Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 5 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 43
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard Gratis af te halen oude amp (zeker defect)

    Ik kwam bij het opruimen nog een oude top tegen met inhoud. Type Selection met een erg hoog London City gehalte. Is ooit geleverd door de Sound Shop in Amsterdam(volgens het stickertje)
    Mag gratis weg (Of een paar gewone biertjes). Zeker is:
    a) de buizen ontbreken
    b) De vorige eigenaar heeft het hele binnen zooitje met experimenteer printjes verkloot
    c) Trafo's etc zit er allemaal nog in. Moeten wel getest worden
    d) Top zelf ziet er nog prima uit.

    Als je hem wilt dan mag je hem komen afhalen (Heemskerk). Anders gaat ie Zaterdag naar de belt.
    tel: 0623975258
    Nico
    ps... fotograferen wordt nooit wat bij mij....

    Nico


  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Vet! Heel cool. Jammer dat ik geen tijd heb.
    147-c Guitars

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 mei 2006
    Locatie
    België
    Berichten
    9.270

    Standaard

    Alleen de case en behuizing al... België enzo, you know.

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Hij is inmiddels gereserveerd.
    Nico


  5. #5
    Banned
    Geregistreerd
    20 juni 2015
    Locatie
    The universe
    Berichten
    12.608

    Standaard

    Doet me een beetje denken aan een duo op de rommelmarkt in Beverwijk . Kleuren televisie , kost maar vijf gulden . Er moet alleen een nieuwe buis in

    Maar laat dat nou wel de beeldbuis zijn -)
    Laatst gewijzigd door Brad; 15 juni 2016 om 11:20

  6. #6
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    Daar is bijna niets meer van over. Dit is ook duidelijk een slopertje. Was ooit van plan om de hele inhoud te vervangen. Is er uiteindelijk nooit van gekomen en moeders de vrouw wil af van al die oude Verduin Electronics meuk Ook niet zo gek daar de embedded en SMD passie ook alweer forse ruimte in begint te nemen
    En zelfbouwend Nederland ligt ook een beetje op zijn gat als ik kijk naar de topics van de laatste jaren. Er gebeurt niet veel meer.
    Laatst gewijzigd door nico verduin; 15 juni 2016 om 11:13
    Nico


  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    En toch is het voor de doe het zelver een geweldig krijgertje. Ga je los een headshell en chassis, met mogelijk goeie trafos kopen ben je een behoorlijk bedrag kwijt. Meer nog dan de meeste kleine flut slaapkamer versterkers.
    147-c Guitars

  8. #8
    Senior Member
    Geregistreerd
    22 oktober 2008
    Locatie
    Heemskerk
    Berichten
    4.849

    Standaard

    En zo is het... Maar ja dan moet wel willen bouwen... En dat zijn er tegenwoordig nog vrij weinig.. Maar goed ik ben hem kwijt... En daar ging het om.
    Nico


  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 juni 2009
    Locatie
    rechtsboven
    Berichten
    13.557

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico verduin Bekijk bericht
    Daar is bijna niets meer van over. Dit is ook duidelijk een slopertje. Was ooit van plan om de hele inhoud te vervangen. Is er uiteindelijk nooit van gekomen en moeders de vrouw wil af van al die oude Verduin Electronics meuk Ook niet zo gek daar de embedded en SMD passie ook alweer forse ruimte in begint te nemen
    En zelfbouwend Nederland ligt ook een beetje op zijn gat als ik kijk naar de topics van de laatste jaren. Er gebeurt niet veel meer.
    Klopt. Tenminste, aan deze kant. Ik was er ook head-over-heels ingedoken, waanzinnig leuk en interessant en uitdagend, mede door jouw (jullie ) enthousiaste uitleg, maar door allerlei niet-relevante sociale ruis en ongein is de ampologie een tijdje uit beeld geweest. Ben nu in een overgebleven slaapkamer een soortement van muziekwerkplaatsje aan het inrichten, de focus komt ook alweer terug dus er zal binnenkort wel weer wat meer vaart in de soldeerderij komen. Eerst het aangepaste Ruby bakje, daarna: een hele mooie oude radio-kast waar makkelijk 2x 6V6 met alles drop-en-dran in kan...

    Aan de nieuwe eigenaar van deze best wel mooie en helemaal gratis shell + inhoud: succes!
    vrijheid blijheid - Vroeger was heel veel beter.

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 december 2011
    Locatie
    Deventer
    Berichten
    13.608

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door nico verduin Bekijk bericht
    En zo is het... Maar ja dan moet wel willen bouwen... En dat zijn er tegenwoordig nog vrij weinig..
    Blijft vreemd, juist nu, nu er zo veel te vinden is op het net. Zelfs een leek als ik kan, met wat hulp het een en ander in elkaar flansen.
    147-c Guitars

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top