Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 15 EersteEerste ... 5131415
Weergegeven resultaten: 141 t/m 148 van 148

Discussie: Opgelicht op MP

  1. #141
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 mei 2007
    Locatie
    Nieuwstadt
    Berichten
    5.018

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dutch66 Bekijk bericht
    40 % van de nieuwwaarde zie ik eerder als een 'koopje', waarschijnlijk maakt(e) hij zich meer zorgen of het wel snor zat
    Haha...zou kunnen. Maar gezien de tweedehands prijzen momenteel ben ik niet ontevreden.

  2. #142

    Standaard

    Wat denken jullie van deze advertenties? Verkoopt o.a van Strymon de Bluesky en Big Sky Reverb pedalen (gisteren geplaatst). Beiden half jaar en enkele maanden oud. De Bluesky staat op gereserveerd wat op zich een goede tactiek zou kunnen zijn :-) Ben ik achterdochtig of is dit toch wat twijfelachtig. 300 euro voor een Big Sky van een paar maanden oud die nieuw mogelijk 520 euro heeft gekost, ik weet het niet...

    https://www.marktplaats.nl/verkopers/25364269.html

  3. #143
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 december 2011
    Locatie
    Mijdrecht (UT)
    Berichten
    1.178

    Standaard

    Gewoon gaan ophalen met cash (en een gitaar + amp) ... ??
    Grtx, Marc
    Bekijk hier mijn gear.
    Een Aap Die Geen Bananen Eet! Easter Bunny Gets Drunk After Easter! Eet Alle Dagen Grote Borden Erwtensoep!

  4. #144

    Standaard

    Twijfelachtig. Slechts 4 maand actief. Te mooi om waar te zijn. Goed gekozen foto's: lijken thuis gemaakt, maar komen allemaal van het internet.
    Ben benieuwd naar zijn excuus als je wil ophalen.


  5. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan7 Bekijk bericht
    Twijfelachtig. Slechts 4 maand actief. Te mooi om waar te zijn. Goed gekozen foto's: lijken thuis gemaakt, maar komen allemaal van het internet.
    Ben benieuwd naar zijn excuus als je wil ophalen.

    Dacht ik zelf ook aan hoewel het voor mij geen optie is gezien de afstand. Misschien kan iemand uit de buurt als 'test' een poging wagen. Ik laat deze aan mij voorbij gaan...

  6. #146

    Standaard

    Marktplaats=ophalen. Het is geen webwinkel en je hebt geen poot om op te staan, geen rechten niks.

  7. #147
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    859

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands Bekijk bericht
    Dacht ik zelf ook aan hoewel het voor mij geen optie is gezien de afstand. Misschien kan iemand uit de buurt als 'test' een poging wagen. Ik laat deze aan mij voorbij gaan...
    Ik reageer ook meestal dat ik het morgen wil komen halen en vraag dan de adres gegevens en soms hoor je dan niks meer of moeilijk verhaal over werk en buitenland en zo. dan weet je genoeg.

  8. #148

    Standaard

    Duidelijk een adverteerder waar een luchtje aan zit daar er nu een Strymon Timeline, El Capistan, Flanger en Eventide Space bij zijn gekomen welke allemaal 3-6 maanden oud zijn en voor dezelfde lage prijzen weg mogen. Ik ga eens reageren en kijken wat hij zegt als ik langs wil komen om te kijken en of hij zijn adres geeft...

    Uodate: bericht verstuurd dat ik langs wil komen en enkele van zijn effectpedalen wil uitproberen, is door de verkoper gezien, maar (nog) geen reactie.

    Update 2: Na mijn bericht en uitblijven reactie heb ik op al zijn gitaareffecten flink geboden. Kort daarna zijn deze biedingen allemaal door de verkoper afgewezen en verwijderd.

    Update 3: Op wederom mijn verzoek dat ik vandaag al kan langskomen en waarom mijn biedingen zijn verwijderd reageert de verkoper erg gespannen en voelt zich aangevallen.

    Laatste update: Zojuist een email bericht van Marktplaats ontvangen:

    Onlangs heb je een bod of reactie geplaatst op de advertentie: Strymon Big Sky gitaareffect. Het vermoeden bestaat echter dat dit een frauduleuze advertentie betreft. Derhalve hebben wij het account en de advertenties van deze verkoper verwijderd.
    We raden je aan zeer voorzichtig te zijn in jouw verdere contact met deze adverteerder.


    Hopelijk probleem hiermee dus opgelost. Als iets te mooi is om waar te zijn dan is dat vaak ook zo. Bij bedragen boven de 100 euro of bij twijfel (in dit geval onder andere geen eigen foto's) zou ik dus ook altijd adviseren om het product op te halen. Kom je er snel genoeg achter of het een betrouwbare verkoper is.
    Laatst gewijzigd door The Lo Lands; 20 september 2017 om 14:13 Reden: update

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top