Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 4 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 33
  1. #1

    Standaard Ibanez Flying Fingers 2016 competition, mijn inzending

    Hey, lang geleden dat ik hier ben geweest. Maar gelukkig is er weinig veranderd ;-))
    Ik heb besloten mee te doen aan de Ibanez Flying Fingers competition en wilde mijn inzending met jullie delen. Benieuwd naar de reacties, Grtz!

    https://youtu.be/5uHTAoT_EqY

    Info over de competitie zelf: http://www.ibanez.com/flyingfingers2016/index_en.html
    Laatst gewijzigd door Luc-O; 2 juli 2016 om 10:20 Reden: Tikfout

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.914

    Standaard

    Goede sound, goede compositie, goed spel. Gelukkig niet over de top 'hoe speel ik zoveel mogelijk noten per seconde', maar gedoseerd. Niet vermoeiend. Technisch goed en aangenaam om naar te luisteren. Ik zeg: kanshebber!
    "Meten is weten, gissen is missen"

  3. #3

    Standaard

    Dank je Plant Dat is inderdaad precies wat ik voor ogen had. Ik wilde het vooral muzikaal proberen te houden want, inderdaad, de neiging om alleen maar te gaan racen ligt enorm op de loer. Dus dat je het prettig vindt om naar te luisteren vind ik een compliment!

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Hey Luc!
    Leuk om mijn vroegere gitaarmaatje weer eens op het forum tegen te komen. Lekkere compositie trouwens. Ik zie dat de 620 nog steeds (goede) dienst doet.
    Grtz Frank


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  5. #5

    Standaard

    Hey Frank! Nooit geweten dat jij hier ook al bijna tien jaar rondhangt, haha! Yep de Iba werkt nog steeds goed mee Thx!

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik ben ook een tijd lang niet (zo) actief geweest alhier.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    goeie inzending als ik die vergelijk met een paar andere die ik ff beluisterd heb (als in: beter dan wat ik van anderen heb gehoord) .. BTW wat betreft de compositie mannen.. de backingtrack is aangeleverd door Ibby; je wordt als deelnemer geacht daarop los te gaan.. ….en iedereen die een Ibanez heeft, mag meedoen
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  8. #8

    Standaard

    @MikeD thanx Klopt idd, de backing is aangeleverd. Maar je zou de solo zelf ook als 'compositie' kunnen zien in feite. Althans, dat heb ik wel geprobeerd door middel van een zekere opbouw.

    @Frank Aha. Ik was voornamelijk actief in dit subforum, zal ook meespelen
    Laatst gewijzigd door Luc-O; 2 juli 2016 om 13:18

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Plant Bekijk bericht
    Goede sound, goede compositie, goed spel. Gelukkig niet over de top 'hoe speel ik zoveel mogelijk noten per seconde', maar gedoseerd. Niet vermoeiend. Technisch goed en aangenaam om naar te luisteren. Ik zeg: kanshebber!
    Helemaal mee eens ! Goed gedaan, zonder dat het een vloedgolf aan riedels bevat.
    Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Mooi gespeeld Luc!
    Hoe is het trouwens afgelopen met sense ? Dat akoestische project met die zangeres?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top