Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 9 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 88

Discussie: Boss CE-2w

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Ik denk, Boss zal wat van die boetiek markt willen snoepen. Maar ja, hebt al een goed produkt dus dan bedenk je een premium. Het is niet eens zo interessant of dat beter is dan je standaard want zo werkt die boetiek markt ook niet.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.073

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik denk, Boss zal wat van die boetiek markt willen snoepen. Maar ja, hebt al een goed produkt dus dan bedenk je een premium. Het is niet eens zo interessant of dat beter is dan je standaard want zo werkt die boetiek markt ook niet.
    Idd. De SD-1 klinkt best leuk voor die 5 tientjes, de Waza versie is zomaar 100 euro duurder. Dan moet ie toch echt heel wat beter klinken wil ie in dezelfde vijver kunnen zwemmen als Fulltone, Barber, etc.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01 Bekijk bericht
    wat Han post, da's 19 inch gear, dat kost tweedehands geen drol.


    Ik gebruik al jaren m'n nieuw aangeschafte fx processor, de gmajor 1, nieuw gekocht in 2002, inclusief bekabeling en skb case plus behringer floorboard voor nog geen 1000 euro.


    Nu hooguit 150-200 waard, daar heb je dit boss pedaaltje niet voor😉




    Ik heb van 2002-2005 ook een g major gebruikt en alhoewel die best leuk zijn is het gewoon speelgoed vergeleken met wat Han noemt.

    Zeker acceptabel te gebruiken hoor, als je versterker hem "lust", want met de Triamp die ik toen kocht viel het nog niet zo mee.

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Het is niet eens zo interessant of dat beter is dan je standaard want zo werkt die boetiek markt ook niet.
    Beter is altijd lastig. Technisch beter is misschien nog meetbaar, maar verder wordt het snel smaak.
    Maar je zou toch verwachten dat er op zijn minst iets anders is
    Van de andere kant, van acdc verwacht je dat niet, waarom dan van boss wel ☺
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 25 juni 2016 om 22:27

  4. #24
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    35.706

    Standaard

    Ik heb overigens nog een stuk of wat processortjes overgehouden, te koop gezet op de bekende marktsites, maar je krijgt alleen maar onzinbiedingen en dan flikker ik het nog liever op de stort.

    Maar het staat wel aardig met al die lampjes, hoewel ik het meeste niet meer gebruik.

    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  5. #25
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2002
    Locatie
    Sleepless In My Grave
    Berichten
    12.073

    Standaard

    Als ze toch terug willen grijpen op pedalen van weleer, had Boss ms qua looks ook beter een ouderwets tuimelschakelaartje á la TW-1 kunnen plaatsen ipv dat dat onooglijk en ielig minischuifschakelaartje.

  6. #26

    Standaard

    Als ze nu ook nog de BF-2 op die manier onder handen nemen dan praten we verder. Zo'n chorus vind ik toch maar een slap aftreksel van een flanger.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

  7. #27

    Standaard

    Boss vist imo met dit pedaal achter het net. Wat Pepe zegt willen ze nog een graantje meepakken van de boutique bouwers die wat mij betreft meer lef en soul in hun pedalen stoppen dan Boss met hun Waza lijn doet. Voor mij geen analoge chorus of wat voor analoge modulatie effect dan ook meer, de Strymon Mobius geeft mij alle sounds en meer dan ik ooit nodig heb! Who needs a chorus anyway ;-) Ik heb nog een Roger Mayer Voodoo Vibe en een JHS analoge delay liggen maar die zijn inmiddels ook al van mijn pedalenplank af en liggen stof te happen in hun eigen doosje hehe...

  8. #28
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.487

    Standaard

    Tis ook een beetje een oud concept he, elke modulatie zijn eigen doosje. D'r geen enkele reden om, wat de Strymon Deco of Eventide bijvoorbeeld doet, je zelf de controle te geven over de afspeel koppen. Of je moet zoveel parameters in een enkele stand stoppen dat ruimte een issue wordt zoals de pedalen van Chase Bliss audio.
    Maar het zoveelste plain chorus pedaaltje, it just makes no sense.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  9. #29
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik heb al sinds de eighties de CE-3. Die voldoet prima in de bandmix. Ik gebruik hem spaarzaam en geen hond die live het verschil met een dure chorus hoort.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Duur of niet die CE 3 klinkt geweldig voor gitaar , wat mij betreft veel beter dan dure chorussen uit de periode dat hij geintroduceerd werd , en ook eigenlijk beter dan veel modern spul
    Laatst gewijzigd door Brad; 26 juni 2016 om 01:05

  10. #30
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door D3nnis Bekijk bericht
    Ik heb van 2002-2005 ook een g major gebruikt en alhoewel die best leuk zijn is het gewoon speelgoed vergeleken met wat Han noemt.

    Zeker acceptabel te gebruiken hoor, als je versterker hem "lust", want met de Triamp die ik toen kocht viel het nog niet zo mee.



    Beter is altijd lastig. Technisch beter is misschien nog meetbaar, maar verder wordt het snel smaak.
    Maar je zou toch verwachten dat er op zijn minst iets anders is
    Van de andere kant, van acdc verwacht je dat niet, waarom dan van boss wel ☺
    De gmajor werkt op alle combo's die ik heb gehad prima. M'n oude gitaar leraar had een mesa 2:90 plus traveller the rover pre-amp en dat werkte met de gmajor prima.
    Nooit problemen mee gehad.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top