden? Ik heb al tegoedbonnen gehad als compensatie en de nodig verontschuldigingen maar keer op keer gaat het in dit geval bij mij steeds weer mis. Hebben jullie ook dit soort problemen aan de hand gehad en hoe is dit bij jullie uiteindelijk door Bax opgelost?

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    24 december 2007
    Locatie
    Nieuwegein
    Berichten
    9.286

    Standaard

    Mijn laatste bestelling bij Bax is van begin 2015, ik kan er niet over mee praten. Tot die tijd geen problemen. Er is geen reden dat ik daar niet mee bestel, ik verbruik niet zoveel.
    Mwa...

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    2 losse I-Stomp pedalen, waren goedkoper dan de 'voordelige' combi-set van 2, I-Stomp pedalen....
    Mooie was ook nog dat met de combi-set er slechts 1 voeding en 1 usb kabel meegeleverd werd.

    Op m'n mail reageerde ze niet, dus een dag later gebeld, en ze vonden 't 'erg vreemd inderdaad',
    maar er kon verder niets aangedaan worden.... 'Ik zou dan gewoon 2 losse pedalen bestellen,
    was de 'tip' van de klantenservice.... (Hoe bedoel je incompetent)

    Nou ja, achteraf bleken die I-stomps erg mager, dus de voordeelset die ik bij Thomann bestelde,
    ging een week later weer retour....

    Verder eigenlijk nooit geen problemen met ze gehad, als dozenschuiver prima, maar verder niet
    te veel van verwachten.

  4. #4

    Standaard

    Ik doel niet zo zeer op het bestellen bij Bax, maar eerder als er iets mis is zodra je het product al in huis hebt of een product hebt geretourneerd. Leveren doen ze eigelijk altijd goed en snel, maar zodra er een andere koers gevolgd wordt en jij hebt een probleem (garantie) of je wilt je geld terug omdat je niet tevreden bent dan kan het soms goed mis lopen.

  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Er zijn ook zaken die absoluut geen cash geld terug willen geven wanneer je iets retourneert , zelfs al heb je cash betaald wanneer je dat ding hebt gekocht

    Ik dacht dat dat wel het voordeel zou zijn van kopen bij een zaak die ook fysieke winkels heeft maar nee . En dan maar afwachten of het op tijd gestort word zoals afgesproken

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    8 januari 2014
    Locatie
    Oud-Turnhout (België)
    Berichten
    712

    Standaard

    Heb zelf ooit een item (speakercab) 3 weken na bestelling teruggestuurd. Hier werd niet moeilijk over gedaan en het geld werd na een weekje (retourzendingen lijken nogal traag te gaan) zonder probleem teruggestort.
    Heb hen zelfs zelf voorgesteld om voor deze waarde gewoon een andere aanschaf te doen, maar het geld werd sowieso teruggestort. Dan zou ik gewoon een nieuwe bestelling kunnen plaatsen.
    Enkel dus een positieve ervaringen hiermee!

    Anderzijds heb ik ooit wel een B-stock LED par-set besteld. Als ie aankwam bleek het een ander type (wel in de juiste doos) te zijn. Retour aangevraagd en spul teruggestuurd. Na een dikke week kreeg ik zogezegd de correcte spullen. Weer de juiste doos, dus hoopgevend, echter weer datzelfde foutieve type er in. Deze keer nu ook nog eens onvolledig. Heb dan toch even een boze telefoon richting Bax-shop gedaan. Het resultaat mocht er zijn: een hoop excuses en de morgen daarop, zelfs voordat de 2de foutieve set verstuurd werd, stond de postbode met de juiste set aan de deur. Deze keer zelfs een gloednieuwe. (Voor de prijs van een B-stock dus)!
    Ook deze keer uiteindelijk zeer tevreden over hun oplossing...
    Kris

  7. #7

    Standaard

    Ik ben al vrij lang klant daar.
    Heb een keer een akkefietje gehad. Dat is na telefonisch overleg keurig en vlot opgelost.
    Keurig. Ik ben er wel blij mee, met deze club.
    Vriendelijke groet, Gus

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 december 2008
    Locatie
    Paal 20
    Berichten
    6.393

    Standaard

    Ongeveer 10 keer wat besteld bij Bax. Zeer tevreden. Twee keer iets teruggestuurd en met 2 dagen stond het geld netjes weer op mijn rekening!

  9. #9

    Standaard

    In ieder geval goed te lezen dat jullie tevreden zijn!

    Ik ben inmiddels minder enthousiast en veel van mijn spullen heb ik afgelopen jaren al elders besteld bij webshops in Duitsland en Engeland. Eigelijk alleen 'klein spul' wil ik nog wel bij Bax bestellen, zoals mijn laatste bestelling van een effect pedaal van 58 euro. Het is uiteindelijk toch het vertrouwen wat telt bij een webshop. Het is niet zoals bij een fysieke winkel waar je de verkopers kent en een band met ze opbouwt. Zodra ik achter mijn eigen geld aan moet en meerdere keren moet mailen of bellen dan is voor mij de lol er toch snel af. Misschien heb ik gewoon dikke pech met ze gehad, karma noemen ze dat, alhoewel, zij zijn een klant armer...

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Bestel bijna altijd bij hun, van klein spul tot grote dingen. Regelmatig ruil / stuur ik weer terug omdat het niet bevalt. Altijd keurig en supersnel opgelost, zelfs B-stock aanbiedingen. Soms zelfs boven verwachting. Nee, geen enkele negatieve ervaring.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top