Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 t/m 142 van 142
  1. #141

    Standaard

    Bax...tjah. Soms een moeilijk verhaal met ze.
    Poosje geleden 's morgens gebeld naar Rotterdam over voorraad van een Arturia Keylab 61 MKII, welke alleen in Goed stond.
    werd me gezegd dat 'ie de volgende ochtend in R'dam kon zijn. Gezegd das goed, doe maar...Hartstikke mooi!
    Krijg tegen een uur of 19:00 een mail binnen dat de bestelling geannuleerd is...?
    Bel meteen terug naar Rotterdam. Krijg gelukkig nog iemand aan de lijn. Met de mededeling dat ik zelf geannuleerd had.
    Vaag...dus ik het verhaal uitgelegd dat de bestelling in R'dam is geplaatst en 't vanuit Goed moest komen...waarop er werd gezegd;"Dat kan helemaal niet zo".
    Dus ik was ietwat geirriteerd...maar ok. Ik vroeg of het dan eventueel mogelijk was 'm op te pikken in Goes de volgende ochtend, waarop het antwoord "Daarvoor moet je Goes zelf maar bellen, daar heb ik geen tijd voor!". Dus...
    Ik bel Goes, leg het uit...hij zet de bestelling vast en ik kan gewoon langs komen. Krijg ook netjes de bevestigingsmail en meteen via I-deal betaald. Dus ik de volgende dag naar Goes aan de balie. Geef de beste jongen de barcode.
    Hij dat ding halen...komt 20 minuten later terug...zucht...
    Bax'; "Alsjeblieft, dat wordt dan €489,-".
    Kijk 'm aan met vragende ogen..."Ik heb al via i-deal betaald".
    Bax;"Hier staat...uh...nog te voldoen, dus je moet nog betalen."
    Pak m'n betalingsbevestiging erbij en laat 'm zien.
    Bax;"Oh...dat is vreemd...uh..uh...uhhh...en nu?"
    Ik; "Dat vraag je aan mij?"
    Bax;"Ja...uh...ik kan er ook niks aan doen! Is mijn probleem niet dat je al betaald hebt."
    Ik met een wtf gezicht;"Nee, klopt...maar ik ga niet twee keer betalen".
    Bax;"Maar dan kan je 'm niet mee nemen."
    Ik;"Wat is 't ordernummer in jullie systeem?"
    Bax;"Uh...uh...dat is dit nummer...toch?...1234546789".
    Ik;"Dat is de bestelling die gisteravond geannuleerd is...van jullie kant. Dit is het nummer wat je nodig hebt."
    Bax;"Oh..uh...uh..uh...maar, nou weet ik niet wat ik moet doen."
    Ik;"Das dan niet mijn probleem, maar ik heb hier m'n betalingsbevestiging...jij hebt daar de juiste bestelling, je kijkt maar hoe je het recht gerommeld krijgt...ik ga naar huis, met m'n nieuwe speeltje. Tot ziens..."
    Bax, met rooie oogjes;"Uh...uh..uh...ja...ok...later..."

    Dus...vaag verhaal, beetje lang ook...ghehehe...Die arme jongen half huilend aan de balie...en terecht met z'n ge-je en jou
    Maar goed. Niks meer van gehoord verder, dus zal wel goed gekomen zijn

  2. #142
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 december 2012
    Locatie
    Thuis
    Berichten
    703

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Jaja :-) Achteraf heeft Bax met deze actie me wel geld bespaard en laten inzien dat ik nog even geen los reverb pedaal (echt) nodig heb :-)
    Dat is dan wel weer netjes van ze.
    If it ain't got purple it ain't got music.

    Bands: purplejohn.wix.com/fabfive
    www.10AM.nl

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top