Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 28
  1. #1

    Music AUTARKIC | Sixteen Down

    Mijn nieuwste project heet AUTARKIC en gaat verder waar de 'The Lo Lands' is geëindigd. 'The Lo Lands' was een serieuze poging om instrumentale nummers te maken. AUTARKIC gaat er voor mij persoonlijk over of een nummer, stuk muziek of improvisatie potentie heeft en vraagt om meer...

    Eerste stuk muziek heet 'Sixteen Down'.

    AUTARKIC - SIXTEEN DOWN

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Klinkt lekker met die spacey reverb. Geen vocals?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Klinkt lekker met die spacey reverb. Geen vocals?
    Thanks! Helaas nog geen zang, maar dit stukje muziek vormt wel de basis voor een nummer met band en zang!

  4. #4

    Standaard

    Wow wat hou ik hiervan! Ik hoor explosions in the sky, mogwai invloeden. Voor mijn part mag het nummer minimaal 8 - 10 minuten duren. Nog een tip zoek meerdere gitaristen of gebruik een looper voor nog meer laagjes te creeren. Geen social media waar ik jullie kan volgen en op de hoogte kan blijven van nieuwe tracks?

  5. #5

    Standaard

    lijkt een beetje op een pepper poging
    maar dan zonder groove en verhaal
    de bas en de drums staan behoorlijk tegen elkaar in te hakken ipv samen te werken en die overstuurde gitaar......dat kan beter
    1 het is almost 1 op 1 een chili lick
    2 het geluid is imo ott schel

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door TheWildYouth Bekijk bericht
    Wow wat hou ik hiervan! Ik hoor explosions in the sky, mogwai invloeden. Voor mijn part mag het nummer minimaal 8 - 10 minuten duren. Nog een tip zoek meerdere gitaristen of gebruik een looper voor nog meer laagjes te creeren. Geen social media waar ik jullie kan volgen en op de hoogte kan blijven van nieuwe tracks?
    Dankjewel TWY, het smaakt dus naar meer. Ik maak deze muziek helemaal alleen en ik heb naast mijn bandpage, youtube en soundcloud (zie mijn signature onder aan dit bericht) eigelijk verder geen social media :-) Als ik meerdere tracks onder deze nieuwe naam heb gemaakt ga ik kijken om een nieuwe band te starten. En zodra ik weer een nieuw nummer heb zal ik deze zeker hier posten.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tante Bekijk bericht
    lijkt een beetje op een pepper poging
    maar dan zonder groove en verhaal
    de bas en de drums staan behoorlijk tegen elkaar in te hakken ipv samen te werken en die overstuurde gitaar......dat kan beter
    1 het is almost 1 op 1 een chili lick
    2 het geluid is imo ott schel
    Beste tante, of moet ik DMWT of Ned zeggen? Geen verhaal zeg je, klopt het is nog een instrumentale schets om eventueel in de toekomst met band verder uit te werken tot een compleet nummer. Met je kritieken en opmerkingen kan ik niet veel mee, misschien moet je eens betere speakers aanschaffen want met je first Sony gaat het nooit lekker klinken ;-) Pepper, chili? Ik heb vanavond pasta gegeten.

  7. #7

    Standaard

    Hij is fijn !
    Leuke drum-track.
    En alles weer - zoals gebruikelijk - super gespeeld.
    Mooie opname ook en goed gebruik van panning.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ernest01 Bekijk bericht
    Hij is fijn !
    Leuke drum-track.
    En alles weer - zoals gebruikelijk - super gespeeld.
    Mooie opname ook en goed gebruik van panning.
    Dankjewel Ernest! Grappig dat je over de panning begint. Bij wijze van 'experiment' heb ik voor alle stukken twee partijen ingespeeld, soms identiek als bij de verses, maar de overige stukken zijn compleet verschillend en hard links en hard rechts gepand. Dit was wel even tricky met afmixen om een goede balans tussen de twee partijen te vinden maar het werkt volgens mij wel goed. Ik heb dit wel vaker gedaan maar dan alleen met identieke partijen als een soort vet 'stereo' effect.

    En als ik kritisch naar mijzelf ben, en dat ben ik ;-), dan had de solo beter gekund, de hoge 'bend' noot aan het einde is niet helemaal strak. Maar dat even tussen ons ;-)

  9. #9

    Standaard

    Beste tante, of moet ik DMWT of Ned zeggen? Geen verhaal zeg je, klopt het is nog een instrumentale schets om eventueel in de toekomst met band verder uit te werken tot een compleet nummer. Met je kritieken en opmerkingen kan ik niet veel mee, misschien moet je eens betere speakers aanschaffen want met je first Sony gaat het nooit lekker klinken ;-) Pepper, chili? Ik heb vanavond pasta gegeten.
    mwa ben met m'n shitty apparatiek wel gewend om door de shit heen te luisteren
    maar ok jij mij niet geloven prima. ( want alhier teveel sbs6 publiek toch ? ur words)......maar plaats je dingetjes dan eens op een internationaal forum

    KVR bv
    wel ff linken he ?????

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tante Bekijk bericht
    mwa ben met m'n shitty apparatiek wel gewend om door de shit heen te luisteren
    maar ok jij mij niet geloven prima. ( want alhier teveel sbs6 publiek toch ? ur words)......maar plaats je dingetjes dan eens op een internationaal forum

    KVR bv
    wel ff linken he ?????
    Ik zit al jaren op diverse buitenlandse forums en de reacties zijn eigelijk altijd positief. Iemand met 2 posts die weinig respect kan opbrengen voor iemand zijn werk neem ik niet serieus, ondanks het feit dat we inmiddels wel weten wie er achter zit ;-)

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top