Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 142
  1. #51
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ja, tis makkelijk om van de zijlijn te miepen op de meneer van postnl maar weet je wel hoeveel adressen er zijn!
    Dat van die single is sterk maar het zal tussen de spaken gekomen zijn bij een uitwijk actie. Het was de postbode of de single.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Ben ik helemaal met je eens, Pepe.

    Het gaat in 99,9 procent van de gevallen gewoon goed, althans dat is mijn ervaring. Goede track en trace en prima bereikbare en oplossingsgerichte klantenservice.
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  3. #53

    Standaard

    Sorry dat ik voor mijn mening uitkom. Wij zijn in da house zover, dat wij informeren naar de carrier.
    Is dat DHL dan halen we de boodschappen elders.
    Zelfs mijn lief, toch wat gematigder dan ik, heeft het er wel mee gehad.

    Hoe dan ook. Het is wel mijn mening.

    En je vraag: Dan de postbode maar. Wij hebben onze Tuup dus ons maken ze niks meer.
    Vriendelijke groet, Gus
    In Tartiflette we trust…..

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Ik geef persoonlijk ook de voorkeur aan een andere partij dan DHL. Voor een opdrachtgever is DHL vaak net ietsjes goedkoper. Ik heb eens een keer voor iemand een inventarisatie gedaan, en prijstechnisch was DHL toen de meest interessante optie die het beste aansloot bij zijn behoeften. Of dat ook voor Bax het motief is geweest wilde ze me niet vertellen. PostNL doet het best goed.

    Tuurlijk gaat het overal wel eens mis. Als je de naam van een willekeurige postboer in Google ingeeft met de zoekterm klacht erachter, dat zie je van iedere partij busladingen vol horrorverhalen als resultaat.

    Sometimes you win, sometimes you loose. Maar de winkansen zijn tot nu toe bij PostNL het hoogst gebleken
    En ik ben ook zwaar bevooroordeeld, want ik woon vlakbij een PostNL punt dat me een appje stuurt als er een pakketje is binnengekomen.

    A lazy man's paradise
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Dus, in short, zou ik dezelfde keuze gemaakt hebben als onze Zeeuwen??
    Zullen we het ze vragen?
    Vriendelijke groet, Gus
    Ik kan je wel wat info geven waarom de keus voor DHL. De huidige warehouse manager van Bax, die ik ken vanuit het warehouse waar ik werk, waar hij operational manager is geweest, heeft nogal een verleden bij DHL. En zoals een beetje manager betaamt doe je iets voor je linkdin vriendjes, je weet maar nooit. Persoonlijk vind ik de keus voor DHL ook echt dramatisch. Toen ze nog via Post.nl verstuurden had je ook meer keus in het hoe en wanneer en zo. Post.nl is ook niet alles, maar nog altijd duizend keer beter dan DHL. Dat bij Bax ineens nogal wat shit vanuit hun warehouse in het landelijke nieuws terecht kwam verbaasde mij ook niet overigens en dat is alles wat ik over meneer ga zeggen.

  6. #56
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Inside info

    Gevalletje old boys network dus.
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  7. #57
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Tot nog toe geen ervaring mee. Maar ik heb wel twee keer gehad dat de klantenservice moeilijk te bereiken was.

  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Bedoel je dat je ze dan vooraf met een vraag heb gebeld of gemaild, Brad?
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

  9. #59
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Dat was vlak voordat Bax een winkel heeft geopend bij mij in de buurt en dus ik puur online bestelde wanneer ik iets bij hen kocht. Ik weet niet precies meer waarom ik belde maar er was mij iets niet duidelijk over de status van een bestelling.
    Iets teruggestuurd heb ik nooit gedaan. Wel eens wat geruild in de winkel.
    Laatst gewijzigd door Brad; 11 december 2017 om 21:36

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    7 augustus 2010
    Berichten
    354

    Standaard

    Tja een klantenservice werkt met service levels, bijvoorbeeld 80% inkomende telefoonverkeer binnen X seconden beantwoorden, waarbij X vaak rond de 20 of 30 seconden is. En dan nog een forecast proces, waarmee ze op basis van een analayse van het verkeer uit het verleden en de geplande marketingacties de capaciteitsbehoefte bepalen, en daarmee de bezettingsgraad.

    Nu kan het vriezen en dooien, het verkeer kan enorm fluctueren. Tijdens of na lunchtijd is over het algemeen gezien vaak een minder goed moment om te bellen, want veel andere klanten bellen dan ook, waardoor er een piek kan ontstaan. Soms kan het dus superdruk zijn en onstaat er een wachtrij. Soms kan het juist super rustig zijn en kun je een multiplayer game tegen elkaar gaan spelen over het bedrijfsnetwerk

    Hoe ruimer je de medewerkers inpland, hoe kleiner de kans op een wachtrij. Maar tevens ook duurder, want je gaat meer mensen inzetten voor dezelfde hoeveelheid verkeer. Decisions, decisions....
    Laatst gewijzigd door JohanH1980; 11 december 2017 om 21:47
    Where intention goes, energy flows. Where energy flows, life grows.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top