Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 33 van 33
  1. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Ik heb je video inmiddels voor de tweede keer beluisterd en eigelijk ben ik minder enthousiast. Er zitten goede passages tussen maar ook een hoop missers qua timing en intonatie. Met een dergelijke aanpak roep je perfectie op je af en dat is dan ook meteen de grootste valkuil en waar ik je op zou beoordelen. We willen ons meten aan de grote der aarde maar weten dat dit niet zo makkelijk is. De backingtrack forceert je in deze richting te spelen ala Van Halen, Satriani e.d. en dat vind ik jammer maar typeert wel de Ibanez speler :-) Ik gun je de winst hoewel muziek geen wedstrijd is. Succes!
    Bedankt voor je feedback. Het is niet perfect, verre van. Maar het is wel met een bepaalde in- en beleving gespeeld die ik niet meer zou hebben bij take 773853. Daarom heb ik ervoor gekozen dat te laten prevaleren. Ik hou gewoon van gitaarspelen ☺

  2. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    met mijn reactie had ik min of meer bedoeld (maar niet met zoveel woorden uitgedragen ) dat ik die bijdrage van Luc melodieuzer vindt dat die van 'anderen' en ook dat zijn stuk meer 'aansluit' bij de lijnen van de backingtrack waar anderen - het is al gezegd door diverse GN Leden - een soort van standaard Ibanez roffels afgeven die op sommige plaatsen weinig connectie meer lijken te hebben met de backingtrack. ... Bij Luc krijg ik een 'vroege Satriani' Aha-Erlebnis gevoel en dat mis ik bij de anderen.
    Cool!


    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    overigens: wat weerhoudt je ervan om een bijdrage in te sturen die juist niet in het standaardstramien valt en waarin je compleet anders te werk gaat dan 'de rest'?
    Yep!

  3. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Mooie zingende toon
    Dank je Brad!

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top