Bedankt allemaal voor de reacties, leuk!

Tja in een uurtje een nummer leren spelen is natuurlijk maar relatief. Als ik het saai en niet uitdagend vind klinken en erg simpel is dan haak ik al af, er moet altijd uitdaging in zitten. Ik speel graag nummers van 3 doors down en Racoon. In ieder geval pop/rock nummers. Met af en toe wat hardere hardrock stukjes. Nu heb ik laatst een nummer opgegeven, voor het eerst. Een nummer van Poets of the fall. Zo'n geweldige band met zo'n gaaf gitaarspel. Toch te hoog gegrepen want ik kwam er maar niet mee verder, dat is ook weer demotiverend haha. Ja in de lessen is het wel echt tof, want ik kan zelf met nummers aankomen die ik wil spelen en daar helpt hij dan mee. Tegelijkertijd bied hij verschillende dingen aan zodat ik ook echt nieuwe dingen leer.
Half uurtje is misschien wel te weinig ja. Ik werk veel en 2 dagen per week ben ik pas na 21:00 uur thuis en dan ben ik vaak gewoon te moe dat effectief gitaar spelen er ook niet echt meer bij zit. Daarnaast nog te veel hobby's, keuze maken dus haha.
Yup Waves, wake me up etc heb ik ook leren spelen, was wel leuk, maar zit nu te weinig uitdaging in.

En nee ik begrijp dat ik niet alle stijlen kan leren, maar dat hoeft gelukkig ook niet haha