Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 45 van 45
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 september 2002
    Locatie
    Omgeving Arnhem
    Berichten
    10.336

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik ben al duidelijk geweest wat betreft het wel of niet noemen van het merk en type , als je daar moeite mee hebt dan laat je dit topic toch gewoon aan je voorbij gaan ?

    En Wilson , als je vind dat ik daar geen reet mee te maken heb , bemoei je dan ook niet met mijn zaken
    Serieus: wat bezielt je nou om een topic te beginnen zonder verder inhoudelijk te willen reageren?

    De meeste mensen hier die een vraag stellen willen een antwoord. Het doel van een antwoord is dat ze WIJZER worden. Wat is jouw doel dan?


    Verzonden vanaf mijn Nokia 3310 met Swaffeltalk
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

  2. #42
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Mooie uiteenzetting Wilson , als je dat nou gewoon meteen zegt . Maar ook jij mag vermoeden wat je wilt hoor , keep on rocking in the free world

    Ik vraag me zelf ook nog steeds af wat hoe iemand met een gezin , een baan , die huiselijke klusjes zelf doet , die ook nog actief is voor de kerk de ruimte kan vinden om hier zo vaak te zijn

    Is die hele presentatie van jou een facade ?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Ik ben al duidelijk geweest wat betreft het wel of niet noemen van het merk en type , als je daar moeite mee hebt dan laat je dit topic toch gewoon aan je voorbij gaan ?

    En Wilson , als je vind dat ik daar geen reet mee te maken heb , bemoei je dan ook niet met mijn zaken
    Brad, je gaat hier zeer ernstig ad hominem en wat KW persoonlijk allemaal uithaalt gaat je geen reet aan. En als je dit topic gaat gebruiken om je 'vijanden' te bestoken met onvriendelijkheden, dan hebben we een gigantisch hangslot klaarliggen.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  3. #43
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Nou ja , ik wilde even laten voelen hoe irritant het is als mensen allemaal dingen gaan zitten insinueren

    Ik heb overigens al voldoende antwoorden op mijn vraag gekregen , voor mij is dit topic klaar

  4. #44
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.572

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  5. #45
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Het topic kan leuk en leerzaam zijn. Een aantal mensen hebben hun best gedaan om een lange, inhoudelijke reactie te geven op de vraag in de openingspost.

    Wanneer iemand een onderwerp begint met een vraag, er inhoudelijk goeie reacties komen, en ts wel verder geen cruciale info verschaffen die noodzakelijk is voor een uitgebreider antwoord, dan vind ik dat niet getuigen van respect naar degene die de moeite nemen om inhoudelijk te reageren.

    Zonder verdere info verliest dit topic eigenlijk zijn bestaansrecht al na de post van o.a. Thiez op de eerste pagina.

    Voor een bitchfight is het natuurlijk nog wel geschikt maar eigenlijk heeft Brad het topic, zijn eigen topic al morsdood geslagen door niet inhoudelijk te willen reageren, om welke wazige, voor normale mensen ondoorgrondelijk redenen dan ook.

    eco-hippie-boomknuffelaar disclaimer: mogelijk is bovenstaande post schadelijk voor tere zieltjes. Indien men bovenstaande aanstootgevend acht: ga lekker janken!
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top