Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 5 EersteEerste ... 345
Weergegeven resultaten: 41 t/m 47 van 47
  1. #41
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 februari 2006
    Locatie
    Zwolle
    Berichten
    10.658

    Standaard

    Ik heb je een bericht gestuurd!
    Vakwerk! Ik denk dat Erik vd Haar of Erik Smit zenuwachtig worden 😉

  2. #42
    Senior Member
    Geregistreerd
    16 februari 2014
    Locatie
    stadje aan een rivier en tussen de fruittelers
    Berichten
    1.598

    Standaard

    moest even een paar dagen bekomen van de schok.. deze valt de categorie (bijna) mooiste LesPaul van van 2016 (en de jaren eromheen)...ik zeg 'bijna' omdat ik persoonlijk niet van de block-markers houd en dat is m'n redding... nog een paar foto's er bij en je kunt een carriere-switch gaan maken... vraag maar aan je baas of je arbeidstijdverkorting kunt krijgen want het gaat uit de hand lopen als ik de reacties hier zo lees...
    een aap die wel bananen eet speelt vals

  3. #43

    Standaard

    Nou het lijkt me dat jij straks niet meer (of heel wat uurtjes minder) aan de drukpers hoeft te staan! 
    Laatst gewijzigd door Cees van Drongelen; 12 juli 2016 om 13:06

  4. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Cees van Drongelen Bekijk bericht
    Nou het lijkt me dat jij straks niet meer (of heel wat uurtjes minder) aan de drukpers hoeft te staan! 
    Dat zou mooi wezen Cees. Wie weet....
    Je nieuwe gitaar staat iig mooi gepoetst op je te wachten. Ik zie je vanavond!

  5. #45

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MikeD Bekijk bericht
    moest even een paar dagen bekomen van de schok.. deze valt de categorie (bijna) mooiste LesPaul van van 2016 (en de jaren eromheen)...ik zeg 'bijna' omdat ik persoonlijk niet van de block-markers houd en dat is m'n redding... nog een paar foto's er bij en je kunt een carriere-switch gaan maken... vraag maar aan je baas of je arbeidstijdverkorting kunt krijgen want het gaat uit de hand lopen als ik de reacties hier zo lees...
    Toffe reactie hoor! Ik ben zelf ook heel blij met het eindresultaat. Na vanavond is hij officieel niet meer van mij. Maar ondanks dat blijft het 'mijn' gitaar. M'n logo staat op de kop en daar ben ik behoorlijk trots op.
    Nu plannen maken voor een volgende bouw.

  6. #46

    Standaard

    Ziet er super uit !! Blij dat ik het materiaal heb mogen leveren.
    Op zoek naar hout ? Stuur een berichtje naar hout@masave.nl

  7. #47
    Senior Member
    Geregistreerd
    26 oktober 2009
    Locatie
    Terneuzen
    Berichten
    140

    Standaard

    Wat een geweldig mooie gitaar! Ik zal dan toch een keer naar Kabuki moeten gaan kijken, al is het maar om hem in levende lijve te zien en horen

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top