Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 25

Discussie: Stagg g force

  1. #1

    Standaard Stagg g force

    Beste allemaal,

    Ik heb een vraag over een gitaar die ik al een tijdje geleden heb gekregen, maar nu weg doe omdat ik hem niet gebruik. Ik heb er niet zo veel verstand van, daarom vraag ik het jullie even. Het is de Stagg Gforce in de V vorm met zo'n geblokte vlag erop. Als ik op internet zoek vindt ik er wel een paar, maar op die van mij staat een handtekening, en daarnaast nummer 12/25. Ook staat er in het groot op ''Shred This'' en daaronder Osborn Engineering. De normale zie ik 2e hands gaan voor ongeveer 100-120 euro. Maar door die bovenstaande genoemde dingen vroeg ik me af of het niet iets speciaals is ofzo dus ik dacht: ik vraaghet eens aan de experts. Hopelijk kan iemand me helpen?

    groet Dennis

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 december 2004
    Locatie
    Emmen
    Berichten
    17.149

    Standaard

    Hmm nee, zijn gitaren uit het goedkoopste segment. Als de handtekening van een beroemdheid er op staat zou hij wat meer waard zijn
    ALLES IS VERKOCHT!

  3. #3

    Standaard

    heb even de handtekening ontcijferd en is waarschijnlijk Martin Bills. Ken je hem? en weet je dan hoeveel hij ongeveer waard is?
    Trouwens bedankt voor je reactie!

  4. #4
    Dictator
    Geregistreerd
    26 april 2005
    Locatie
    058 - Leeuwarden Geneuzel: 99%
    Berichten
    17.749

    Standaard

    Zo bekend dat er niets van te vinden is.

    Ik zou er met een grote boog om heen lopen. Zelfs gratis zou ik zo'n gitaar niet hoeven...

  5. #5

    Standaard

    Heb je toevallig een open haard?
    Life is too short for lousy coffee.

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    29 juni 2013
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    650

    Standaard

    T is gewoon een heel goedkoop instapmodelletje. Stagg zie ik veel voorbij komen op marktplaats. Als je er nog honderd euro voor weet te vangen is het veel. Wat je zou kunnen doen is er gewoon een leuk projectje mee beginnen. Lekker op exmerimenteren. Leer je veel van. De ervaring is die 100 eurie wel waard!

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Ik heb nog nooit een fatsoenlijke, nee zelfs geen redelijke Stagg in m'n handen gehad. Niet elektrisch en niet akoestisch.

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Gitaren van Stagg worden hier ook wel brandhout genoemd. Het enige dat acceptabel is van Stagg, zijn de koffers en de gitaarstandaards.
    147-c Guitars

  9. #9

    Standaard

    Ai mensen dat klinkt niet goed. Denk dat ik hem maar hou. In ieder geval bedankt

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    10 mei 2005
    Locatie
    Nijmegen
    Berichten
    10.209

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Gitaren van Stagg worden hier ook wel brandhout genoemd. Het enige dat acceptabel is van Stagg, zijn de koffers en de gitaarstandaards.
    en de gitaarkabels. Heb nu al een paar jaar een aantal van die kabels als reserve - altijd goed om bij een gig een stuk of wat reservekabels te hebben.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top