Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6
  1. #1
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard Beatles Let it be naked

    Dag mensen ,

    Zijn hier echte Beatles kenners ? Er bestaat een Album dat heet Let it be naked . Dat is gewoon het album Let it be zonder de orkestraties van Phil Spector zegt men

    Maar is het ook echt zo dat het exact de zelfde versies zijn . Vooral in de zang hoor je verschillen soms . Het lijkt erop dat het andere takes zijn

    De Beatles namen voor dat album per nummer een heleboel verschillende basis takes op

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Dag mensen ,

    Zijn hier echte Beatles kenners ? Er bestaat een Album dat heet Let it be naked . Dat is gewoon het album Let it be zonder de orkestraties van Phil Spector zegt men

    Maar is het ook echt zo dat het exact de zelfde versies zijn . Vooral in de zang hoor je verschillen soms . Het lijkt erop dat het andere takes zijn

    De Beatles namen voor dat album per nummer een heleboel verschillende basis takes op
    Ik kan me voorstellen dat ze een aangepaste mix hebben gemaakt aangezien er partijen uit zijn gehaald. Ik ken het album zelf verder niet. Post even twee versies dan van met- en zonder orkest!?

  3. #3
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Die naked versies zijn helaas weggehaald van youtube . Ik kan me herinneren dat de zangpartij op de Long and winding road anders was

    Op bepaalde punten kun je dat erg goed horen

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 april 2015
    Locatie
    Doetinchem
    Berichten
    22.877

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brad Bekijk bericht
    Die naked versies zijn helaas weggehaald van youtube . Ik kan me herinneren dat de zangpartij op de Long and winding road anders was

    Op bepaalde punten kun je dat erg goed horen

  5. #5

    Standaard

    Altijd lastig, topics plaatsen.
    Volgens mij is sounds voor je eigen opnames prestaties.
    Wat een dom volk hier !!!!!!!!!!!!!!

  6. #6
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Die naked versie van Two of us lijkt wel hetzelfde als de gewone versie maar dan zonder enkele overdubs . Jammer dat Long and winding road niet meer op Youtube staat want daar kun je wel duidelijk verschil horen

    Ik denk dat ik ga uitzoeken wie de mix heeft gedaan voor dat naked album , vaak hebben die gasten een studio en kun je ze gewoon mailen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top