Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 11
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Locatie
    Raamsdonksveer
    Berichten
    249

    Standaard Vraagje welk type ibanez is dit?

    Hoi
    Welk model ibanez is dit?

    https://m.youtube.com/watch?v=ruCyZB0nWHs

    Gr
    Laatst gewijzigd door Hombra; 21 juni 2016 om 21:58

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    19 januari 2011
    Berichten
    7.336

    Standaard

    Gezien de monkey grip een Steve Vai Jem en heel precies een 2000 Ibanez Jem Steve Vai 7DBK Black Textured. Ik heb alleen het vermoeden dat de elementen niet origineel zijn, aan de hand van de foto die ik er van gevonden heb, maar ik kan het fout hebben.

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 november 2011
    Locatie
    Raamsdonksveer
    Berichten
    249

    Standaard

    Ben zoekende.

    http://link.marktplaats.nl/m1061430116

    Positieve of negatieve dingen over deze Ibanez?

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hombra Bekijk bericht
    Ben zoekende.

    http://link.marktplaats.nl/m1061430116

    Positieve of negatieve dingen over deze Ibanez?
    Heb er een keer op mogen spelen en de tremelo ken ik heel goed van een van mijn oude gitaren. Fantastische tremelo, fijne gitaar, zeer snelle hals, maar voor mij te dun. Lekkere veelzijdige plank, maar je moet ervan houden. Sublieme gitaar. Maar niet mijn ding.
    147-c Guitars

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Heb er een keer op mogen spelen en de tremelo ken ik heel goed van een van mijn oude gitaren. Fantastische tremelo, fijne gitaar, zeer snelle hals, maar voor mij te dun. Lekkere veelzijdige plank, maar je moet ervan houden. Sublieme gitaar. Maar niet mijn ding.
    Ik vind er weinig aan...... onprettige platte hals, wispelturige afwerking en totaal niet veelzijdig. Maar goed, ik spreek over jaren geleden. Laatste keer dat ik op een Ibanez speelde was op het eerste Paul Gilbert model op een Laney, met hem en dat klonk en speelde wel ok, maar toen was ik dronken.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 januari 2005
    Locatie
    Oss
    Berichten
    17.482

    Standaard

    Ik had niet het idee dat ibanez slechter afgewerkte gitaren aflevert dan bv fender of gibson?

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Ik heb jarenlang een Jem FP 77 gehad. De hals moet je ding zijn: breed en vrij plat. De HSH-configuratie lijkt veelzijdig, maar de tussenstandjes zijn dun en kennen een te grote volumedrop. De PAF Pro's vond ik ik wel weer ok. De trem was superstabiel. Afwerking vond ik super. Of dat bij de goedkopere Jem's ook zo is, weet ik niet. Na verkoop van mijn FP heb ik me er eigenlijk nooit meer in dit soort gitaren verdiept.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    21 mei 2007
    Locatie
    zeeland
    Berichten
    4.037

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door telerocker Bekijk bericht
    Ik heb jarenlang een Jem FP 77 gehad. De hals moet je ding zijn: breed en vrij plat. De HSH-configuratie lijkt veelzijdig, maar de tussenstandjes zijn dun en kennen een te grote volumedrop. De PAF Pro's vond ik wel weer ok. De trem was superstabiel. Afwerking vond ik super. Of dat bij de goedkopere Jem's ook zo is, weet ik niet. Na verkoop van mijn FP heb ik me er eigenlijk nooit meer in dit soort gitaren verdiept.


    Sent from my iPhone using Tapatalk



    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Het is opvallend hoeveel recidivisten zich als herintreders op de plaats delict melden.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.579

    Standaard

    Ibanez heeft zijn zaken qua kwaliteitscontrole best goed voor elkaar. Eén van de weinige merken waarvan ik blind een gitaar van zou bestellen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Exact. Heb zelf ook niets met ibanez en ook niet met Yamaha, maar dat zijn wel de enige twee merken waarbij ik het aan zou durven om online te bestellen.
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top