Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 15 EersteEerste ... 2345614 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 40 van 148

Discussie: Opgelicht op MP

  1. #31

    Standaard

    Willy de gemeenschappelijke vriend kent Yoni ook niet heel goed, gaat wel Yoni een berichtje sturen via fb. Mogelijk geraak je ermee verder.. Als ik er iets van hoor, laat ik je het direct weten Groetjess

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 april 2013
    Locatie
    Cranendonck
    Berichten
    860

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Schrevel Bekijk bericht
    Als je een aankoop direct in huis wilt hebben dan ga je naar de winkel.
    Kun je er even op wachten dan bestel je het bij een professionele webshop.
    Bestel je het bij een onprofessionele particulier dan moet je geduld hebben en er rekening mee houden dat er van alles mis kan gaan.
    En zeker niet voor eigen rechter willen spelen op een forum als het je niet snel genoeg gaat.
    Dan kan zeker die hele post opgelicht volgens jou wel worden verwijderd. en kan met dezelfde vaart die over bedenkelijke advertenties worden verwijderd. want daar is volgens jou geen Forum voor. Volgens mij juist wel.

    Als straks blijkt dat er iemand zegt ik heb bij diezelfde knaap ook wat gekocht en niet gekregen dan zeg je had me er dan via het Forum voor gewaarschuwd.

    Er is geen enkele reden om als iets betaald is er meer dan 3 weken over te doen met verzenden. behalve als ie is overleden dan is het buiten schuld.

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.463

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door motorhan Bekijk bericht
    Er is geen enkele reden om als iets betaald is er meer dan 3 weken over te doen met verzenden. behalve als ie is overleden dan is het buiten schuld.
    Dan nog schuldig! 😁
    Maar iets verzachtende omstandigheden misschien ☺

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 september 2015
    Locatie
    Wolluk
    Berichten
    8.175

    Standaard

    Het ligt er dan ook een beetje aan hoe hij is overleden dan.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 augustus 2012
    Locatie
    Zoetermeer
    Berichten
    917

    Standaard

    Ben van mening dat Yoni in dat geval een plekje verdient in het Centrale RIP Topic...


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 maart 2010
    Locatie
    Leerdam
    Berichten
    1.791

    Standaard

    Binnen 3 weken na betaling nog niets ontvangen riekt wel ergens naar, op zn minst een stevige griep.
    Zelf streef ik om binnen 3 werkdagen iets bij een koper te hebben, dat zou ik zelf ook graag willen wanneer ik iets koop.
    Can't have to many Tele's

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Lullig voor je. Ik hoop niet dat je veel centjes kwijt bent.
    Door dit soort verhalen koop ik gewoon geen gear meer op mp. Zeker geen gitaren! Jammer voor diegenen die goeie bedoelingen hebben, dan maar ff langer sparen en nieuw kopen of gebruikt bij een mooie gitaar winkel.

  8. #38
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik gok maximaal 70 EUR.......

    Marktplaats is een verzamelpunt voor dieven, oplichters, handelaren en goedwillende particulieren. Hoe de verhoudingen zijn, weet ik niet, maar de keren dat ik iets te koop aanbood daar, hebben geen goede herinneringen achtergelaten.
    Laatst gewijzigd door Erik de Perik; 30 juni 2016 om 14:43

  9. #39
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 juli 2015
    Locatie
    Sneek
    Berichten
    5.990

    Standaard

    Ik heb tientallen gitaren, versterkers, pedaaltjes etc via MP gekocht en verkocht. De enige negatieve ervaringen die daarbij zaten waren dat een enkele keer de hoogste bieder niets meer van zich liet horen, of dat mijn bod werd geaccepteerd en even later toch werd genegeerd ivm een hoger bod. Verder uitsluitend positieve ervaringen. Je moet alleen wel je huiswerk doen en op je gezonde verstand afgaan. Doe je dat, dan kan je soms juweeltjes of superkoopjes bemachtigen.

  10. #40

    Standaard

    Ik heb een aantal keren een pedaal verkocht op marktplaats en een keer een versterker. Pedalen zijn geen probleem naar mijn ervaring. Volgens mij vinden oplichters het niet waard om voor bedragen van rond de 50 euro op te lichten. Maar toen ik mijn versterker erop had staan voor 400 euro.... de ene oplichter na de andere, niet te geloven... Op die manier wil je geen marktplaats meer gebruiken...

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top