Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Dat is zeker mogelijk, maar prijstechnisch eigenlijk niet zo interessant; dan heb ik voor dat geld liever een losse switcher, die ik eventueel nog met andere amps kan gebruiken.
    Maar, mocht het allemaal niet zo gemakkelijk werkend te krijgen zijn, dan is het wel een optie.

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht

    Ik had zelf graag nog met de multimeter aan RJM laten zien dat de switcher wel degelijk schakelt waar zij zeggen dat dat niet zo is, maar mijn multimeter is te traag, die laat niet binnen 100ms een waarde zien.

    Omdat ik niks beters kon verzinnen heb ik een jackplug, een stuk kabel, een voeding van 1,5V en een led aan elkaar geknoopt. Als tip naar sleeve schakelt, gaat de led branden.
    En wat blijkt? switcher pulst -ondanks dat RJM aangeeft dat ie dit niet doet- tóch bij het "uitschakelen".
    Dit voorgelegd aan RJM. Zij waren verbaasd, en ik zou een verkeerde firmware/chip hebben, terwijl zij dachten dat er geen andere versies in de handel hebben bij hun weten.
    Maar goed, nu moet ik dus een andere chip krijgen, en sindsdien blijft het stil vanaf het RJM front. Hopelijk hebben ze gewoon vakantie...

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Ik heb eventueel een programmer, dus als je alleen het binary file van ze kan krijgen van de juiste versie, is het wellicht makkelijk op te lossen...

    [2c]
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Bedankt voor het aanbod!

    Ik probeer weer even contact op te nemen met RJM!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top