Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 15 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 148

Discussie: Opgelicht op MP

  1. #91
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    volgens z'n Facebook account woont ie in Sittard; da's ook Limburg en vlak bij Geleen maar net niet helemaal.....https://www.facebook.com/yoni.opdenkamp
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  2. #92
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.022

    Standaard

    Bij aankopen via marktplaats probeer ik eerst altijd telefonisch contact te krijgen met de verkoper.
    Ik hoor dan meestal snel genoeg of ik met een wazig figuur te maken heb of niet.
    Als ik er geen goed gevoel bij krijg dan laat ik de aankoop-actie gewoon voorbij gaan.
    Met name in de muzikanten-scene heb ik iets te vaak ondervonden dat er nogal wat wazige lui tussen lopen , waar geen afspraken mee te maken zijn , of die van dag-tot-dag leven met een coke - of alcohol verslaving.
    Deze mensen proberen zich met een chronisch geld-gebrek staande te houden en zijn daarin zeer inventief met mooie babbels en valse beloftes.
    O.a. markplaats geeft ze de mogelijkheid om hun probleem voor eventjes de baas te zijn.

    Advies : Neem je verlies , je bent je geld deze keer gewoon kwijt. ( en je bent de enigste niet )
    Laatst gewijzigd door 7ender; 19 augustus 2016 om 10:17

  3. #93

    Standaard

    Op verzoek de stand van zaken :

    Nog niet terugbetaald, ondanks een vage belofte.

    Yoni blijkt geen jongen van z'n woord te zijn en daar heb ik idd. mijn lesje mee geleerd.
    Ben gelukkig niet armlastig en heb me al enige maanden bij de situatie neergelegd ( er zijn ergere zaken op de wereld en ik krijg echt geen hoge bloeddruk meer als ik dit typ)
    Toch geloof ik, als hij zo doorgaat, dat hij ook zijn lesje ooit wel zal leren ( soort van Karma denk ik maar).
    Ooit komt hij de verkeerde tegen en dan is het te hopen dat 'ie een tijdje geen bas meer kan spelen...
    Ik ga geen telefoontjes plegen met mensen die hier niets mee te maken hebben, zonde van hun en mijn tijd.
    Oftewel niet meer aan denken maar ook niet vergeten.
    Vind de reacties en het meedenken hier op het forum trouwens wel top !

  4. #94
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 mei 2003
    Locatie
    22 Acacia Avenue
    Berichten
    11.913

    Standaard

    Maar feit blijft dus dat Yoni op den Kamp een smerige oplichter is.

    Willy, ik zou het er niet bij laten. Ik zou z'n smug-bas spelende fancy schmancy overhemd-dragende semi-hipster smoelwerk zo vaak mogelijk een spiegel voorhouden totdat het laatste greintje geweten eindelijk eens het juiste doet.
    Want die 'ik heb het verzonden, maar in bubbelenvelop van de baas' smoes gaat al niet meer op, aangezien meerdere forumleden NA de oplichting nog een poging hebben gedaan om dat setje elementen te bemachtigen en dat ie daar positief op in ging. Fishy to say the least.
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex. | Driftwood Mini Nightmare 6L6 | Bogner 3534 50W
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

  5. #95

    Standaard

    Het gaat dus om deze "meneer"... lijkt me niet het type dat 7ender beschrijft. Gewoon een oplichtende klootzak.


  6. #96
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Met pek en veren het dorp uit dragen op een spoorbiels, zoals in Lucky Luke.

  7. #97
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    30.489

    Standaard

    Nee, Willy is het smartst. Geen energie meer aan besteden.
    Die Hard is geen Kerstfilm!

  8. #98
    Senior Member
    Geregistreerd
    27 augustus 2006
    Locatie
    Hoofddorp
    Berichten
    1.022

    Standaard

    De truc is doodsimpel en misselijk-makend :
    De coke-verslaafde zielepiet zet een fictief artikeltje te koop voor een relatief gering bedrag , en reageert op kopers die uitsluitend ver weg wonen.
    De gedupeerde zal zelden in z'n auto stappen voor verhaal , vanwege de tank benzine + dag/avond naar de bliksem.

    ( totdat ie een keer de verkeerde treft ! )
    Laatst gewijzigd door 7ender; 21 augustus 2016 om 11:22

  9. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Nee, Willy is het smartst. Geen energie meer aan besteden.

    En zo lang ik niet van willy te horen heb gekregen dat hij schadeloos is.... blijft dit draadje hier staan en kan iedereen die z'n naam googled lezen hoe hij zaken doet. Interessante info voor bijvoorbeeld nieuwe werkgevers.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

    — Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

  10. #100
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    En zo lang ik niet van willy te horen heb gekregen dat hij schadeloos is.... blijft dit draadje hier staan en kan iedereen die z'n naam googled lezen hoe hij zaken doet. Interessante info voor bijvoorbeeld nieuwe werkgevers.
    Ja, je zal een sollicitant binnen krijgen die Yoni op den Kamp heet en hem door Google heen trekken. Kom je ineens hier uit en zie je dat ie mensen oplicht.

    Cv in de kliko,
    Volgende!

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Status is ook een prikkel. Zo is de bullshit geboren .
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top