Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 40
  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sopie Bekijk bericht
    Module 2 is Soundmodule A.
    Ja dat dacht ik ook, eigenlijk puur vanwege dezelfde kleur prietpraat als de rest. Maar ik heb nog geen gelegenheid gehad om er een open te trekken.

  2. #22

    Standaard

    En om nog wat verwarring te stichten: mijn soundmodule A heeft een lichtbruin gekleurde printplaat. Soundmodule B heb ik al een eeuwigheid ingebouwd in de Access. Weet zo gauw de kleur niet.

  3. #23
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sopie Bekijk bericht
    En om nog wat verwarring te stichten: mijn soundmodule A heeft een lichtbruin gekleurde printplaat. Soundmodule B heb ik al een eeuwigheid ingebouwd in de Access. Weet zo gauw de kleur niet.
    Het blijven wel Duitsers natuurlijk. Ik heb ook geen flauw idee hoor. Er zijn vorig jaar nieuwe buizen ingegaan, maar dat wilde m'n broer perse zelf doen.

  4. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sopie Bekijk bericht
    En om nog wat verwarring te stichten: mijn soundmodule A heeft een lichtbruin gekleurde printplaat. Soundmodule B heb ik al een eeuwigheid ingebouwd in de Access. Weet zo gauw de kleur niet.

    op mijn tweede foto heeft de print ook een licht bruine kleur maar
    aan de componenten te zien is het totaal anders,
    dus logischerwijs moet dat module B dan zijn!
    Laatst gewijzigd door toromusica; 28 juni 2016 om 19:21

  5. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door toromusica Bekijk bericht
    op mijn tweede foto heeft de print ook een licht bruine kleur maar
    aan de componenten te zien is het totaal anders,
    dus logischerwijs moet dat module B dan zijn!
    Ik ben geen techneut en leg het daarom misschien niet goed uit. Maar foto 1 is voor mij lichtbruin en foto 2 is voor mij groen. Met printplaat bedoel ik de kant waar de componenten zitten. En dat zeg ik wellicht verkeerd.
    Module 2 is dus nog steeds (gezien de componenten) soundmodule A.
    Voor wat het je waard is...ik heb de Access destijds rechtstreeks bij H&K gekocht toen hij op de markt kwam met soundmodule A. Later heb ik soundmodule B er los bij gekocht. Ja ik weet het....ik heb al grijze haren, haha.

  6. #26
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sopie Bekijk bericht
    Ik ben geen techneut en leg het daarom misschien niet goed uit. Maar foto 1 is voor mij lichtbruin en foto 2 is voor mij groen. Met printplaat bedoel ik de kant waar de componenten zitten. En dat zeg ik wellicht verkeerd.
    Module 2 is dus nog steeds (gezien de componenten) soundmodule A.
    Voor wat het je waard is...ik heb de Access destijds rechtstreeks bij H&K gekocht toen hij op de markt kwam met soundmodule A. Later heb ik soundmodule B er los bij gekocht. Ja ik weet het....ik heb al grijze haren, haha.
    Met de Access waar ik op speelde, is het precies zo gegaan. Rechtsreeks via de importeur in Hoogerheide gehaald en de nieuwe soundmodule een keertje op een Duitse beurs opgepikt. Daar ook Thomas Blug leren kennen, aardige gast en een prima gitarist.

    Ik heb er ook een paar...... grijze haren

  7. #27

    Standaard

    @Sopie:

    ja, ik begrijp je wel hoor!

    ik maakt een foutje en haalde dingen door elkaar:

    ik bedoelde:

    als jij beweert dat de module op de 2de foto (module 2) module A is, dat is de eerste foto module B , omdat er andere componenten op zitten!


    en ik heb geen grijze haren! (geboortejaar 1965)

  8. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik de Perik Bekijk bericht
    Switch 2 ingedrukt houden wanneer je de preamp aanzet, maar dan kun je volgens mij alleen de firmware versie uitlezen.

    Staat het niet ergens op de printplaat? Meen me zoiets te herinneren.
    Juist! Op deze manier kan je alleen zien welke software versie je hebt. Het zegt niets over de soundmodule.

  9. #29

    Standaard

    @toromusica:
    Dan begrijpen we elkaar!

    @Erik de Perik:
    Dan heb jij dezelfde weg bewandeld als ik. Ik heb destijds in Frankfurt (geloof ik) Thomas Blug de Access horen/zien demonstreren. Ik was degene die er stond te kwijlen...

  10. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sopie Bekijk bericht
    Ik was degene die er stond te kwijlen...

    daar zijn die gaten bovenaan dan zeker voor, om het kwijl op te vangen,,,,,

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top