Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 7 van 7

Discussie: Get out of here!

  1. #1

    Music Get out of here!

    Hallo iedereen

    Ik ben bezig een eigen nummer te maken in pro tools, en dat wou ik graag eens laten horen.
    Alle partijen zijn opgenomen, en ik heb het al ruw gemixt. Nu neem ik wat tijd om het nog een paar keer door te luisteren, wat feedback te krijgen, en dan zou ik het graag afwerken, masteren (basic, met pro tools stock plugins) en online zetten op youtube en soundcloud.

    Het nummer is gemaakt met midi drums en bas, en dan elektrische gitaar in de interface+pro tools versterkerplugins, en mezelf als zanger + backings

    Hoe vinden jullie het klinken?
    https://soundcloud.com/jorisdhooghe/get-out-of-here1


    Groeten

    Joris
    Laatst gewijzigd door pumpkinhead; 10 juli 2016 om 20:39 Reden: vermelding instrumenten

  2. #2

    Standaard

    O nee!!!
    Ze kunnen je track niet vinden. Of ze zoek niet goed.

    Staat ie soms nog op privé? Zou zo maar kunnen/Sou so maa kenne!
    Volgens mij vind je er wel wat op.
    Vriendelijke groet, Gus

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Dikke pret. Sing along version. Gitaarmotiefje.
    Solo niet op gitaar maar op een 80's toetsending?
    Drummertje van The Muppetshow of van The Beach Boys (volgens mij is dat hetzelfde).

    En een duidelijke tekst.
    Een groot feest.

    Ik heb de eerdere versie niet gehoord, maar mijn idee over dat soort dingen? Iets dat niet stuk is, moet je niet repareren.
    Vriendelijke groet, Gus

  5. #5

    Standaard

    Ja, de solo is een moogklank van Pro Tools, (midi, geprogrammeerd, want zo'n keyboardshredder ben ik niet)

    Ik ben blij dat je het kunt smaken

    Groeten

    Joris

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.020

    Standaard

    In eerste instantie was ik niet onder de indruk van de riff en het drumgeluid maar gaandeweg het lied kom je erachter dat de gitaarriff met een doel zo klinkt. Leuk gedaan eigenlijk! Matched perfect met de zang of andersom natuurlijk.
    Leuk nummer! Er is wat mij betreft nog winst te behalen met de balans en de drums ( die klinken op sommige punten erg gekunsteld ).

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Tja.... op[ zich wel leuk, maar ik zou wel wat aan het gitaargeluid doen en die drums kunnen echt niet.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top