Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 15 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 148

Discussie: Opgelicht op MP

  1. #41

    Standaard

    Ik herken me in Joost en Braml, marktplaats is een leuke afspiegeling van onze maatschappij : de ene keer gaat die toffe gozer met een dikke glimlach met jouw gitaartje de deur uit.
    Doet soms een beetje zeer maar je weet gewoon dat het beestje goed terechtkomt, de andere keer wordt je keihard genaaid.
    Maar hier ook overwegend leuke verhalen..
    En dankzij marktplaats is het niet zo' n dure hobby.

  2. #42

    Standaard

    Maarre,
    Heb nog steeds m' n elementen niet !
    De advertentie is wel verwijderd,
    Dat wel..
    De oplichter, wie het ook is, leeft dus nog wel.
    Helaas
    .

  3. #43
    Senior Member
    Geregistreerd
    18 mei 2009
    Locatie
    Eindhoven
    Berichten
    16.909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willy Bekijk bericht
    De advertentie is wel verwijderd,
    Dat wel..
    De oplichter, wie het ook is, leeft dus nog wel.
    Advertentie wordt na een maand vanzelf verwijderd als ie niks doet. Als je aan het einde van de eerste week hebt betaald en we zijn nu nog 3 weken verder is die maand om. Adverteerder kan dus zo dood als een pier zijn.
    "Meten is weten, gissen is missen"

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willy Bekijk bericht
    Ik herken me in Joost en Braml, marktplaats is een leuke afspiegeling van onze maatschappij : de ene keer gaat die toffe gozer met een dikke glimlach met jouw gitaartje de deur uit.
    Doet soms een beetje zeer maar je weet gewoon dat het beestje goed terechtkomt, de andere keer wordt je keihard genaaid.
    Maar hier ook overwegend leuke verhalen..
    En dankzij marktplaats is het niet zo' n dure hobby.
    Het heeft ook wel wat, ik ben inmiddels niet meer echt met mn pedalboard bezig (meer met mn gitaar zelf), maar ik heb toch via marktplaats heel wat pedalen gekocht voor mooie prijsjes, en weer verkocht voor nagenoeg dezelfde prijs als ze niet bevielen. Op die manier heb ik wel veel kunnen testen natuurlijk. Maar echt die oplichters geven mij zo'n zure smaak in mn mond... Ben toen ook een keer opgelicht voor 27 euro.. Om die 27 euro lig ik niet wakker, aangezien marktplaats me eigenlijk al veel meer geld heeft bespaard, maar gewoon het feit dat je opgelicht bent. Dat is echt een smerig gevoel. Dan wil je bij wijze van het hele land wel afzoeken naar die oplichter puur om hem paar dikke knallen te verkopen..

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door willy Bekijk bericht
    Maarre,
    Heb nog steeds m' n elementen niet !
    De advertentie is wel verwijderd,
    Dat wel..
    De oplichter, wie het ook is, leeft dus nog wel.
    Helaas
    .
    Misschien eens bellen met Henk op den Kamp, vermoedelijk pa of oom? Weet je in elk geval snel op Yoni leeft ;-) Hoe? Even bellen met "het zuiden/jacobs touringcars", tel:+31(0)436015252. En reken er maar op dat Pa/Oom op den Kamp het niet leuk vindt op z'n werk en dus via werkgever, lastig gevallen te worden met de fukups van zoonlief.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  6. #46

    Standaard

    @ Willy, Via via zie je rechtstreekse E-mail van mij aan jou... Is er een reactie gekomen van Yoni, het pakket zou via het werk verstuurd zijn... Lees dus even je mail. Yoni vraagt dan ook deze posts te verwijderen.. groetjess

  7. #47

    Standaard

    Laat Willy maar vertellen dat hij zelf contact heeft met Yoni en z'n pups binnen heeft. Dan haal ik deze thread wel weg.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  8. #48
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.605

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Laat Willy maar vertellen dat hij zelf contact heeft met Yoni en z'n pups binnen heeft. Dan haal ik deze thread wel weg.
    Whahhhaaa, je bent een HELD.
    147-c Guitars

  9. #49

    Standaard

    Er is contact,
    ik laat het z.s.m. weten..
    Leve gitaarnet !
    Ik voel me verplicht ooit op een meeting te komen met een krat bier.

  10. #50
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 oktober 2007
    Locatie
    Een LP loopt je van de strat.
    Berichten
    17.231
    Blog Entries
    4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    Misschien eens bellen met Henk op den Kamp, vermoedelijk pa of oom? Weet je in elk geval snel op Yoni leeft ;-) Hoe? Even bellen met "het zuiden/jacobs touringcars", tel:+31(0)436015252. En reken er maar op dat Pa/Oom op den Kamp het niet leuk vindt op z'n werk en dus via werkgever, lastig gevallen te worden met de fukups van zoonlief.
    Bwahahaha
    Dat gaat hij zeker niet grappig vinden. Als het werkt dan werkt het



    Sent from my iPhone killing an veganist.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top