Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 15 EersteEerste ... 45678 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 148

Discussie: Opgelicht op MP

  1. #51

    Standaard

    Haha, dit is me geniaal. Gerechtigheid!

  2. #52
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willy Bekijk bericht
    Er is contact,
    ik laat het z.s.m. weten..
    Leve gitaarnet !
    Ik voel me verplicht ooit op een meeting te komen met een krat bier.
    De volgende gitaardag van gitaarnet lijkt mij een mooie gelegenheid Hopelijk krijg jij je spullen of wordt het bedrag terug betaald!

  3. #53

    Standaard

    Voor de geïnteresseerden onder U , even de stand van zaken :
    2 dagen geleden kwam Yoni tot leven en het is idd Yoni zelf die onder bedreiging van een advocaat ( smaad op dit forum)
    eiste dat dit draadje verwijderd werd.
    Hij verklaarde stellig het pakketje verzonden te hebben maar was niet in staat een track&trace te mailen gezien hij het pakketje via de werkgever heeft laten versturen.
    Had mijn berichten zogezegd niet ontvangen omdat de marktplaats app niet regelmatig geraadpleegd werd ( voorbijgegaan aan het emailtje wat je bij een bericht krijgt ?)
    Het telefoonnummer was waarschijnlijk van vroeger ((?) en advertenties laat je natuurlijk na betaling nog een maandje op MP staan, ook zo sociaal voor andere geïnteresseerden )
    Bij verwijdering van dit forumdraadje zou het geld worden teruggestort.
    Ik heb hem geantwoord dat ik deze volgorde omgedraaid zou willen zien en daarna niets meer van hem vernomen.
    Ook is er tot op heden niets teruggestort ..
    Aangezien ik binnenkort op vakantie ga en mijn op het huis passende schoonouders niets van internet ,gitaarnet en mijn bankzaken weten, zal dit draadje dus bij gratie van de moderatoren nog wel even blijven bestaan en zal mijn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld moeten worden bij terugkeer..
    Wordt vervolgd ?
    Laatst gewijzigd door willy; 6 juli 2016 om 21:19

  4. #54
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Heb je de naam van die advocaat...?

    Maar goed, het blijft apart dat iemand zichzelf met naam en toenaam op internet neerzet en lek steekt.

  5. #55
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Lekker voor die marktplaats oplichter. Laat hem maar lekker afritten tot na je vakantie.

    eco-hippie-boomknuffelaar disclaimer: mogelijk is bovenstaande post schadelijk voor tere zieltjes. Indien men bovenstaande aanstootgevend acht: ga lekker janken!
    147-c Guitars

  6. #56

    Standaard

    Ook ik werd via via bedreigd door hem vw smaad..... Terwijl ik echt steeds dacht dat hij het slachtoffer was van naamsmisbruik, gaf hij zelf aan het pakketje verstuurd te hebben via werk , en ik zou 2 dagen de tijd hebben om hier alles te verwijderen.. of er zou een aanklacht komen van smaad..Voor zover mij bekend heb ik geen kwaad woord gezet hier over de betreffende persoon, hem steeds het voordeel van de twijfel gegeven. De persoon attent gemaakt op dat er mogelijk misbruik gemaakt werd van zijn naam...

  7. #57
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 mei 2009
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    2.159

    Standaard

    Wat een oliedomme reactie van onze Yoni, dit gaat echt niet vanzelf weg hoor....

    Wat nou advocaat !?!...., we praten over 7 tientjes, los 't ff op gek..


  8. #58
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Is gewoon bluffen. Een advocaat in de arm nemen voor die paar centen.
    Gaat niet gebeuren, vriend. En al komt het tot een rechtszaak, hij heeft geen poot om op te staan want hij kan niet aantonen dat hij het pakketje heeft verstuurd. Jij hebt betaald, hij heeft een wanprestatie geleverd binnen jullie overeenkomst.
    Zolang hij geen track & trace kan overleggen is er niets aan de hand. Sterker nog, ik zou hem aanklagen wegens strafbare feiten. En 20.000 euro schadevergoeding eisen wegens wanprestatie, bedreiging etc...
    Kan jij leukere gear shoppen 😂

  9. #59
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Wie was het ook alweer? Yoni wie? , Waar? Handig om te weten voor de volgende keer dat ik op MP ga.

    eco-hippie-boomknuffelaar disclaimer: mogelijk is bovenstaande post schadelijk voor tere zieltjes. Indien men bovenstaande aanstootgevend acht: ga lekker janken!
    147-c Guitars

  10. #60
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Zou die yoni dan niet gewoon een 12-jarige zijn die te veel Amerikaanse politieseries heeft gekeken?

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top