Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 17 van 17
  1. #11

    Standaard

    Ik heb een hals ny. Het is een Telehals ik niet gebruik. Rose headstock. Ik paint het.


  2. #12

    Standaard

    Voor de rose Telecaster. Pickups is veel meer belangrijk dan quallity hout en welke hout. En multiplex is niet zwaar. Maar ik allways use solid hout normaal. Ik ook krijg allemaal electronica vandaag, en maybe een KLUSON brug. Alleen USA Fender electronica. Meer fotos gaat komen vaandaag.


    Laatst gewijzigd door Helge; 20 juli 2016 om 12:07

  3. #13

    Standaard

    Ik wacht voor meer onderdelen. Ik vind het leuk dat jullie vind mijn gitaar leuk. Mijn vrouw zegt het is een Barbiegitaar.
    De volgende maand het is klaar. Ik wacht voor een rollernut topkam en complete Fender electronica en een KLUSON brug en knoppen. Na dat het is alleen tuners ik heb nodig en tuners ik koop de volgende maand. (Fender american tuners) En zo het is klaar
    Kijken heer:

    Laatst gewijzigd door Helge; 20 juli 2016 om 21:49

  4. #14

    Standaard

    Nu? Mooi? Allemaal electronica (Fender USA) is in de gitaar nu, ik heb mounted een brug (KLUSON), maar de aged white pickupcovers, knoppen en de switch tip was niet in stock. Ik wacht voor het nu. Ik ook krijg rollernut topkam im de post. Volgende maand ik koop tuners naar de hals en dan de gitaar is klaar for probere.

    In long time ik heb wanted een rose gitaar maar dit past beter voor vrouwen. Het looks like een "Barbiecaster".
    Mijn moeder zegt ik heb highheeled schoenen en lipstick nodig voor ik spelen met dit gitaar. More feminine than the plan, maar het is mooi. Ik denk het wordt een goed gitaar. Ga ga spelen met het.

    Maar kijken nu:

    Laatst gewijzigd door Helge; 22 juli 2016 om 01:02

  5. #15

    Standaard

    Dit is een Barbie-gitaar. Ik kan niet heb het like that. Ik moe forandre. Nieuw finish (deselvde kleur) met beter werk een zwart slagplaat van Warmoth. De achetkaknt wordt zwart. En zwarte pickups/knoppen. Allemal hardware ik ga zwarte koopen. Ik will niet een vrouwen-gitaar. Ik will een cool rose gitaar voor mannen.
    Laatst gewijzigd door Helge; 31 juli 2016 om 10:31

  6. #16

    Standaard

    ik zie slechts mogelijkheid voor 6 snaren......

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 maart 2007
    Locatie
    Puss Creek (Brussels)
    Berichten
    11.637
    Blog Entries
    1

    Standaard

    Als we nou met z'n allen Brad niet citeren of zelfs op de negerlijst zouden zetten dan maakt dat dit forum al een stuk mooier. Het is een internettrol/drol die we niet moeten voeren. Dank voor uw aandacht!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top