Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 15 EersteEerste 123412 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 148

Discussie: Opgelicht op MP

  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.424

    Standaard

    Bij 3 weken mag je zo langzamerhand wel een paar bellen horen afgaan, Zuid Limburg is dan wel diep de polder in, sinds de A1 er langs komt hoef je geen kampmes meer mee te nemen.
    Andersom, als je een betaling binnen heb dan weet je dat er naar wordt uitgekeken en dat elke dag er eentje is.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Slechts 3 weken geleden besteld en de man is nu al een oplichter/crimineel/terrorist/bankier?
    Doe effe normaal. Het is inderdaad niet erg vlot maar je slaat hier wel door.

    Niet erg vlot?
    Hoe snel stuur jij iets op dat je via mp verkocht hebt als je in je "niet zo snelle" modus bent?

    Ikzelf streef altijd binnen 2 dagen te verzenden, en lukt dat niet, laat ik het even weten aan de koper.
    Maar 3 weken.....wat doe je als je werkgever je loon 3 weken te laat betaalt?

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Als m'n loon 3 weken niet betaald wordt, ga ik naar m'n tante die advocate is toe, en sommeer vis haar het loon binnen 1 week plus rente naar me over te maken?
    Wedden dat ze heel rap betalen dan? Alleen heb ik dan wel een verstoorde werkrelatie maar ja...🙈

  4. #14
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.172

    Standaard

    Tja, als je zaken doet met iemand die Yoni heet kan je rekenen op een kutdeal als je al niet genaaid wordt.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #15
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Bij de naam yo-wel zal het niet veel beter zijn denk ik...

  6. #16
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Slechts 3 weken geleden besteld en de man is nu al een oplichter/crimineel/terrorist/bankier?
    Doe effe normaal. Het is inderdaad niet erg vlot maar je slaat hier wel door.
    Als je het na 3 weken niet verstuurd hebt en je bent geen oplichter volgens jou dan toch een enorme L..L

    Ik wil jou wel eens horen als je na 2 weken en geen 3 niets van de verkoper hebt gehoord. maar ja bij een ander is het natuurlijk anders

  7. #17
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2011
    Locatie
    Amsterdam-Oost
    Berichten
    1.509

    Standaard

    Ik heb wel eens 3 maanden op een bestelling (vooruitbetaald €35) moeten wachten, en een half jaar op een reparatie van een basversterker (achteraf betaald €60). Ik heb die natuurlijk ook liever binnen een week binnen, maar ik ga niet als een klein kind brullen en stampvoeten omdat het zijn zin niet krijgt. Als je binnen 3 weken naar de politie gaat om iemand te beschuldigen van oplichting dan moet je niet zeuren dat ze je het pand weer uitknikkeren.

    En iemand met naam en toenaam op een openbaar forum zetten met een dergelijke beschuldiging is buitengewoon asociaal. Eigenlijk misbruik maken van het forum. Wat wil je er mee bereiken? Dat wij geen zaken met hem gaan doen? De kans daarop waas toch al nihil.
    Met een simpele zoekactie vindt je meer mogelijkheden om contact met hem op te nemen. Doet dat eerst maar eens.

  8. #18

    Standaard

    @ Schrevel,
    Voordat je me veroordeelt zou ik mijn openingspost maar eens heel goed lezen...

  9. #19
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.459

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Ik heb wel eens 3 maanden op een bestelling (vooruitbetaald €35)


    Dat doet er toch niet zo toe?

    Ik heb weleens een maand of 4 op een gitaar gewacht die ik besteld had, maar dat is toch heel wat anders dan wanneer ik iets dat al klaar ligt (als het ware) via marktplaats koop?

    Trouwens, zo lang op een reparatie wachten daar snap ik ook niks van. Als een reparateur geen tijd heeft, dan breng ik hetgeen gerepareerd moet worden later wel. Als iets uit elkaar ligt en er blijkt iets kapot te zijn wat ergens in timboektoe besteld moet worden is dat een ander verhaal natuurlijk, maar anders zou mijn zooi echt niet een half jaar bij een reparateur hoeven staan.
    Laatst gewijzigd door D3nnis; 25 juni 2016 om 18:07

  10. #20
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik heb 7 maanden op m'n tokai ls 150 gewacht, voordat ik hem kon kopen. Na m'n luke de beste aankoop ever.
    Totaal wat anders maar als ik via een particulier zou kopen op marktplaats verwacht ik binnen een week dat alles voormekaar is, zowel betaling als levering.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top