Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
Weergegeven resultaten: 21 t/m 25 van 25

Discussie: Stagg g force

  1. #21
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    T9 maakt er weer een zooitje van. Sorry
    147-c Guitars

  2. #22
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 juni 2002
    Locatie
    Hasselt County, NL
    Berichten
    48.575

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JVGM-music Bekijk bericht
    Nou ja, ik sta er in een muziekwinkel ook niet bij te kwijlen....maar voor het geld...
    Ja klopt, maar wat ik zei, dat stratje wat ik kocht voor 7 tientjes was een prima gitaartje, waar iemand nu lekker op aan het leren is. Ik heb nog geen Stagg gevonden waar ik fijn op kon spelen. Zeker, ze zijn ook niet duur, maar als je wordt gedemotiveerd door de slechte kwaliteit was ie elke cent te duur.

    En ik had het nog niet eens over elektronica. Ik ben nog nooit verder gekomen dan unplugged testen. De bespeelbaarheid was elke keer zo slecht dat ik hem niet meer hoefde in te pluggen. Ik ben van mening dat de bespeelbaarheid belangrijker is dan de versterkte klank van het ding.
    Laatst gewijzigd door Kim Wilson; 29 juni 2016 om 10:28
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

  3. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tabula Rasa Bekijk bericht
    Jvgm, je hebt dus een element vervangen, Electronics moeten aanpassen , de boel pastte voor geen meter, de kak op de hals laat los en de tuners zijn vervangen. Als dat allemaal nodig was, dan zou ik hem in de winkel laten hangen voor 99 euro.
    Nu ja, ik heb hem ooit genomen omdat ik anderhalf jaar in een caravan moest wonen en ik mijn duurdere gitaren dat niet aan wou doen...maar toen m,n huis weer bewoonbaar was bleek ik die Stagg toch nog steeds zo af en toe te pakken. Klonk wat iel en snel vals maar het speelde dus best lekker. Vandaar de verbouwing van de gitaar.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

  4. #24
    Senior Member
    Geregistreerd
    1 september 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    4.353

    Standaard

    Ik zie niet helemaal waarom je voor €100,- een gitaar koopt en daar voor het dubbele aan gaat modden terwijl je voor €300 een Classic Vibe of VM Squiertje koopt waar niemand zich voor hoef te schamen.
    prut...

  5. #25

    Standaard

    Die had ik ook verbouwd ben ik bang....rommel nu eenmaal graag aan m,n spulletjes.
    https://fervid.hearnow.com/
    '' I'm perusing the tracks, and I can confidently say that it's a great listen, . Solid production, spot-on, honest and unapologetic playing, powerful vocals and some big, layered harmonies.

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top